16.8 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Dissolen una festa privada amb més d’un centenar d’assistents en una casa en Xàbia

 

La Guàrdia Civil i la Policia Local de Xàbia han dissolt esta passada matinada de dissabte a diumenge una festa privada amb més d’un centenar d’assistents. Els agents han acudit a la casa situada en el camí Vell de la Granadella cap a les tres i mitja de la matinada en rebre una denúncia per música i soroll.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, les organitzadores de la festa, que estaven de lloguer en la casa a on s’ha celebrat la festa, han sigut sancionades, acollint-se al nou decret de la Generalitat, que prohibix les reunions que suposen una aglomeració de persones i que ha entrat en vigor este mateix diumenge.

 

D’altra banda, els agents han arreplegat les dades a tots els assistents per si es detectara un brot entre les persones que han acudit a la festa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Enith Saló i Fiamma Benítez, convocades per Espanya per a l’arrancada de la classificació al Mundial 2027

Sonia Bermúdez ha citat a Enith Saló i Fiamma Benítez per a l'inici de la classificació al Mundial 2027. Espanya es mesura a Islàndia i Ucraïna al març.

Pedro Martínez trasllada la pressió al Reial Madrid i apel·la a la il·lusió del València Basket

Pedro Martínez va situar al Reial Madrid com a favorit i va afirmar que el València Basket arriba amb il·lusió per competir. Va destacar l''exhibició' blanca en quarts.

Costello subratlla el paper de Montero com a clau del València Basket davant el Reial Madrid

Costello va assenyalar a Montero com a termòmetre del València Basket després de la passada a semifinals. Va confirmar que jugarà malgrat molèsties i va assumir la dificultat del Reial Madrid.

Detingut a València per emprar de manera irregular a estrangers i usurpar identitat

La Policia Nacional ha detingut a València a un empresari de 49 anys per emprar estrangers de manera irregular usant la identitat d'una altra persona. La investigació va acreditar amenaces, pagaments en mà de 50 euros i suplantació per a eludir controls.

El Consell aprova ajudes de 80.000 € per a famílies de víctimes i persones amb incapacitat absoluta per la DANA

El Consell ha aprovat este divendres un decret que concedix una ajuda directa de 80.000 euros a famílies de víctimes de la DANA d'octubre de 2024 i a persones amb incapacitat absoluta i permanent. El termini per a demanar-la serà de tres mesos des de la seua publicació en el DOGV, amb tramitació telemàtica o presencial i possibilitat de fer-ho mitjançant representant.

A disposició judicial el detingut pel doble crim masclista de Xilxes

El detingut pel presumpte doble assassinat de la seua exmuller i la seua filla a Xilxes va passar a disposició judicial a Vila-real. La causa està sota secret i s'investiguen el trencament de l'orde d'allunyament i els fets.

Mor l’actor Eric Dane als 53 anys després de lluitar contra l’ELA

L’intèrpret, conegut per interpretar Mark Sloan a Anatomia de Grey, havia fet públic el diagnòstic fa menys d’un any

El xofer de Mazón declara que l’És-Alert va sonar quan anaven cap al Cecopi

El conductor del llavors president va afirmar davant la jutgessa que l'alerta va sonar a les 20.11 quan es dirigien a L'Eliana per al Cecopi i encara no havien eixit de València. Va reconstruir la seua ruta i va assegurar que no va percebre senyals previs de gravetat.