11.2 C
València
Dimarts, 6 gener, 2026

El fill de Mariano Rajoy estudia ADE amb els jesuïtes

 

El 28 de desembre de 1996, Mariano Rajoy i Elvira Fernández contreien matrimoni. Tres anys després va nàixer el primer dels fills de l’actual president espanyol, Mariano Rajoy Fernández. És possible que molts desconeixeu aquestes dades de la vida de Rajoy, i és que sempre ha intentat que el seu costat personal no enllaçe amb el professional.

 

Ara bé, s’ha conegut que el jove Mariano Rajoy ha celebrat els 18 anys, Per tant, ha començat la seva aventura universitària, matriculant-se a la Universitat Pontifícia de Comillas ICAI-ICADE, catòlica i privada. En ella, està estudiant Administració i Direcció d’Empreses i Relacions Internacionals, unes carreres valorades en 1.495,62 euros, la matrícula, més 1.300,47 euros, la mensualitat, de cada una.

 

D’altra banda, el primogènit de Rajoy compta amb una passió molt especial dins del món de l’esport: la vela. Des de ben xicotet ha entrenat per poder-lo realitzat, sent membre del club del Canal d’Isabell II, el qual desenvolupa els seus entrenaments en dos dels pantans que es troben a la Comunitat de Madrid.

Últimes notícies

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.

Troben un tercer cos i el casc del vaixell del naufragi d’una família espanyola a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar un tercer cos i el casc del KM Putri Sakinah, afonat el 26 de desembre en Komodo amb una família espanyola a bord. Dos menors seguixen desapareguts.

El 6.703, primer premi del Xiquet, repartix sort en 20 municipis valencians

El 6.703 ha aconseguit el primer premi del sorteig de la Loteria del Xiquet, dotat amb 200.000 euros per dècim i dos milions per sèrie. S'ha venut en 20 municipis valencians i en múltiples províncies.