El fill de Mariano Rajoy estudia ADE amb els jesuïtes

 

El 28 de desembre de 1996, Mariano Rajoy i Elvira Fernández contreien matrimoni. Tres anys després va nàixer el primer dels fills de l’actual president espanyol, Mariano Rajoy Fernández. És possible que molts desconeixeu aquestes dades de la vida de Rajoy, i és que sempre ha intentat que el seu costat personal no enllaçe amb el professional.

 

Ara bé, s’ha conegut que el jove Mariano Rajoy ha celebrat els 18 anys, Per tant, ha començat la seva aventura universitària, matriculant-se a la Universitat Pontifícia de Comillas ICAI-ICADE, catòlica i privada. En ella, està estudiant Administració i Direcció d’Empreses i Relacions Internacionals, unes carreres valorades en 1.495,62 euros, la matrícula, més 1.300,47 euros, la mensualitat, de cada una.

 

D’altra banda, el primogènit de Rajoy compta amb una passió molt especial dins del món de l’esport: la vela. Des de ben xicotet ha entrenat per poder-lo realitzat, sent membre del club del Canal d’Isabell II, el qual desenvolupa els seus entrenaments en dos dels pantans que es troben a la Comunitat de Madrid.

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.