El fill de Mariano Rajoy estudia ADE amb els jesuïtes

 

El 28 de desembre de 1996, Mariano Rajoy i Elvira Fernández contreien matrimoni. Tres anys després va nàixer el primer dels fills de l’actual president espanyol, Mariano Rajoy Fernández. És possible que molts desconeixeu aquestes dades de la vida de Rajoy, i és que sempre ha intentat que el seu costat personal no enllaçe amb el professional.

 

Ara bé, s’ha conegut que el jove Mariano Rajoy ha celebrat els 18 anys, Per tant, ha començat la seva aventura universitària, matriculant-se a la Universitat Pontifícia de Comillas ICAI-ICADE, catòlica i privada. En ella, està estudiant Administració i Direcció d’Empreses i Relacions Internacionals, unes carreres valorades en 1.495,62 euros, la matrícula, més 1.300,47 euros, la mensualitat, de cada una.

 

D’altra banda, el primogènit de Rajoy compta amb una passió molt especial dins del món de l’esport: la vela. Des de ben xicotet ha entrenat per poder-lo realitzat, sent membre del club del Canal d’Isabell II, el qual desenvolupa els seus entrenaments en dos dels pantans que es troben a la Comunitat de Madrid.

Últimes notícies

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.

Corberán es marca com a repte portar el València a Europa sense perdre de vista els objectius

Carlos Corberán ha aclarit abans del debut a Mestalla que l’objectiu marcat és millorar la temporada passada, encara que admet que somia amb classificar el València CF per a competició europea. El tècnic ha destacat que el vestidor té la il·lusió posada en Europa, però ha remarcat que el que compta són els fets.