12.3 C
València
Dilluns, 8 desembre, 2025

El fill de Mariano Rajoy estudia ADE amb els jesuïtes

 

El 28 de desembre de 1996, Mariano Rajoy i Elvira Fernández contreien matrimoni. Tres anys després va nàixer el primer dels fills de l’actual president espanyol, Mariano Rajoy Fernández. És possible que molts desconeixeu aquestes dades de la vida de Rajoy, i és que sempre ha intentat que el seu costat personal no enllaçe amb el professional.

 

Ara bé, s’ha conegut que el jove Mariano Rajoy ha celebrat els 18 anys, Per tant, ha començat la seva aventura universitària, matriculant-se a la Universitat Pontifícia de Comillas ICAI-ICADE, catòlica i privada. En ella, està estudiant Administració i Direcció d’Empreses i Relacions Internacionals, unes carreres valorades en 1.495,62 euros, la matrícula, més 1.300,47 euros, la mensualitat, de cada una.

 

D’altra banda, el primogènit de Rajoy compta amb una passió molt especial dins del món de l’esport: la vela. Des de ben xicotet ha entrenat per poder-lo realitzat, sent membre del club del Canal d’Isabell II, el qual desenvolupa els seus entrenaments en dos dels pantans que es troben a la Comunitat de Madrid.

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.