Ford Almussafes farà fixos a 212 treballadors en 2018, el 70% dels temporals

L'Observatori per a l'Ocupació de Ford en la planta valenciana d'Almussafes ha acordat este dijous que el 70% dels contractes temporals, que sumen 212 treballadors, passen a ser fixos al llarg de 2018 i crear una borsa d'ocupació per al centenar de contractes temporals restants. Així ho ha avançat en declaracions a Europa Press el portaveu d'UGT-Ford, Carlos Faubel, qui ha considerat que este pacte és un "avanç positiu" per als treballadors de la factoria valenciana.

  

  

 

 

L'acord, que es traslladarà a la reunió del pròxim dilluns 18 de desembre sobre la negociació del pla de competitivitat que tenen en marxa el comitè d'empresa i l'adreça de Ford Almussafes, suposarà la conversió en fixos del 70% dels contractes temporals, un total de 212, al llarg del pròxim any, els 33 primers ja en el mes de gener. Per al 30% de temporals restant, prop d'un centenar de treballadors, es crearà una borsa d'ocupació amb la qual Faubel espera que es puguen anar fent contractes de relleu per a cobrir jubilacions parcials durant els pròxims tres anys.

Últimes notícies

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.