Ford Almussafes farà fixos a 212 treballadors en 2018, el 70% dels temporals

L'Observatori per a l'Ocupació de Ford en la planta valenciana d'Almussafes ha acordat este dijous que el 70% dels contractes temporals, que sumen 212 treballadors, passen a ser fixos al llarg de 2018 i crear una borsa d'ocupació per al centenar de contractes temporals restants. Així ho ha avançat en declaracions a Europa Press el portaveu d'UGT-Ford, Carlos Faubel, qui ha considerat que este pacte és un "avanç positiu" per als treballadors de la factoria valenciana.

  

  

 

 

L'acord, que es traslladarà a la reunió del pròxim dilluns 18 de desembre sobre la negociació del pla de competitivitat que tenen en marxa el comitè d'empresa i l'adreça de Ford Almussafes, suposarà la conversió en fixos del 70% dels contractes temporals, un total de 212, al llarg del pròxim any, els 33 primers ja en el mes de gener. Per al 30% de temporals restant, prop d'un centenar de treballadors, es crearà una borsa d'ocupació amb la qual Faubel espera que es puguen anar fent contractes de relleu per a cobrir jubilacions parcials durant els pròxims tres anys.

Últimes notícies

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.