15.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Ford Almussafes farà fixos a 212 treballadors en 2018, el 70% dels temporals

L'Observatori per a l'Ocupació de Ford en la planta valenciana d'Almussafes ha acordat este dijous que el 70% dels contractes temporals, que sumen 212 treballadors, passen a ser fixos al llarg de 2018 i crear una borsa d'ocupació per al centenar de contractes temporals restants. Així ho ha avançat en declaracions a Europa Press el portaveu d'UGT-Ford, Carlos Faubel, qui ha considerat que este pacte és un "avanç positiu" per als treballadors de la factoria valenciana.

  

  

 

 

L'acord, que es traslladarà a la reunió del pròxim dilluns 18 de desembre sobre la negociació del pla de competitivitat que tenen en marxa el comitè d'empresa i l'adreça de Ford Almussafes, suposarà la conversió en fixos del 70% dels contractes temporals, un total de 212, al llarg del pròxim any, els 33 primers ja en el mes de gener. Per al 30% de temporals restant, prop d'un centenar de treballadors, es crearà una borsa d'ocupació amb la qual Faubel espera que es puguen anar fent contractes de relleu per a cobrir jubilacions parcials durant els pròxims tres anys.

Últimes notícies

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’homicidi d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.

Quasi mitja plantilla de l’Elx ja ha marcat en la Lliga

En 21 jornades, 12 jugadors de l'Elx han vist porta. El repartiment de gols, amb aportacions des de totes les línies, reduïx la dependència d'un només nou.