Forta agressió en el metro de Madrid a un sanitari que va demanar a un jove posar-se la màscara

La Policia Nacional ha obert una investigació per a tractar de localitzar a l’autor d’una agressió en un vagó de metro de Madrid quan un infermer va rebre un cop en la cara en recriminar a una persona per no portar màscara.

Els fets van tenir lloc la nit del passat dijous en l’estació de Alto de l’Arenal de la Línia 1 de Metro de Madrid, segons han confirmat a Europa Press fonts del suburbà madrileny.

Un infermer va rebre un fort cop en la cara per part d’un home després de sol·licitar-li que es posés la màscara, obligatòria en el transport públic. A conseqüència de l’impacte en l’ull, el sanitari que va haver de ser traslladat fins a l’Hospital 12 d’Octubre per a ser atès, ha perdut la vista de l’ull.

El moment de l’agressió va ser gravat en vídeo i ha corregut com la pólvora en les xarxes socials. A més, la Policia ha demanat ajuda per a identificar a l’assaltant, que va fugir del vagó del metre sense que ningú li detingués, tal com s’aprecia en les imatges:

<

>
El presumpte autor del cop va abandonar el vagó després d’etzibar a l’infermer: «Tant de bo et muires, gilipollas«, segons el vídeo dels fets que ha estat difós en xarxes socials.

L’agressió està sent investigada per la Brigada Mòbil de Policia Nacional. Així mateix, des d’este Cos de Seguretat s’ha demanat col·laboració ciutadana per a tractar de localitzar al presumpte autor d’esta.

 

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.