Anuncios

Forta agressió en el metro de Madrid a un sanitari que va demanar a un jove posar-se la màscara

La Policia Nacional ha obert una investigació per a tractar de localitzar a l’autor d’una agressió en un vagó de metro de Madrid quan un infermer va rebre un cop en la cara en recriminar a una persona per no portar màscara.

Els fets van tenir lloc la nit del passat dijous en l’estació de Alto de l’Arenal de la Línia 1 de Metro de Madrid, segons han confirmat a Europa Press fonts del suburbà madrileny.

Anuncios

Un infermer va rebre un fort cop en la cara per part d’un home després de sol·licitar-li que es posés la màscara, obligatòria en el transport públic. A conseqüència de l’impacte en l’ull, el sanitari que va haver de ser traslladat fins a l’Hospital 12 d’Octubre per a ser atès, ha perdut la vista de l’ull.

El moment de l’agressió va ser gravat en vídeo i ha corregut com la pólvora en les xarxes socials. A més, la Policia ha demanat ajuda per a identificar a l’assaltant, que va fugir del vagó del metre sense que ningú li detingués, tal com s’aprecia en les imatges:

<

>
El presumpte autor del cop va abandonar el vagó després d’etzibar a l’infermer: “Tant de bo et muires, gilipollas“, segons el vídeo dels fets que ha estat difós en xarxes socials.

L’agressió està sent investigada per la Brigada Mòbil de Policia Nacional. Així mateix, des d’este Cos de Seguretat s’ha demanat col·laboració ciutadana per a tractar de localitzar al presumpte autor d’esta.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios