Mastodon
25.6 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Forta agressió en el metro de Madrid a un sanitari que va demanar a un jove posar-se la màscara

La Policia Nacional ha obert una investigació per a tractar de localitzar a l’autor d’una agressió en un vagó de metro de Madrid quan un infermer va rebre un cop en la cara en recriminar a una persona per no portar màscara.

Els fets van tenir lloc la nit del passat dijous en l’estació de Alto de l’Arenal de la Línia 1 de Metro de Madrid, segons han confirmat a Europa Press fonts del suburbà madrileny.

Un infermer va rebre un fort cop en la cara per part d’un home després de sol·licitar-li que es posés la màscara, obligatòria en el transport públic. A conseqüència de l’impacte en l’ull, el sanitari que va haver de ser traslladat fins a l’Hospital 12 d’Octubre per a ser atès, ha perdut la vista de l’ull.

El moment de l’agressió va ser gravat en vídeo i ha corregut com la pólvora en les xarxes socials. A més, la Policia ha demanat ajuda per a identificar a l’assaltant, que va fugir del vagó del metre sense que ningú li detingués, tal com s’aprecia en les imatges:

<

>
El presumpte autor del cop va abandonar el vagó després d’etzibar a l’infermer: “Tant de bo et muires, gilipollas“, segons el vídeo dels fets que ha estat difós en xarxes socials.

L’agressió està sent investigada per la Brigada Mòbil de Policia Nacional. Així mateix, des d’este Cos de Seguretat s’ha demanat col·laboració ciutadana per a tractar de localitzar al presumpte autor d’esta.

 

Últimes notícies

Els enginyers de camins sostenen que executar les infraestructures previstes hauria reduït les víctimes de la DANA

José Trigueros va defendre al Senat que, d'haver-se executat les obres previstes, la DANA de 2024 hauria causat menys víctimes i danys. Va reclamar preses, desviaments, tràmits més àgils, neteja de llits i alertes per a reforçar la resiliència a València i les conques mediterrànies.

Activistes exigixen a València un embargament d’armes a Israel i el registre d’un vaixell

Desenes de persones protesten davant el Port de València per a demanar un embargament integral al comerç d'armes amb Israel i la immobilització i inspecció d'un vaixell. La denúncia assenyala escales a València, Barcelona i Algesires i reclama controls sobre material de defensa i de doble ús.

SOS Desapareguts demana a Bernabé coordinació entre Govern i Consell després de la DANA

Joaquín Amills reclama a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, que l'Executiu central i la Generalitat treballen de manera conjunta i sense polititzar la reconstrucció. També posa el focus en la salut mental dels afectats.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una dona britànica de 64 anys va ser arrestada a Benidorm pel presumpte escanyament d'una amiga, de 66, amb el cable d'una aspiradora. La investigació seguix oberta després de l'avís d'una tercera turista al 112.

El Campello demana col·laboració per a identificar als responsables d’un abocament altament contaminant

L'Ajuntament del Campello sol·licita ajuda per a localitzar als autors d'un abocament de panells de fibra de vidre en la partida de Oñate. La Policia Local investiga i la sanció pot aconseguir 30.050 euros.

Tots a una Veu exigix coordinació i més inversió a la comissionada de la DANA

Tots a una Veu demana a la comissionada de la DANA, Zulima Pérez, un pla coordinat amb la Generalitat que fixe terminis, finançament i mesures de prevenció. L'entitat reclama formació ciutadana, ajustos en la gestió d'emergències i evitar triomfalismes i inauguracions per separat.

Toni Pérez lamenta la visita de Sánchez: sense tren a l’aeroport ni segona pista

El president de la Diputació d'Alacant titlla de decebedora la visita de Pedro Sánchez a l'aeroport i denúncia que no hi haja compromisos per al tren ni per a una segona pista.

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.