Anuncios

Forta agressió en el metro de Madrid a un sanitari que va demanar a un jove posar-se la màscara

La Policia Nacional ha obert una investigació per a tractar de localitzar a l’autor d’una agressió en un vagó de metro de Madrid quan un infermer va rebre un cop en la cara en recriminar a una persona per no portar màscara.

Els fets van tenir lloc la nit del passat dijous en l’estació de Alto de l’Arenal de la Línia 1 de Metro de Madrid, segons han confirmat a Europa Press fonts del suburbà madrileny.

Un infermer va rebre un fort cop en la cara per part d’un home després de sol·licitar-li que es posés la màscara, obligatòria en el transport públic. A conseqüència de l’impacte en l’ull, el sanitari que va haver de ser traslladat fins a l’Hospital 12 d’Octubre per a ser atès, ha perdut la vista de l’ull.

El moment de l’agressió va ser gravat en vídeo i ha corregut com la pólvora en les xarxes socials. A més, la Policia ha demanat ajuda per a identificar a l’assaltant, que va fugir del vagó del metre sense que ningú li detingués, tal com s’aprecia en les imatges:

<

>
El presumpte autor del cop va abandonar el vagó després d’etzibar a l’infermer: “Tant de bo et muires, gilipollas“, segons el vídeo dels fets que ha estat difós en xarxes socials.

L’agressió està sent investigada per la Brigada Mòbil de Policia Nacional. Així mateix, des d’este Cos de Seguretat s’ha demanat col·laboració ciutadana per a tractar de localitzar al presumpte autor d’esta.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Alacant mou fitxa per a mantindre l’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'Ajuntament d'Alacant ha iniciat les negociacions perquè The Ocean Race continue eixint des del seu port després de 2027, secundat per la Generalitat i la Diputació, i reforçant la seua aposta per la innovació i la sostenibilitat marina.

Morant acusa el Consell d’ocultar dades sobre derivacions sanitàries a la privada

Diana Morant critica la falta de transparència del Consell sobre els diners destinats a derivar pacients a la sanitat privada i sosté que eixos recursos millorarien la sanitat pública.

Les Corts fixen el 28 d’abril per a la compareixença dels consellers per la dana

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts reprendrà la seua activitat el 28 d'abril després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de sindicats policials, un tècnic de la presa de Buseo i tres consellers del Consell.

Detingut a Cullera per una plantació de marihuana i galls presumptament usats en baralles

Un home de 29 anys ha sigut detingut a Cullera com a presumpte responsable d'una plantació de marihuana i d'una granja de galls amb lesions compatibles amb baralles, a més de diverses infraccions administratives.

Yerai Cortés reivindica un flamenc popular i cru en el seu nou disc Popular

Yerai Cortés presenta Popular, un àlbum en el qual reivindica un flamenc cru, pròxim al poble i marcat per un procés creatiu distint després d'una greu lesió a la mà.

Tallada l’A-3 a Honrubia per la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i posterior incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments habilitats.

Calor i temps estable per a iniciar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient càlid i estable, màximes per damunt de 25 graus i possibles tempestes vespertines a l'interior nord.

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.