Forta agressió en el metro de Madrid a un sanitari que va demanar a un jove posar-se la màscara

La Policia Nacional ha obert una investigació per a tractar de localitzar a l’autor d’una agressió en un vagó de metro de Madrid quan un infermer va rebre un cop en la cara en recriminar a una persona per no portar màscara.

Els fets van tenir lloc la nit del passat dijous en l’estació de Alto de l’Arenal de la Línia 1 de Metro de Madrid, segons han confirmat a Europa Press fonts del suburbà madrileny.

Un infermer va rebre un fort cop en la cara per part d’un home després de sol·licitar-li que es posés la màscara, obligatòria en el transport públic. A conseqüència de l’impacte en l’ull, el sanitari que va haver de ser traslladat fins a l’Hospital 12 d’Octubre per a ser atès, ha perdut la vista de l’ull.

El moment de l’agressió va ser gravat en vídeo i ha corregut com la pólvora en les xarxes socials. A més, la Policia ha demanat ajuda per a identificar a l’assaltant, que va fugir del vagó del metre sense que ningú li detingués, tal com s’aprecia en les imatges:

<

>
El presumpte autor del cop va abandonar el vagó després d’etzibar a l’infermer: “Tant de bo et muires, gilipollas“, segons el vídeo dels fets que ha estat difós en xarxes socials.

L’agressió està sent investigada per la Brigada Mòbil de Policia Nacional. Així mateix, des d’este Cos de Seguretat s’ha demanat col·laboració ciutadana per a tractar de localitzar al presumpte autor d’esta.

 

Últimes notícies

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.