El fratricidi a Alacant es va produir per una discussió sobre qui treia el gos a passejar

 

El menor de només 14 anys que va assassinar el seu germà gran amb una punyalada a sang freda, ho hauria fet després d'una discussió per veure qui treia el gos a passejar. El xiquet va propinar una punyalada al seu germà de 19 anys este dilluns, 5 de febrer, al voltant de la 1 del migdia. 

 

El crim, així mateix, va succeir al domicili familiar dels joves, situat al carrer Antares al barri de La Florida, d'Alacant. Segons ha informat el 'Diario Información', el jove es troba en tractament psicològic i va mantenir una forta discussió amb el seu germà major, Arkaitz.

 

La família té un gos de menys de tres mesos com a mascota i tots dos es barallaven per qui s'encarregava de treure'l a passejar. Finalment el germà xicotet va agredir el gran mortalment amb un ganivet de cuina. La mare, que va escoltar els crits, va intentar reanimar el seu fill, però res va poder fer ja per la seua vida, igual que va passar amb els serveis d'emergències.

 

Últimes notícies

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.
FILMOTECA D'ESTIU