El fratricidi a Alacant es va produir per una discussió sobre qui treia el gos a passejar

 

El menor de només 14 anys que va assassinar el seu germà gran amb una punyalada a sang freda, ho hauria fet després d'una discussió per veure qui treia el gos a passejar. El xiquet va propinar una punyalada al seu germà de 19 anys este dilluns, 5 de febrer, al voltant de la 1 del migdia. 

 

El crim, així mateix, va succeir al domicili familiar dels joves, situat al carrer Antares al barri de La Florida, d'Alacant. Segons ha informat el 'Diario Información', el jove es troba en tractament psicològic i va mantenir una forta discussió amb el seu germà major, Arkaitz.

 

La família té un gos de menys de tres mesos com a mascota i tots dos es barallaven per qui s'encarregava de treure'l a passejar. Finalment el germà xicotet va agredir el gran mortalment amb un ganivet de cuina. La mare, que va escoltar els crits, va intentar reanimar el seu fill, però res va poder fer ja per la seua vida, igual que va passar amb els serveis d'emergències.

 

Últimes notícies

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.

Xavi Albert fixa el repte de connectar amb La Fonteta sense rebaixar les expectatives

El nou entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, vol que lafició es veja reflectida en el joc i els valors de lequip, sense caure en comparacions amb la temporada anterior però tampoc rebaixar les expectatives.

Diversos pobles valencians ja passen dels 40 graus a migdia

Les comarques de València i Alacant han superat ja els 40 graus a migdia i tenen activat l’avís roig per màximes que podrien arribar als 44 graus.

Detingut a València per gravar i assetjar set menors, entre elles la seua fillastra

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 51 anys acusat de gravar i assetjar huit dones, set d’elles menors, inclosa la seua fillastra. Ha quedat en llibertat amb una ordre d’allunyament mentres es revisa el material intervingut.

Presó de 17 anys per agredir sexualment dues xiquetes amb qui convivia a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat a 17 anys i mig de presó un home per agredir sexualment dues germanes menors amb qui va conviure entre setembre i novembre de 2024. A més de la pena de presó, se li imposen indemnitzacions, prohibicions d’acostament i inhabilitació per a treballar amb menors.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges i tronades dijous a València i Alacant

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 i tronades en l’interior d’Alacant i el sud de València, amb avisos grocs per pluja i calor en la resta de la Comunitat Valenciana.

València tanca l’accés a la Devesa i extrema les mesures davant l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha tancat l’accés a la Devesa de El Saler fins divendres, ha activat canons d’aigua i ha reforçat la vigilància per l’alerta roja per calor i l’elevat risc d’incendis forestals.

Més de 10 milions en pèrdues agràries per la pedra a Utiel-Requena i comarques veïnes

La Unió Llauradora calcula més de 10 milions d'euros en danys directes sobre 10.000 hectàrees de cultius a Utiel-Requena, la Vall d'Albaida i l'Alt Palància pels temporals entre el 10 i el 15 d'agost.