La Guàrdia Civil desactiva una altra baralla amb 150 jóvens, molts d’ells menors d’edat, en l’Eliana

 

Ha tornat a passar. En plena pandèmia del coronavirus150 jóvens, molts d’ells menors d’edat, van participar en la nit d’este divendres, 22 de gener, en una baralla multitudinària organitzada a través de les xarxes socials i que, esta volta, anava a tindre per escenari el municipi de l’Eliana, en la comarca del Camp de Túria (València).

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, diferents agents de la Guàrdia Civil, amb ajuda de la Policia Local d’esta localitat, van conseguir desactivar esta batalla campal, i van dissuadir als qui acudien a participar gràcies a un dispositiu especial muntat en l’estació de metro, que va permetre que no s’arribarà a produir.

 

Tal com pareix, la baralla anava a celebrar-se en un parc de l’Eliana amb jóvens arribats des de diferents municipis, com en ocasions anteriors. Després de conèixer la violenta convocatòria a través de les xarxes socials, la Guàrdia Civil de la Pobla de Vallbona va muntar un operatiu de vigilància als voltants del lloc a on havien quedat diferents grups i va impedir que es congregaren.

 

Sancions per incomplir el toc de queda

En esta ocasió, els agents han multat a uns quants jóvens per incomplir el toc queda o no portar la mascareta ben posada, segons van informar fonts policials.

 

Esta és la primera quedada per a celebrar baralles d’este tipus que es produïx després de la que va ser avortada el passat cap de setmana per la Policia Nacional en la localitat de Paterna. En aquella ocasió va haver-hi més de cent identificats. A demés, amb esta són ja més de mitja dotzena les baralles juvenils multitudinàries que han intentat celebrar-se en el territori valencià.

Últimes notícies

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.

La Conselleria d’Educació dona per trencada la negociació amb els sindicats en deu minuts i la vaga seguix

La reunió entre la Conselleria d'Educació i els sindicats docents es va tancar en tot just deu minuts després d'alçar-se de la taula la consellera Carmen Ortí, per la qual cosa la vaga indefinida del professorat valencià continua.

L’IVAM obri Apoteosi Now, la gran explosió fotogràfica de Cristina de Middel

L'IVAM presenta Apoteosi Now, una exposició de Cristina de Middel amb 252 fotografies disposades com una gran explosió visual que qüestiona la saturació d'imatges.

Troben a la platja de l’Almadrava un bust romà d’època altoimperial en excel·lent estat

Unes obres de regeneració a la platja de l'Almadrava, a Alacant, han tret a la llum un bust romà de marbre blanc dels segles I-II d. C., probablement vinculat a la deessa Venus.

Una cort indonèsia anunciarà el dilluns la sentència pel naufragi de la família valenciana en Komodo

El tribunal de Labuan Baix comunicarà el dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana.

Pérez Llorca anuncia un nou Pla de Ciència lligat a una llei de Ciència i Innovació en la Comunitat

El Consell treballa en un nou Pla de Ciència vinculat a la futura llei de la Ciència i la Innovació, acompanyat d'un acord plurianual de finançament universitari i mesures per a reforçar talent i beques.

Hugo Duro veu la classificació europea com un gran premi per a acomiadar Mestalla

Hugo Duro confia que el València aprofite el seu opcion d'entrar en la Lliga Conferència davant el Barcelona i convertir el comiat de Mestalla en un gran premi per a la aficion.