La Guàrdia Civil desactiva una altra baralla amb 150 jóvens, molts d’ells menors d’edat, en l’Eliana

 

Ha tornat a passar. En plena pandèmia del coronavirus150 jóvens, molts d’ells menors d’edat, van participar en la nit d’este divendres, 22 de gener, en una baralla multitudinària organitzada a través de les xarxes socials i que, esta volta, anava a tindre per escenari el municipi de l’Eliana, en la comarca del Camp de Túria (València).

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, diferents agents de la Guàrdia Civil, amb ajuda de la Policia Local d’esta localitat, van conseguir desactivar esta batalla campal, i van dissuadir als qui acudien a participar gràcies a un dispositiu especial muntat en l’estació de metro, que va permetre que no s’arribarà a produir.

 

Tal com pareix, la baralla anava a celebrar-se en un parc de l’Eliana amb jóvens arribats des de diferents municipis, com en ocasions anteriors. Després de conèixer la violenta convocatòria a través de les xarxes socials, la Guàrdia Civil de la Pobla de Vallbona va muntar un operatiu de vigilància als voltants del lloc a on havien quedat diferents grups i va impedir que es congregaren.

 

Sancions per incomplir el toc de queda

En esta ocasió, els agents han multat a uns quants jóvens per incomplir el toc queda o no portar la mascareta ben posada, segons van informar fonts policials.

 

Esta és la primera quedada per a celebrar baralles d’este tipus que es produïx després de la que va ser avortada el passat cap de setmana per la Policia Nacional en la localitat de Paterna. En aquella ocasió va haver-hi més de cent identificats. A demés, amb esta són ja més de mitja dotzena les baralles juvenils multitudinàries que han intentat celebrar-se en el territori valencià.

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.