La Guàrdia Civil desactiva una altra baralla amb 150 jóvens, molts d’ells menors d’edat, en l’Eliana

 

Ha tornat a passar. En plena pandèmia del coronavirus150 jóvens, molts d’ells menors d’edat, van participar en la nit d’este divendres, 22 de gener, en una baralla multitudinària organitzada a través de les xarxes socials i que, esta volta, anava a tindre per escenari el municipi de l’Eliana, en la comarca del Camp de Túria (València).

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, diferents agents de la Guàrdia Civil, amb ajuda de la Policia Local d’esta localitat, van conseguir desactivar esta batalla campal, i van dissuadir als qui acudien a participar gràcies a un dispositiu especial muntat en l’estació de metro, que va permetre que no s’arribarà a produir.

 

Tal com pareix, la baralla anava a celebrar-se en un parc de l’Eliana amb jóvens arribats des de diferents municipis, com en ocasions anteriors. Després de conèixer la violenta convocatòria a través de les xarxes socials, la Guàrdia Civil de la Pobla de Vallbona va muntar un operatiu de vigilància als voltants del lloc a on havien quedat diferents grups i va impedir que es congregaren.

 

Sancions per incomplir el toc de queda

En esta ocasió, els agents han multat a uns quants jóvens per incomplir el toc queda o no portar la mascareta ben posada, segons van informar fonts policials.

 

Esta és la primera quedada per a celebrar baralles d’este tipus que es produïx després de la que va ser avortada el passat cap de setmana per la Policia Nacional en la localitat de Paterna. En aquella ocasió va haver-hi més de cent identificats. A demés, amb esta són ja més de mitja dotzena les baralles juvenils multitudinàries que han intentat celebrar-se en el territori valencià.

Últimes notícies

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.