La Guàrdia Civil desactiva una altra baralla amb 150 jóvens, molts d’ells menors d’edat, en l’Eliana

 

Ha tornat a passar. En plena pandèmia del coronavirus150 jóvens, molts d’ells menors d’edat, van participar en la nit d’este divendres, 22 de gener, en una baralla multitudinària organitzada a través de les xarxes socials i que, esta volta, anava a tindre per escenari el municipi de l’Eliana, en la comarca del Camp de Túria (València).

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, diferents agents de la Guàrdia Civil, amb ajuda de la Policia Local d’esta localitat, van conseguir desactivar esta batalla campal, i van dissuadir als qui acudien a participar gràcies a un dispositiu especial muntat en l’estació de metro, que va permetre que no s’arribarà a produir.

 

Tal com pareix, la baralla anava a celebrar-se en un parc de l’Eliana amb jóvens arribats des de diferents municipis, com en ocasions anteriors. Després de conèixer la violenta convocatòria a través de les xarxes socials, la Guàrdia Civil de la Pobla de Vallbona va muntar un operatiu de vigilància als voltants del lloc a on havien quedat diferents grups i va impedir que es congregaren.

 

Sancions per incomplir el toc de queda

En esta ocasió, els agents han multat a uns quants jóvens per incomplir el toc queda o no portar la mascareta ben posada, segons van informar fonts policials.

 

Esta és la primera quedada per a celebrar baralles d’este tipus que es produïx després de la que va ser avortada el passat cap de setmana per la Policia Nacional en la localitat de Paterna. En aquella ocasió va haver-hi més de cent identificats. A demés, amb esta són ja més de mitja dotzena les baralles juvenils multitudinàries que han intentat celebrar-se en el territori valencià.

Últimes notícies

Alerta taronja per pluges fortes a l’interior de Castelló i València este dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat per a dissabte l’alerta taronja per pluges i tronades a l’interior nord de Castelló i per pluges a l’interior nord de València, a més de diverses alertes grogues per pluja, tronades i temperatures altes al litoral.

Foios estrena un gran mural en homenatge a Ferran Torres al poliesportiu municipal

Foios ha estrenat un mural gegant al poliesportiu municipal dedicat a Ferran Torres, autor del gol que va donar a Espanya el seu segon Mundial. L’Ajuntament també ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

El PSPV acusa el Consell de encarir de nou la vivenda protegida i fer-la inassolible

El PSPV-PSOE ha acusat el Consell del PP d’haver encarit de nou el mòdul de vivenda protegida a la Comunitat Valenciana fins als 2.568 euros per metre quadrat, fet que, segons el partit, la fa cada vegada més inassolible per a famílies, jóvens i classes mitjanes. Els socialistes critiquen també l’oportunitat de la publicació en ple període vacacional i reclamen al president Juanfran Pérez Llorca que revertisca l’augment i revise la seua política d’habitatge.

Així funcionarà la nova política d’entrades del Levante al Ciutat de València

El Levante ha estrenat una política d’entrades amb preus dinàmics i avantatges per als aficionats amb Carnet Simpatizante, així com descomptes per als abonats. El club també incentiva que els socis alliberen el seient quan no puguen acudir.

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.

Quaranta atesos durant la Nit de l’Albà d’Elx, amb dues ferides greus

La Nit de l'Albà d'Elx ha deixat 40 persones ateses, majoritàriament per lesions lleus, encara que dues menors han patit danys més greus per cremades i impacte de canyes.