La Guàrdia Civil desactiva una altra baralla amb 150 jóvens, molts d’ells menors d’edat, en l’Eliana

 

Ha tornat a passar. En plena pandèmia del coronavirus150 jóvens, molts d’ells menors d’edat, van participar en la nit d’este divendres, 22 de gener, en una baralla multitudinària organitzada a través de les xarxes socials i que, esta volta, anava a tindre per escenari el municipi de l’Eliana, en la comarca del Camp de Túria (València).

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, diferents agents de la Guàrdia Civil, amb ajuda de la Policia Local d’esta localitat, van conseguir desactivar esta batalla campal, i van dissuadir als qui acudien a participar gràcies a un dispositiu especial muntat en l’estació de metro, que va permetre que no s’arribarà a produir.

 

Tal com pareix, la baralla anava a celebrar-se en un parc de l’Eliana amb jóvens arribats des de diferents municipis, com en ocasions anteriors. Després de conèixer la violenta convocatòria a través de les xarxes socials, la Guàrdia Civil de la Pobla de Vallbona va muntar un operatiu de vigilància als voltants del lloc a on havien quedat diferents grups i va impedir que es congregaren.

 

Sancions per incomplir el toc de queda

En esta ocasió, els agents han multat a uns quants jóvens per incomplir el toc queda o no portar la mascareta ben posada, segons van informar fonts policials.

 

Esta és la primera quedada per a celebrar baralles d’este tipus que es produïx després de la que va ser avortada el passat cap de setmana per la Policia Nacional en la localitat de Paterna. En aquella ocasió va haver-hi més de cent identificats. A demés, amb esta són ja més de mitja dotzena les baralles juvenils multitudinàries que han intentat celebrar-se en el territori valencià.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca nega retallades en el jutjat de la dana després de les crítiques de Compromís

Juanfran Pérez Llorca rebutja que el Consell haja retallat mitjans en el jutjat de Catarroja que investiga la dana i atribuïx la situació a un canvi de personal temporal a fix.

Thirty Seconds to Mars confirma dos concerts a Madrid i València a l’abril de 2027

Thirty Seconds to Mars actuarà en 2027 a Madrid i València dins del seu gira europea A Beautiful Lie vs This Is War, amb la reunió en l'escenari de Tom Milicevic al costat de Jared i Shannon Leto.

Puente recorda que Adif ja va apuntar al trencament del raïl en l’accident de Adamuz

Óscar Puente subratlla que el trencament del raïl ja es manejava com a hipòtesi principal en l'accident ferroviari de Adamuz i reclama preservar carreteres, vies i ponts com a patrimoni que es recorre.

El Consell obri diàleg amb Vox per al pressupost i pressiona al Govern pels terminis

El Consell expressa el seu desig d'aprovar com més prompte millor els pressupostos de la Generalitat, anuncia diàleg amb Vox i retrau al Govern central l'incompliment reiterat dels terminis constitucionals.

L’Enforne s’aferra a la seua fortalesa en el Pitiu Rochel per a frenar al Granollers i certificar la salvació

L'Enforne Alacant rep al Fraikin Granollers en el Pitiu Rochel amb la intenció de fer valdre la seua solidesa com a local per a deixar encarrilada la permanència i continuar creixent en la Lliga Asobal.

El Consell i els agents socials activen 421 milions en ajudes per l’impacte de la guerra de l’Iran

La Generalitat i els agents socials pacten un full de ruta amb 27 mesures i 421 milions d'euros per a fer costat a famílies, autònoms i empreses davant la crisi derivada de la guerra de l'Iran.

La jutgessa de la DANA alerta d’una gran demora en retirar quatre funcionàries de la causa

La jutgessa que instruïx la causa de la DANA a Catarroja advertix d'una gran dilació en la investigació després de la decisió de suprimir quatre de les cinc funcionàries assignades al cas des de març de 2025.

Elx i València es juguen alguna cosa més que tres punts en un dol marcat pel descens

Elx i València s'enfronten en un derbi autonòmic marcat per la urgència il·licitana per eixir del descens i el desig che d'allunyar-se definitivament del perill.