Detenen a un fugitiu en Castelló que va xocar un cotxe robat contra un fanal i no tenia el permís de conduir

 

Un accident de trànsit produït este passat diumenge, cap a les 14.00 hores, en la ciutat de Castelló de la Plana, ha permés a les autoritats detindre a un fugitiu de la Justícia que estava sent buscat per delictes contra la seguretat viària i estafa.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, el xoc es va produir quan el cotxe que conduïa un home de 42 anys, es va eixir de la rotonda que unix l’avinguda Castell Vell i el camí Romeral –molt prop de l’eixida de l’AP-7— i es va estavellar contra un fanal.

 

Els tres ocupants del vehicle van eixir il·lesos i no van requerir trasllat a cap centre sanitari, a pesar que el potent impacte va fer fins i tot botar els coixins de seguretat del turisme.

 

Van descobrir que el cotxe era robat

Diferents agents de la Guàrdia Civil es van trobar amb el sinistre i van avisar a la Policia Local. A l’arribada dels efectius municipals, que es van personar amb una patrulla i la unitat d’Atestats, van comprovar que el cotxe accidentat figurava com robat i que la seua sostracció havia sigut denunciada en una localitat de la comunitat d’Aragó.

 

A demés, la persona que conduïa no tenia el permís de circulació des de feia onze anys, quan se li va retirar judicialment i se’l va obligar a tornar a traure-li-ho, cosa que mai va fer, segons ha pogut saber el citat mitjà.

 

D’altra banda, al presumpte autor dels fets li constaven tres delictes: dos, precisament, per haver sigut sorprés ja al volant sense carnet en Aragó i una altra per una presumpta estafa en Tortosa.

 

El cotxe, en el dipòsit de Castelló

Per tot això, el conductor va ser arrestat i el vehicle que conduïa, va ser retirat per una grua municipal i traslladat al dipòsit de Castelló, a l’espera que el seu legítim propietari el reclame.

 

Ara, els investigadors de la Policia Nacional hauran d’esbrinar si el detingut va dur a terme el robatori del cotxe, si va comprar el vehicle sent robat -delicte d’encobriment- o quin va ser exactament la seua implicació en el robatori.

 

El delicte de conduir sense carnet per haver perdut tots els punts assignats legalment està castigat amb la pena de presó de tres a sis mesos, amb una multa econòmica de 12 a 24 mesos o amb pena de treballs en benefici de la comunitat de trenta-un a noranta dies. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els bombers intenten frenar l’avanç de l’incendi industrial en un desballestament d’Onda

Els bombers de la Diputació de Castelló treballen des de la vesprada del diumenge per a contindre l'incendi declarat en una campa exterior de l'empresa de desballestament Reciplasa a Onda, que ha obligat a desallotjaments preventius pel fum.

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.