Detenen a un fugitiu en Castelló que va xocar un cotxe robat contra un fanal i no tenia el permís de conduir

 

Un accident de trànsit produït este passat diumenge, cap a les 14.00 hores, en la ciutat de Castelló de la Plana, ha permés a les autoritats detindre a un fugitiu de la Justícia que estava sent buscat per delictes contra la seguretat viària i estafa.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, el xoc es va produir quan el cotxe que conduïa un home de 42 anys, es va eixir de la rotonda que unix l’avinguda Castell Vell i el camí Romeral –molt prop de l’eixida de l’AP-7— i es va estavellar contra un fanal.

 

Els tres ocupants del vehicle van eixir il·lesos i no van requerir trasllat a cap centre sanitari, a pesar que el potent impacte va fer fins i tot botar els coixins de seguretat del turisme.

 

Van descobrir que el cotxe era robat

Diferents agents de la Guàrdia Civil es van trobar amb el sinistre i van avisar a la Policia Local. A l’arribada dels efectius municipals, que es van personar amb una patrulla i la unitat d’Atestats, van comprovar que el cotxe accidentat figurava com robat i que la seua sostracció havia sigut denunciada en una localitat de la comunitat d’Aragó.

 

A demés, la persona que conduïa no tenia el permís de circulació des de feia onze anys, quan se li va retirar judicialment i se’l va obligar a tornar a traure-li-ho, cosa que mai va fer, segons ha pogut saber el citat mitjà.

 

D’altra banda, al presumpte autor dels fets li constaven tres delictes: dos, precisament, per haver sigut sorprés ja al volant sense carnet en Aragó i una altra per una presumpta estafa en Tortosa.

 

El cotxe, en el dipòsit de Castelló

Per tot això, el conductor va ser arrestat i el vehicle que conduïa, va ser retirat per una grua municipal i traslladat al dipòsit de Castelló, a l’espera que el seu legítim propietari el reclame.

 

Ara, els investigadors de la Policia Nacional hauran d’esbrinar si el detingut va dur a terme el robatori del cotxe, si va comprar el vehicle sent robat -delicte d’encobriment- o quin va ser exactament la seua implicació en el robatori.

 

El delicte de conduir sense carnet per haver perdut tots els punts assignats legalment està castigat amb la pena de presó de tres a sis mesos, amb una multa econòmica de 12 a 24 mesos o amb pena de treballs en benefici de la comunitat de trenta-un a noranta dies. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.