Detenen a un fugitiu en Castelló que va xocar un cotxe robat contra un fanal i no tenia el permís de conduir

 

Un accident de trànsit produït este passat diumenge, cap a les 14.00 hores, en la ciutat de Castelló de la Plana, ha permés a les autoritats detindre a un fugitiu de la Justícia que estava sent buscat per delictes contra la seguretat viària i estafa.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, el xoc es va produir quan el cotxe que conduïa un home de 42 anys, es va eixir de la rotonda que unix l’avinguda Castell Vell i el camí Romeral –molt prop de l’eixida de l’AP-7— i es va estavellar contra un fanal.

 

Els tres ocupants del vehicle van eixir il·lesos i no van requerir trasllat a cap centre sanitari, a pesar que el potent impacte va fer fins i tot botar els coixins de seguretat del turisme.

 

Van descobrir que el cotxe era robat

Diferents agents de la Guàrdia Civil es van trobar amb el sinistre i van avisar a la Policia Local. A l’arribada dels efectius municipals, que es van personar amb una patrulla i la unitat d’Atestats, van comprovar que el cotxe accidentat figurava com robat i que la seua sostracció havia sigut denunciada en una localitat de la comunitat d’Aragó.

 

A demés, la persona que conduïa no tenia el permís de circulació des de feia onze anys, quan se li va retirar judicialment i se’l va obligar a tornar a traure-li-ho, cosa que mai va fer, segons ha pogut saber el citat mitjà.

 

D’altra banda, al presumpte autor dels fets li constaven tres delictes: dos, precisament, per haver sigut sorprés ja al volant sense carnet en Aragó i una altra per una presumpta estafa en Tortosa.

 

El cotxe, en el dipòsit de Castelló

Per tot això, el conductor va ser arrestat i el vehicle que conduïa, va ser retirat per una grua municipal i traslladat al dipòsit de Castelló, a l’espera que el seu legítim propietari el reclame.

 

Ara, els investigadors de la Policia Nacional hauran d’esbrinar si el detingut va dur a terme el robatori del cotxe, si va comprar el vehicle sent robat -delicte d’encobriment- o quin va ser exactament la seua implicació en el robatori.

 

El delicte de conduir sense carnet per haver perdut tots els punts assignats legalment està castigat amb la pena de presó de tres a sis mesos, amb una multa econòmica de 12 a 24 mesos o amb pena de treballs en benefici de la comunitat de trenta-un a noranta dies. 

Últimes notícies

El calor extrema ja deixa 253 morts este estiu a la Comunitat Valenciana

Les altes temperatures han causat 253 defuncions a la Comunitat Valenciana des del 21 de juny fins al 23 de juliol, segons el sistema MoMo, amb especial impacte a Alacant.

Arranca un cap de setmana de calor intensa i tempestes a la Comunitat Valenciana

L’oratge del cap de setmana arribarà marcat per la calor sufocant a l’interior de València i Alacant este divendres, tempestes fortes al sud de València i un gir tèrmic amb descens de temperatures diumenge.

Avís groc per tronades i fins a 39 graus a les comarques d’Alacant i València

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per tronades al sud de la província de València i per temperatures de fins a 39 graus a l’interior d’Alacant i de València.

Una altra nit sufocant a la Comunitat amb fins a 36 graus

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb mínimes de fins a 35-36 graus en municipis com Agullent, Parcent o Tàrbena i una forta sensació de basca a la costa.

Reventons càlids al sud d’Alacant amb ratxes de fins a 119 km/h i caiguda d’arbres

Els reventons càlids de la vesprada de dijous al sud d’Alacant han deixat ratxes de fins a 119 km/h i han provocat 24 incidents per caiguda d’arbres i elements en la via pública.

Pet Shop Boys convertixen el Roig Arena en una pista de ball global i nostàlgica

El duo britànic Pet Shop Boys ha fet vibrar un Roig Arena ple fins la bandera amb el tour 'Dreamworld', un repàs de 40 anys de grans èxits plens de ball, melancolia i nostàlgia pop.

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.