Detenen a un fugitiu en Castelló que va xocar un cotxe robat contra un fanal i no tenia el permís de conduir

 

Un accident de trànsit produït este passat diumenge, cap a les 14.00 hores, en la ciutat de Castelló de la Plana, ha permés a les autoritats detindre a un fugitiu de la Justícia que estava sent buscat per delictes contra la seguretat viària i estafa.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, el xoc es va produir quan el cotxe que conduïa un home de 42 anys, es va eixir de la rotonda que unix l’avinguda Castell Vell i el camí Romeral –molt prop de l’eixida de l’AP-7— i es va estavellar contra un fanal.

 

Els tres ocupants del vehicle van eixir il·lesos i no van requerir trasllat a cap centre sanitari, a pesar que el potent impacte va fer fins i tot botar els coixins de seguretat del turisme.

 

Van descobrir que el cotxe era robat

Diferents agents de la Guàrdia Civil es van trobar amb el sinistre i van avisar a la Policia Local. A l’arribada dels efectius municipals, que es van personar amb una patrulla i la unitat d’Atestats, van comprovar que el cotxe accidentat figurava com robat i que la seua sostracció havia sigut denunciada en una localitat de la comunitat d’Aragó.

 

A demés, la persona que conduïa no tenia el permís de circulació des de feia onze anys, quan se li va retirar judicialment i se’l va obligar a tornar a traure-li-ho, cosa que mai va fer, segons ha pogut saber el citat mitjà.

 

D’altra banda, al presumpte autor dels fets li constaven tres delictes: dos, precisament, per haver sigut sorprés ja al volant sense carnet en Aragó i una altra per una presumpta estafa en Tortosa.

 

El cotxe, en el dipòsit de Castelló

Per tot això, el conductor va ser arrestat i el vehicle que conduïa, va ser retirat per una grua municipal i traslladat al dipòsit de Castelló, a l’espera que el seu legítim propietari el reclame.

 

Ara, els investigadors de la Policia Nacional hauran d’esbrinar si el detingut va dur a terme el robatori del cotxe, si va comprar el vehicle sent robat -delicte d’encobriment- o quin va ser exactament la seua implicació en el robatori.

 

El delicte de conduir sense carnet per haver perdut tots els punts assignats legalment està castigat amb la pena de presó de tres a sis mesos, amb una multa econòmica de 12 a 24 mesos o amb pena de treballs en benefici de la comunitat de trenta-un a noranta dies. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.