Detenen a un fugitiu en Castelló que va xocar un cotxe robat contra un fanal i no tenia el permís de conduir

 

Un accident de trànsit produït este passat diumenge, cap a les 14.00 hores, en la ciutat de Castelló de la Plana, ha permés a les autoritats detindre a un fugitiu de la Justícia que estava sent buscat per delictes contra la seguretat viària i estafa.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, el xoc es va produir quan el cotxe que conduïa un home de 42 anys, es va eixir de la rotonda que unix l’avinguda Castell Vell i el camí Romeral –molt prop de l’eixida de l’AP-7— i es va estavellar contra un fanal.

 

Els tres ocupants del vehicle van eixir il·lesos i no van requerir trasllat a cap centre sanitari, a pesar que el potent impacte va fer fins i tot botar els coixins de seguretat del turisme.

 

Van descobrir que el cotxe era robat

Diferents agents de la Guàrdia Civil es van trobar amb el sinistre i van avisar a la Policia Local. A l’arribada dels efectius municipals, que es van personar amb una patrulla i la unitat d’Atestats, van comprovar que el cotxe accidentat figurava com robat i que la seua sostracció havia sigut denunciada en una localitat de la comunitat d’Aragó.

 

A demés, la persona que conduïa no tenia el permís de circulació des de feia onze anys, quan se li va retirar judicialment i se’l va obligar a tornar a traure-li-ho, cosa que mai va fer, segons ha pogut saber el citat mitjà.

 

D’altra banda, al presumpte autor dels fets li constaven tres delictes: dos, precisament, per haver sigut sorprés ja al volant sense carnet en Aragó i una altra per una presumpta estafa en Tortosa.

 

El cotxe, en el dipòsit de Castelló

Per tot això, el conductor va ser arrestat i el vehicle que conduïa, va ser retirat per una grua municipal i traslladat al dipòsit de Castelló, a l’espera que el seu legítim propietari el reclame.

 

Ara, els investigadors de la Policia Nacional hauran d’esbrinar si el detingut va dur a terme el robatori del cotxe, si va comprar el vehicle sent robat -delicte d’encobriment- o quin va ser exactament la seua implicació en el robatori.

 

El delicte de conduir sense carnet per haver perdut tots els punts assignats legalment està castigat amb la pena de presó de tres a sis mesos, amb una multa econòmica de 12 a 24 mesos o amb pena de treballs en benefici de la comunitat de trenta-un a noranta dies. 

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.