Detenen a un fugitiu en Castelló que va xocar un cotxe robat contra un fanal i no tenia el permís de conduir

 

Un accident de trànsit produït este passat diumenge, cap a les 14.00 hores, en la ciutat de Castelló de la Plana, ha permés a les autoritats detindre a un fugitiu de la Justícia que estava sent buscat per delictes contra la seguretat viària i estafa.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, el xoc es va produir quan el cotxe que conduïa un home de 42 anys, es va eixir de la rotonda que unix l’avinguda Castell Vell i el camí Romeral –molt prop de l’eixida de l’AP-7— i es va estavellar contra un fanal.

 

Els tres ocupants del vehicle van eixir il·lesos i no van requerir trasllat a cap centre sanitari, a pesar que el potent impacte va fer fins i tot botar els coixins de seguretat del turisme.

 

Van descobrir que el cotxe era robat

Diferents agents de la Guàrdia Civil es van trobar amb el sinistre i van avisar a la Policia Local. A l’arribada dels efectius municipals, que es van personar amb una patrulla i la unitat d’Atestats, van comprovar que el cotxe accidentat figurava com robat i que la seua sostracció havia sigut denunciada en una localitat de la comunitat d’Aragó.

 

A demés, la persona que conduïa no tenia el permís de circulació des de feia onze anys, quan se li va retirar judicialment i se’l va obligar a tornar a traure-li-ho, cosa que mai va fer, segons ha pogut saber el citat mitjà.

 

D’altra banda, al presumpte autor dels fets li constaven tres delictes: dos, precisament, per haver sigut sorprés ja al volant sense carnet en Aragó i una altra per una presumpta estafa en Tortosa.

 

El cotxe, en el dipòsit de Castelló

Per tot això, el conductor va ser arrestat i el vehicle que conduïa, va ser retirat per una grua municipal i traslladat al dipòsit de Castelló, a l’espera que el seu legítim propietari el reclame.

 

Ara, els investigadors de la Policia Nacional hauran d’esbrinar si el detingut va dur a terme el robatori del cotxe, si va comprar el vehicle sent robat -delicte d’encobriment- o quin va ser exactament la seua implicació en el robatori.

 

El delicte de conduir sense carnet per haver perdut tots els punts assignats legalment està castigat amb la pena de presó de tres a sis mesos, amb una multa econòmica de 12 a 24 mesos o amb pena de treballs en benefici de la comunitat de trenta-un a noranta dies. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desmantellada una plantació de marihuana en una nau de Vallada: cinc detinguts

La Guàrdia Civil ha desmantellat un cultiu interior en una nau sense activitat de Vallada amb 1.026 plantes i 25.655 grams de cabdells secs. Hi ha cinc detinguts i un ha ingressat a la presó.

PLD Space alçarà a Elx una nova fàbrica de coets i duplicarà la plantilla

PLD Space alçarà a principis del pròxim any una nova fàbrica a Elx per a escalar la seua producció i preveu duplicar la plantilla fins prop de 1.000 ocupacions des de 2028. El pla es recolza en un memoràndum amb Generalitat i Ajuntament per a agilitzar tràmits i formar perfils tècnics.

València activa el pla especial de neteja de Falles amb 3,2 milions i més WC

El dispositiu reforça contenidors, papereres i recollida fins al 23 de març amb 34.613 jornades de treball i 425 cabines

La borrasca Regina deixarà vent fort dimarts i dimecres i pluges intenses el dijous en la Comunitat Valenciana

Regina marcarà la setmana en la Comunitat Valenciana amb temporal marítim d'este i nord-est, ratxes de fins a 70 km/h i pluges més intenses i generalitzades el dijous.

Avís groc a Alacant este dimarts per ratxes de 70 km/h i ones de 3 metres

Aemet ha activat l'avís groc a l'interior i el litoral sud d'Alacant per vent del nord-est amb ratxes de fins a 70 km/h. En la costa s'esperen ones de 3 metres i vent de força 7 des de primera hora.

Mascarell ha declarat que en el Cecopi no estaven pendents de Mazón

El president del Consorci de Bombers de València ha sostingut davant la jutgessa que el Cecopi no estava pendent de Carlos Mazón. La magistrada ha qüestionat llacunes del relat i una possible falta de direcció durant la DANA.

Quasi 150 xurreries comencen a muntar a València les parades ambulants de Falles

Les autoritzacions arriben enguany amb retard i les parades estaran obertes fins al dia de Sant Josep

Pérez Llorca, en contacte amb l’equip júnior del València Basket a Abu Dhabi

Pérez Llorca es manté en contacte amb l'equip júnior del València Basket a Abu Dhabi després del tancament de l'espai aeri pel conflicte. La delegació, de 33 persones, espera indicacions de l'ambaixada.