Un funcionari de la presó de Picassent acaba ferit en evitar una agressió entre dos presos

 

Este dissabte, 2 de gener, un funcionari de la presó de Picassent, en la comarca de l’Horta Sud (València), va acabar ferit quan va separar a dos reclusos amb coneixements d’arts marcials que havien començat una baralla en un dels patis del centre penitenciari.

 

Segons ha publicat el diari ‘Las Provincias’, els dos presos s’havien reptat per a barallar-se al pati i portaven amagats uns objectes molt perillosos que van confeccionar amb materials plàstics per a eludir el detector de metalls.

 

La ràpida intervenció dels treballadors que estaven de servici va evitar que els reclusos pogueren usar les seues armes blanques, segons va informar l’Associació ‘El teu Abandó Em pot Matar’ (TAMPM) de Picassent.

 

Els fets es van produir en el mòdul de presos inclosos en el Fitxer d’Interns d’Especial Seguiment (FIES), el que alberga als reclusos més perillosos. El funcionari va patir una lesió en una mà i va necessitar atenció mèdica en el centre penitenciari i després en Urgències. 

 

Últimes notícies

Presó provisional per a dos detinguts per robatoris violents a ancians a Torrevieja

Dos hòmens de 31 i 32 anys han ingressat a la presó provisional acusats de cometre almenys quatre robatoris amb violència a persones d'entre 75 i 93 anys a Torrevieja i La Mata mitjançant el mètode de l'estirada.

Detingut a Torrent un home per agredir i amenaçar a la seua parella embarassada

La Policia Nacional ha detingut a Torrent a un home de 28 anys per presumptes maltractaments físics i psicològics a la seua parella, a la qual hauria agredit durant l'embaràs i després del naixement del bebé.

Detingut a Oliva un jove per agredir a un vianant per a robar-li una cadena d’or

Un jove de 18 anys ha sigut detingut a Oliva acusat de colpejar en la cara a un vianant per a arrabassar-li una cadena d'or. La Guàrdia Civil ho va identificar gràcies a testimonis i va recuperar la joia sostreta.

‘El meu pare és un Millennial’, el llibre que acosta a la generació Alfa a la vida sense mòbil

‘El meu pare és un Millennial’ és una novel·la juvenil del professor Jorge Morcillo que explica a la generació Alfa com era créixer en els 90 i 2000 sense mòbils ni Internet per a millorar el diàleg amb els seus pares.

Possibles ruixats este dissabte a l’interior de Castelló i València i baixada de les màximes

El dissabte es presenta amb cel poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, augment de núvols a la vesprada i possibles ruixats a l'interior de Castelló i València, amb descens de les màximes en el nord i el litoral central.

Mor un copilot i el pilot resulta ferit molt greu en el Rallye de la Ceràmica a Castelló

Un greu accident en el segon tram del Rallye de la Ceràmica, en la carretera entre L'Alcora i Onda, causa la mort del copilot Samuel Ortiz i deixa molt greu al seu germà i pilot, Jordi.

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.