Un funcionari de la presó de Picassent acaba ferit en evitar una agressió entre dos presos

 

Este dissabte, 2 de gener, un funcionari de la presó de Picassent, en la comarca de l’Horta Sud (València), va acabar ferit quan va separar a dos reclusos amb coneixements d’arts marcials que havien començat una baralla en un dels patis del centre penitenciari.

 

Segons ha publicat el diari ‘Las Provincias’, els dos presos s’havien reptat per a barallar-se al pati i portaven amagats uns objectes molt perillosos que van confeccionar amb materials plàstics per a eludir el detector de metalls.

 

La ràpida intervenció dels treballadors que estaven de servici va evitar que els reclusos pogueren usar les seues armes blanques, segons va informar l’Associació ‘El teu Abandó Em pot Matar’ (TAMPM) de Picassent.

 

Els fets es van produir en el mòdul de presos inclosos en el Fitxer d’Interns d’Especial Seguiment (FIES), el que alberga als reclusos més perillosos. El funcionari va patir una lesió en una mà i va necessitar atenció mèdica en el centre penitenciari i després en Urgències. 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket es juga a Manresa la segona plaça i moral per a l’Eurolliga

El València Basket visita al BAXI Manresa amb la necessitat de guanyar per a defendre la segona plaça de la Lliga Endesa i reforçar la seua moral abans de jugar-se la vida en l'Eurolliga a Atenes.

Mor Tità, el gos de rescat dels bombers d’Alacant amb més de 80 busques realitzades

Tità, gos de rescat del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant, mor als 13 anys després de participar en més de 80 busques de persones en desastres naturals a Espanya i a l'estranger.

Un policia fora de servici deté a un home que agredia a la seua dona a Dénia

Un home de 74 anys és detingut a Dénia després que un policia nacional anara de servici sentira els crits de la seua dona i ho reduïra dins de la vivenda.

Reuvers apel·la a guanyar a Manresa per a afermar el segon lloc i impulsar al València Basket en l’Eurolliga

Nate Reuvers subratlla que el València Basket necessita véncer en la pista del Baxi Manresa per a afermar la segona plaça de l'ACB i arribar amb confiança al tercer partit del playoff d'Eurolliga davant el Panathinaikos.

El València Basket busca rematar el passe a semifinals davant el Ensino amb 13 punts de renda

El València Basket afronta la volta dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa davant el Durán Maquinaria Ensino amb 13 punts d'avantatge i el suport del Roig Arena per a tancar el passe a semifinals.

Sis mesos de Pérez Llorca al capdavant del Consell: rebaixa fiscal, vivenda i reforç de servicis públics

Juanfran Pérez Llorca complix sis mesos al capdavant del Consell amb la baixada d'impostos, l'accés a la vivenda i el reforç de sanitat, educació i infraestructures com a eixos de la seua acció de govern.

Avís groc per pluges i tempestes el diumenge a l’interior sud de València

La Aemet activa l'avís groc per a la vesprada del diumenge a l'interior sud de València per tempestes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possible graníssol.

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.