Un funcionari de la presó de Picassent acaba ferit en evitar una agressió entre dos presos

 

Este dissabte, 2 de gener, un funcionari de la presó de Picassent, en la comarca de l’Horta Sud (València), va acabar ferit quan va separar a dos reclusos amb coneixements d’arts marcials que havien començat una baralla en un dels patis del centre penitenciari.

 

Segons ha publicat el diari ‘Las Provincias’, els dos presos s’havien reptat per a barallar-se al pati i portaven amagats uns objectes molt perillosos que van confeccionar amb materials plàstics per a eludir el detector de metalls.

 

La ràpida intervenció dels treballadors que estaven de servici va evitar que els reclusos pogueren usar les seues armes blanques, segons va informar l’Associació ‘El teu Abandó Em pot Matar’ (TAMPM) de Picassent.

 

Els fets es van produir en el mòdul de presos inclosos en el Fitxer d’Interns d’Especial Seguiment (FIES), el que alberga als reclusos més perillosos. El funcionari va patir una lesió en una mà i va necessitar atenció mèdica en el centre penitenciari i després en Urgències. 

 

Últimes notícies

Callosa de Segura declara tres dies de dol per l’últim crim masclista

L'Ajuntament de Callosa de Segura ha decretat tres dies de dol oficial per l'últim crim masclista i ha cridat la ciutadania a guardar un minut de silenci davant el consistori.

La Generalitat rebutja una negociació bilateral del finançament i reclama el CPFF

La Generalitat insistix que la reforma del finançament autonòmic ha de debatre's de manera multilateral en el Consell de Política Fiscal i Financera i descarta reunions bilaterals amb Hisenda.

Detinguda la parella de la dona assassinada per escanyament a Callosa de Segura

La Guàrdia Civil ha detingut a la parella d'una dona trobada morta per escanyament a Callosa de Segura, en un presumpte nou cas de violència masclista.

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament convoca una vaga de famílies el 5 de juny

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca una vaga de famílies el 5 de juny per a buidar les aules i recolzar al professorat en la quarta setmana de vaga indefinida.

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.

Compromís reclama en el Congrés que Marlaska explique l’actuació policial en la vaga docent valenciana

Compromís i altres grups demanen que Marlaska rendisca comptes en el Congrés per l'actuació policial durant la vaga docent en la Comunitat Valenciana i per l'agressió a una professora.