Un funcionari de la presó de Picassent acaba ferit en evitar una agressió entre dos presos

 

Este dissabte, 2 de gener, un funcionari de la presó de Picassent, en la comarca de l’Horta Sud (València), va acabar ferit quan va separar a dos reclusos amb coneixements d’arts marcials que havien començat una baralla en un dels patis del centre penitenciari.

 

Segons ha publicat el diari ‘Las Provincias’, els dos presos s’havien reptat per a barallar-se al pati i portaven amagats uns objectes molt perillosos que van confeccionar amb materials plàstics per a eludir el detector de metalls.

 

La ràpida intervenció dels treballadors que estaven de servici va evitar que els reclusos pogueren usar les seues armes blanques, segons va informar l’Associació ‘El teu Abandó Em pot Matar’ (TAMPM) de Picassent.

 

Els fets es van produir en el mòdul de presos inclosos en el Fitxer d’Interns d’Especial Seguiment (FIES), el que alberga als reclusos més perillosos. El funcionari va patir una lesió en una mà i va necessitar atenció mèdica en el centre penitenciari i després en Urgències. 

 

Últimes notícies

Col·lectius del Parc Alcosa acusen Ajuntament i Generalitat d’assetjament institucional

Organitzacions socials del Parc Alcosa presenten dos queixes davant el Sindic de Greuges contra l'Ajuntament d'Alfafar i la Generalitat per presumpte assetjament institucional i persecucion ideologica.

L’Agència Valenciana Antifrau bat rècord amb 845 denúncies en 2025, un 50% més que en 2024

L'Agència Valenciana Antifrau tanca 2025 amb 845 denúncies, un 50% més que l'any anterior i una de cada quatre de totes les rebudes en els seus huit anys d'activitat, impulsada per la nova llei de protecció de l'informant.

Catalá es desmarca del retorn d’Oltra i reivindica el seu projecte per a València

L'alcaldessa María José Catalá resta importància a l'anunci de Mónica Oltra i subratlla que la seua prioritat és consolidar un govern estable i una segona legislatura a València.

La setmana arranca en la Comunitat Valenciana amb temps estable, més calor i vent molt fort en el nord

La Comunitat Valenciana inicia la setmana entre març i abril amb ambient estable, pujada de les temperatures màximes i ratxes de vent molt fort a Castelló i l'interior nord de València.

Mazón demana entrar en la causa judicial que investiga la gestió de la DANA

El expresident Carlos Mazón sol·licita personar-se en la causa sobre la gestió de la DANA per a accedir a les diligències que l'afecten després del rebuig del TSJCV a investigar-li.

València reforça la Devesa del Saler amb tres nous canons antiincendis SIDEINFO

L'Ajuntament de València incorpora tres nous canons SIDEINFO al sistema de protecció de la Devesa del Saler, que suma ja onze equips i es reforça davant el risc d'incendis per Setmana Santa i Pasqua.

Muñoz celebra la decisió d’Oltra i veu clau la seua candidatura per al bloc progressista en 2027

José Muñoz considera molt positiva la intenció de Mónica Oltra de competir per l'alcaldia de València i creu que la seua candidatura mobilitzarà a l'electorat progressista de cara a 2027.

La Generalitat llança 100 milions en crèdits bonificats per a empreses valencianes afectades per la guerra de l’Iran

La Generalitat activarà 100 milions en crèdits bonificats i noves ajudes per a empreses i autònoms de la Comunitat Valenciana afectats per la guerra de l'Iran, al costat de mesures fiscals i de suport social.