8.7 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

Detingut per furtar a una dona de 65 anys i en un supermercat, a l’endemà, en Alacant

El detingut va furtar, amb força, uns quants productes del supermercat | Policia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home de 42 anys que –presumptament– ha robat i pegat a una dona i, a l’endemà, va forcejar amb la dependenta d’un comerç per a furtar diferents productes. Va ser este segon fet, amb la corresponent telefonada a la policia, el que va fer saltar l’alarma.

 

Segons pareix, un home havia forcejat amb la dependenta de la botiga per a robar uns quants productes. Quan van arribar els policies, van visionar les càmeres de seguretat i van comunicar als altres efectius la vestimenta i descripció de l’autor, ja que els altres indicatius policials havien format un cércol en els voltants del comerç per a evitar que fugira.

 

Als pocs minuts, els agents van localitzar a un home amb actitud nerviosa. Els policies el van identificar i, mentres parlaven, el sospitós ho va confessar tot. Seguidament, van procedir a detindre-lo i, una volta en la Comissaria del Districte Nord d’Alacant, van investigar si el detingut podia estar implicat en altres robatoris amb violència.

 

Els investigadors van descobir que –suposadament– el dia anterior, havia comés un altre robatori violent a una dona de 65 anys que entrava en sa casa. El sospitós –presumptament– la va abordar i li va demanar el telèfon mòbil. La dona, que agarrava amb força el telèfon, es va negar. En eixe moment, l’home li va pegar i ella va caure en terra. Una volta en terra, l’agressor va conseguir furtar-li el mòbil i va pegar a fugir.

 

El detingut ha quedat a la disposició del Jutjat en Funcions de Guàrdia d’Alacant per dos delictes de robatori amb violència.

Últimes notícies

Oluwaseyi decidix al final i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant el Mallorca (2-1)

El Vila-real va véncer 2-1 al Mallorca amb un taconazo de Tani Oluwaseyi en el 82 després d'un VAR que va rectificar un penal. La ratxa en La Ceràmica va continuar intacta.

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.