Gran incendi en la cuina d’una casa en el Port de Sagunt

 

Este matí de dimarts, 5 de gener, cap a les 13.30 hores, es va produir un incendi en una vivenda del Port de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). A conseqüència d’este incident, van haver de desallotjar a tot un edifici de quatre altures, situat en el carrer Alfonso El Batallador.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, el foc va afectar la cuina d’una casa i va ocasionar en ella considerables danys, sobretot en la campana extractora, la talla i un climatitzador, entre altres.

 

Però a demés, l’incendi es va propagar fins al saló. El foc va deixar la casa completament danyada. Fins al lloc dels fets es va desplaçar la Policia Local i, encara que l’edifici estava desallotjat, les autoritats es van introduir dins de la vivenda per a comprovar que no hi haguera ningú que correguera perill.

 

Una xica es trobava cuinant

D’altra banda, els agents van tallar la zona per a permetre el ràpid accés i eixida dels bombers, que van sufocar el foc. Per fortuna, l’incident es va saldar sense haver de lamentar danys personals i, gràcies a una intervenció ràpida dels bombers, es van minimitzar els desperfectes ocasionats pel foc.

 

Tal com pareix, en el moment del sinistre, dins de la casa només hi havia una xica cuinant, perquè la seua parella no es trobava en el domicili en eixe moment. El cos de bombers creu que les flames es van iniciar en la campana extractora.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.