13.4 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Gran incendi en la cuina d’una casa en el Port de Sagunt

 

Este matí de dimarts, 5 de gener, cap a les 13.30 hores, es va produir un incendi en una vivenda del Port de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). A conseqüència d’este incident, van haver de desallotjar a tot un edifici de quatre altures, situat en el carrer Alfonso El Batallador.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, el foc va afectar la cuina d’una casa i va ocasionar en ella considerables danys, sobretot en la campana extractora, la talla i un climatitzador, entre altres.

 

Però a demés, l’incendi es va propagar fins al saló. El foc va deixar la casa completament danyada. Fins al lloc dels fets es va desplaçar la Policia Local i, encara que l’edifici estava desallotjat, les autoritats es van introduir dins de la vivenda per a comprovar que no hi haguera ningú que correguera perill.

 

Una xica es trobava cuinant

D’altra banda, els agents van tallar la zona per a permetre el ràpid accés i eixida dels bombers, que van sufocar el foc. Per fortuna, l’incident es va saldar sense haver de lamentar danys personals i, gràcies a una intervenció ràpida dels bombers, es van minimitzar els desperfectes ocasionats pel foc.

 

Tal com pareix, en el moment del sinistre, dins de la casa només hi havia una xica cuinant, perquè la seua parella no es trobava en el domicili en eixe moment. El cos de bombers creu que les flames es van iniciar en la campana extractora.

 

Últimes notícies

El PSPV convocarà un Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant

El PSPV-PSOE convocarà el seu Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant per a abordar la crisi oberta després de la dimissió de Carlos Mazón. El partit exigirà eleccions i acusa PP i Vox de decidir el relleu 'furtant la voluntat democràtica'.

La Federació Veïnal demana responsabilitat política per a desbloquejar la zona de baixes emissions a València

La Federació d'Associacions de Veïns de València ha sol·licitat reunions d'urgència amb Alcaldia i l'oposició per a tancar un acord sobre la ZBE i evitar perdre 150 milions. L'entitat ha anomenat a la responsabilitat de tota la corporació davant l'imminent termini legal.

Calero renuncia a les excuses abans del derbi i crida a competir: ‘Si entres plorant, eixiràs igual’

El tècnic del Llevant va evitar queixes pel calendari i per la falta d'entrenaments dels seus internacionals i va apel·lar a la convicció per a trencar la mala ratxa davant el València. Va confirmar que Arriaga i Ryan estaran en principi disponibles i va demanar a l'afició no sentir-se inferior.

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.