Gran incendi en la cuina d’una casa en el Port de Sagunt

 

Este matí de dimarts, 5 de gener, cap a les 13.30 hores, es va produir un incendi en una vivenda del Port de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). A conseqüència d’este incident, van haver de desallotjar a tot un edifici de quatre altures, situat en el carrer Alfonso El Batallador.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, el foc va afectar la cuina d’una casa i va ocasionar en ella considerables danys, sobretot en la campana extractora, la talla i un climatitzador, entre altres.

 

Però a demés, l’incendi es va propagar fins al saló. El foc va deixar la casa completament danyada. Fins al lloc dels fets es va desplaçar la Policia Local i, encara que l’edifici estava desallotjat, les autoritats es van introduir dins de la vivenda per a comprovar que no hi haguera ningú que correguera perill.

 

Una xica es trobava cuinant

D’altra banda, els agents van tallar la zona per a permetre el ràpid accés i eixida dels bombers, que van sufocar el foc. Per fortuna, l’incident es va saldar sense haver de lamentar danys personals i, gràcies a una intervenció ràpida dels bombers, es van minimitzar els desperfectes ocasionats pel foc.

 

Tal com pareix, en el moment del sinistre, dins de la casa només hi havia una xica cuinant, perquè la seua parella no es trobava en el domicili en eixe moment. El cos de bombers creu que les flames es van iniciar en la campana extractora.

 

Últimes notícies

El calor extrem ha causat 114 morts a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol

Les altes temperatures han provocat 114 morts en dotze dies a la Comunitat Valenciana, nou vegades més que en el mateix període de 2025.

L’impacte psicològic i laboral de l’Alzheimer sacseja milers de famílies valencianes

L’Alzheimer obliga molts cuidadors a reduir jornada o deixar la faena, amb un fort cost emocional, econòmic i jurídic per a les famílies.

Una nova nanoteràpia millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Investigadors de l’Incliva i la UPV han desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en reduïx la toxicitat.

Una nova nanoteràpia valenciana millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Un equip d’Incliva i la UPV ha desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en podria reduir la toxicitat.

L’Alzheimer obliga milers de familiars a deixar la faena per una càrrega “devastadora”

Neuròlegs, juristes i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un impacte psicològic, físic i laboral “devastador” en les famílies i reclama més suport institucional i jurídic per als cuidadors.

L’Alzheimer arrasa la vida laboral i emocional de milers de famílies cuidadores

Especialistes en neurologia, dret sanitari i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un efecte psicològic i laboral devastador en les famílies cuidadores i reclamen més suport institucional i un pla integral.

Mor Sam Neill, protagonista de ‘Jurassic Park’, als 78 anys

La família comunica que l'actor ha mort sobtadament a Sydney i recorda que continuava lliure de càncer

Setmana d’oratge estable i calor forta a l’interior de València

La setmana comença amb cels poc nuvolosos o rasos en la Comunitat Valenciana i màximes elevades a l’interior de la província de València, mentre el vent bufarà fluix i de direcció variable.