Gran incendi en la cuina d’una casa en el Port de Sagunt

 

Este matí de dimarts, 5 de gener, cap a les 13.30 hores, es va produir un incendi en una vivenda del Port de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). A conseqüència d’este incident, van haver de desallotjar a tot un edifici de quatre altures, situat en el carrer Alfonso El Batallador.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, el foc va afectar la cuina d’una casa i va ocasionar en ella considerables danys, sobretot en la campana extractora, la talla i un climatitzador, entre altres.

 

Però a demés, l’incendi es va propagar fins al saló. El foc va deixar la casa completament danyada. Fins al lloc dels fets es va desplaçar la Policia Local i, encara que l’edifici estava desallotjat, les autoritats es van introduir dins de la vivenda per a comprovar que no hi haguera ningú que correguera perill.

 

Una xica es trobava cuinant

D’altra banda, els agents van tallar la zona per a permetre el ràpid accés i eixida dels bombers, que van sufocar el foc. Per fortuna, l’incident es va saldar sense haver de lamentar danys personals i, gràcies a una intervenció ràpida dels bombers, es van minimitzar els desperfectes ocasionats pel foc.

 

Tal com pareix, en el moment del sinistre, dins de la casa només hi havia una xica cuinant, perquè la seua parella no es trobava en el domicili en eixe moment. El cos de bombers creu que les flames es van iniciar en la campana extractora.

 

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.