10.8 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Gran incendi en la cuina d’una casa en el Port de Sagunt

 

Este matí de dimarts, 5 de gener, cap a les 13.30 hores, es va produir un incendi en una vivenda del Port de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). A conseqüència d’este incident, van haver de desallotjar a tot un edifici de quatre altures, situat en el carrer Alfonso El Batallador.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, el foc va afectar la cuina d’una casa i va ocasionar en ella considerables danys, sobretot en la campana extractora, la talla i un climatitzador, entre altres.

 

Però a demés, l’incendi es va propagar fins al saló. El foc va deixar la casa completament danyada. Fins al lloc dels fets es va desplaçar la Policia Local i, encara que l’edifici estava desallotjat, les autoritats es van introduir dins de la vivenda per a comprovar que no hi haguera ningú que correguera perill.

 

Una xica es trobava cuinant

D’altra banda, els agents van tallar la zona per a permetre el ràpid accés i eixida dels bombers, que van sufocar el foc. Per fortuna, l’incident es va saldar sense haver de lamentar danys personals i, gràcies a una intervenció ràpida dels bombers, es van minimitzar els desperfectes ocasionats pel foc.

 

Tal com pareix, en el moment del sinistre, dins de la casa només hi havia una xica cuinant, perquè la seua parella no es trobava en el domicili en eixe moment. El cos de bombers creu que les flames es van iniciar en la campana extractora.

 

Últimes notícies

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.