Dos ferits en un atropellament en Castelló de la Plana

 

Esta vesprada, cap a les 18.00 hores, un cotxe ha atropellat a una dona de 78 anys i un home de 80 anys en un pas de vianants en l’avinguda del Mar de Castelló de la Plana.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, fins al lloc dels fets s’ha traslladat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) que han auxiliat a les víctimes, ja que presentaven policontusions.

 

Una volta han sigut estabilitzats, l’home i la dona han sigut traslladats a l’hospital General de Castelló. Diferents testimonis han explicat al citat mitjà que el cotxe anava a gran velocitat i el conductor no ha sigut capaç de detindre a temps l’automòbil. Els ferits haurien volat uns quants metres a causa de l’impacte.

 

Una distracció al volant, possible causa de l’atropellament

Tal com han informat fonts policials, el conductor s’incorporava a la Ronda Est des de l’avinguda Hermanos Boi i la causa de l’accident podria deure’s a una distracció. Els agents han confirmat que el conductor es troba en bones condicions.

 

A conseqüència de l’accident, efectius de la Policia Local de Castelló s’han vist obligats a tallar la Ronda en sentit a l’Auditori, provocant llargues cues en este mateix punt de la ciutat.

Últimes notícies

Cauen tres traficants amb milers de pastilles de droga sintètica a l’AP-7

Tres hòmens de 26 a 34 anys han sigut detinguts a l’AP-7, a l’altura de Pilar de la Horadada, amb més d’11 quilos de metanfetamina en pastilles amagats al maleter del cotxe.

Trenta mitjans aeris es bolquen en l’incendi de la Vall d’Uixó després de cremar 6.500 hectàrees

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha calcinat 6.500 hectàrees des de dissabte i este dilluns compta amb 30 mitjans aeris, en un dia d’alt risc d’incendis a tota la Comunitat Valenciana.

Oratge estable i lleuger descens de temperatures a l’interior d’Alacant

La última setmana de juliol comença en la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos o rasos i un lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant, mentre que en zones de València i Castelló pujaran lleugerament.

Tercer dia d’incendi a la Vall d’Uixó amb 6.500 hectàrees calcinades i 80.000 persones afectades

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó enceta el tercer dia actiu amb 6.500 hectàrees calcinades, 16.000 persones evacuades i 64.000 confinades a tres municipis.

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.