Dos ferits en un atropellament en Castelló de la Plana

 

Esta vesprada, cap a les 18.00 hores, un cotxe ha atropellat a una dona de 78 anys i un home de 80 anys en un pas de vianants en l’avinguda del Mar de Castelló de la Plana.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, fins al lloc dels fets s’ha traslladat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) que han auxiliat a les víctimes, ja que presentaven policontusions.

 

Una volta han sigut estabilitzats, l’home i la dona han sigut traslladats a l’hospital General de Castelló. Diferents testimonis han explicat al citat mitjà que el cotxe anava a gran velocitat i el conductor no ha sigut capaç de detindre a temps l’automòbil. Els ferits haurien volat uns quants metres a causa de l’impacte.

 

Una distracció al volant, possible causa de l’atropellament

Tal com han informat fonts policials, el conductor s’incorporava a la Ronda Est des de l’avinguda Hermanos Boi i la causa de l’accident podria deure’s a una distracció. Els agents han confirmat que el conductor es troba en bones condicions.

 

A conseqüència de l’accident, efectius de la Policia Local de Castelló s’han vist obligats a tallar la Ronda en sentit a l’Auditori, provocant llargues cues en este mateix punt de la ciutat.

Últimes notícies

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.

El València Basket renova a Omari Moore fins a 2027

El València Basket ha ampliat el contracte de l'exterior estatunidenc Omari Moore fins a juny de 2027, després d'una primera temporada destacada en Lliga Endesa i Eurolliga.

El València lliga al migcampista malià Aliou Dieng per a les pròximes temporades

El València incorpora al migcampista malià Aliou Dieng, internacional absolut sense experiència prèvia a Europa, amb un contracte de fins a tres temporades i lliure de traspàs.

El València Basket blinda a Omari Moore amb una renovació fins a 2027

El València Basket amplia el contracte de Omari Moore fins a juny de 2027 després de la seua bona adaptació a l'equip i al bàsquet europeu, amb opció d'eixida cap a la NBA.

Camarero demana esborrar del diari de Les Corts la seua frase sobre les prostitutes

Susana Camarero ha sol·licitat a la Mesa de Les Corts retirar del diari de sessions l'expressió en la qual va afirmar que el Govern està ple de prostitutes, al·legant que estava mal formulada i ja va ser aclarida públicament.

Consum llança més de 2.500 ofertes d’ús d’estiu en la Comunitat Valenciana

Consum reforça la seua plantilla d'estiu amb més de 2.500 contractes en la Comunitat Valenciana i 3.800 en total, amb sous des de 1.400 euros bruts i opció de continuïtat.