Dos ferits en un atropellament en Castelló de la Plana

 

Esta vesprada, cap a les 18.00 hores, un cotxe ha atropellat a una dona de 78 anys i un home de 80 anys en un pas de vianants en l’avinguda del Mar de Castelló de la Plana.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, fins al lloc dels fets s’ha traslladat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) que han auxiliat a les víctimes, ja que presentaven policontusions.

 

Una volta han sigut estabilitzats, l’home i la dona han sigut traslladats a l’hospital General de Castelló. Diferents testimonis han explicat al citat mitjà que el cotxe anava a gran velocitat i el conductor no ha sigut capaç de detindre a temps l’automòbil. Els ferits haurien volat uns quants metres a causa de l’impacte.

 

Una distracció al volant, possible causa de l’atropellament

Tal com han informat fonts policials, el conductor s’incorporava a la Ronda Est des de l’avinguda Hermanos Boi i la causa de l’accident podria deure’s a una distracció. Els agents han confirmat que el conductor es troba en bones condicions.

 

A conseqüència de l’accident, efectius de la Policia Local de Castelló s’han vist obligats a tallar la Ronda en sentit a l’Auditori, provocant llargues cues en este mateix punt de la ciutat.

Últimes notícies

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.