15 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Dos ferits en un atropellament en Castelló de la Plana

 

Esta vesprada, cap a les 18.00 hores, un cotxe ha atropellat a una dona de 78 anys i un home de 80 anys en un pas de vianants en l’avinguda del Mar de Castelló de la Plana.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, fins al lloc dels fets s’ha traslladat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) que han auxiliat a les víctimes, ja que presentaven policontusions.

 

Una volta han sigut estabilitzats, l’home i la dona han sigut traslladats a l’hospital General de Castelló. Diferents testimonis han explicat al citat mitjà que el cotxe anava a gran velocitat i el conductor no ha sigut capaç de detindre a temps l’automòbil. Els ferits haurien volat uns quants metres a causa de l’impacte.

 

Una distracció al volant, possible causa de l’atropellament

Tal com han informat fonts policials, el conductor s’incorporava a la Ronda Est des de l’avinguda Hermanos Boi i la causa de l’accident podria deure’s a una distracció. Els agents han confirmat que el conductor es troba en bones condicions.

 

A conseqüència de l’accident, efectius de la Policia Local de Castelló s’han vist obligats a tallar la Ronda en sentit a l’Auditori, provocant llargues cues en este mateix punt de la ciutat.

Últimes notícies

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.

Feijóo, després de ser citat per la dana, ha defés que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

El líder del PP ha afirmat que el 29 d'octubre de 2024 va exigir al Govern l'emergència nacional i ha assegurat que mantindrà eixa posició després de la seua citació com a testimoni.

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.

El PSPV demana suspendre a José Vicente Berlanga i la seua dimissió de càrrecs per la trama de Leire Díaz

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió immediata de militància i la dimissió de tots els càrrecs orgànics de José Vicente Berlanga, investigat per la Guàrdia Civil en la trama vinculada a Leire Díaz. També ha demanat l'obertura d'un expedient disciplinari.

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.