La Guàrdia Civil assalta per error el pis d’una família a Manises i esposa el fill

La Guàrdia Civil ha assaltat per error el pis on vivia una mare amb el seu fill a Manises després d'un operatiu molt nombrós. La família va ser sorpresa pels agents tombant sa porta de sa casa literalment al voltant de les 20.00 hores de la vesprada- nit. La mare, de 59 anys es trobava en l'habitació quan va escoltar un soroll molt fort en la planta baixa de sa casa. La dona va baixar a la planta de baix, ja que es tractava d'un dúplex, per a vore què havia passat, pensant-se que potser es tractava d'una finestra trencada. La pobra dona no va arribar a baixar, ja que per les escales es va trobar de sobte nombrosos agents vestits de negre amb cascs i el que semblaven metralletes. Els agents van pujar i la van arraconar apuntant-la amb l'arma.

La víctima no es va adonar en els uniformes, però després va pensar que es podien tractar d'una d'aquestes bandes organitzades que es disfressen de policies per a entrar a furtar. Els agents, segons ha avançat 'Levante-EMV' es van mantindre immòbils i no li van contestar. A continuació començaren a obrir portes, i en una d'elles van torbar el fill de la víctima, un jove de 26 anys que es trobava dormint en la seua habitació. Els agents d'assalt de la Usecic de la Guàrdia Civil de València van registrar totes les estances i van traure al fill de l'habitació després de tirar-lo sobre el llit violentament i esposar-lo. Els assaltants li van cridar diverses vegades per a que els diguera el nom. La víctima els ho va dir tres vegades, però finalment va pensar que seria més útil si els agents miraven el seu Document Nacional d'Identitat.

Després de comprovar la veracitat de la identitat del jove, el guàrdia civil al càrrec va cridar que se n'anaven perquè «s'havien equivocat de pis». Segons les víctimes se'n van anar com havien arribat. Tres minuts després van entrar al domicili del vertader sospitós, un home de nacionalitat armènia detingut per tràfic de drogues. La confusió s'havia donat per la distribució de les escales i les portes de l'edifici. En la finca hi ha doble escala, i cadascuna d'elles té el mateix número de portes, però per a diferenciar-les una és l'escala A i l'altra l'escala B. La dona i el seu fill viuen en el 16B, però realment els agents buscaven a un traficant de drogues en el 16A, separada per un tram d'escales de poc més de 20 metres. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

València i Girona es juguen un respir vital a Mestalla

València i Girona s'enfronten a Mestalla en un dol directe per la permanència, marcat per la igualtat en la taula i la pressió d'un tram final de Lliga al límit.

Dela aconseguix els 100 partits amb el Llevant

El defensa Adrián de la Font Dela ha aconseguit els 100 partits oficials amb el Llevant després de completar el triomf davant el Sevilla i es guanya l'opció de seguir un any més si l'equip aconseguix la permanència.

Sarabia crida a donar un colp sobre la taula per a estrenar el triomf de l’Elx a domicili

Eder Sarabia exigix fermesa i determinació a l'Elx per a aconseguir davant l'Oviedo la seua primera victòria de la temporada lluny del Martínez Valero i fer un pas clau cap a la permanència.

La Generalitat faculta a la seua Advocacia per a frenar la regularització d’immigrants del Govern central

La Generalitat Valenciana habilita a l'Advocacia autonòmica per a recórrer la regularització d'immigrants impulsada pel Govern central i sol·licitar mesures cautelars de suspensió en considerar que el decret afecta al finançament i a la pressió sobre els servicis públics.

El Consell es desmarca del debat sobre la prioritat nacional i reivindica la seua gestió diària

El Consell evita pronunciar-se sobre la proposta de Vox per a implantar la prioritat nacional en ajudes i vivenda i recalca que el seu focus està en la gestió diària.

El València Basket busca recuperar sensacions davant Jairis abans del play off

El València Basket visita a Hozono Global Jairis en l'última jornada de la Lliga Femenina Endesa amb el tercer lloc assegurat però amb la urgència de millorar el seu joc i arribar en la millor forma possible al play off pel títol.

La Diputació ajorna al 13 de maig la declaració de Carlos Baño sobre els bons consum

La Diputació d'Alacant retarda al 13 de maig la compareixença de Carlos Baño en la comissió que investiga els bons consum de 2022 i 2023, després d'atendre una petició interna de canvi de data.

Detinguda en l’aeroport d’Alacant una fugitiva buscada per tràfic de drogues i blanqueig a Suècia

Una dona de 28 anys amb una Orde Europea de Detenció per tràfic de drogues i blanqueig va ser arrestada en l'aeroport Alacant-Elx després d'un dispositiu policial activat per un avís.