La Guàrdia Civil assalta per error el pis d’una família a Manises i esposa el fill

Ejemplo de shortcode con estilo
La Guàrdia Civil ha assaltat per error el pis on vivia una mare amb el seu fill a Manises després d'un operatiu molt nombrós. La família va ser sorpresa pels agents tombant sa porta de sa casa literalment al voltant de les 20.00 hores de la vesprada- nit. La mare, de 59 anys es trobava […]

La Guàrdia Civil ha assaltat per error el pis on vivia una mare amb el seu fill a Manises després d'un operatiu molt nombrós. La família va ser sorpresa pels agents tombant sa porta de sa casa literalment al voltant de les 20.00 hores de la vesprada- nit. La mare, de 59 anys es trobava en l'habitació quan va escoltar un soroll molt fort en la planta baixa de sa casa. La dona va baixar a la planta de baix, ja que es tractava d'un dúplex, per a vore què havia passat, pensant-se que potser es tractava d'una finestra trencada. La pobra dona no va arribar a baixar, ja que per les escales es va trobar de sobte nombrosos agents vestits de negre amb cascs i el que semblaven metralletes. Els agents van pujar i la van arraconar apuntant-la amb l'arma.

La víctima no es va adonar en els uniformes, però després va pensar que es podien tractar d'una d'aquestes bandes organitzades que es disfressen de policies per a entrar a furtar. Els agents, segons ha avançat 'Levante-EMV' es van mantindre immòbils i no li van contestar. A continuació començaren a obrir portes, i en una d'elles van torbar el fill de la víctima, un jove de 26 anys que es trobava dormint en la seua habitació. Els agents d'assalt de la Usecic de la Guàrdia Civil de València van registrar totes les estances i van traure al fill de l'habitació després de tirar-lo sobre el llit violentament i esposar-lo. Els assaltants li van cridar diverses vegades per a que els diguera el nom. La víctima els ho va dir tres vegades, però finalment va pensar que seria més útil si els agents miraven el seu Document Nacional d'Identitat.

Després de comprovar la veracitat de la identitat del jove, el guàrdia civil al càrrec va cridar que se n'anaven perquè «s'havien equivocat de pis». Segons les víctimes se'n van anar com havien arribat. Tres minuts després van entrar al domicili del vertader sospitós, un home de nacionalitat armènia detingut per tràfic de drogues. La confusió s'havia donat per la distribució de les escales i les portes de l'edifici. En la finca hi ha doble escala, i cadascuna d'elles té el mateix número de portes, però per a diferenciar-les una és l'escala A i l'altra l'escala B. La dona i el seu fill viuen en el 16B, però realment els agents buscaven a un traficant de drogues en el 16A, separada per un tram d'escales de poc més de 20 metres. 

Últimes notícies

El funeral de Jesús de Miguel serà a Navahermosa

Jesús de Miguel serà acomiadat a Navahermosa quan el seu cos puga ser traslladat. El CD Tenerife ha convocat un homenatge i demana ajornar dos partits.

La collita de caqui afronta menys oferta i busca més reconeixement

La campanya de la DOP Kaki Ribera del Xúquer preveu menys fruita per les pluges i la pedra, però millors calibres i qualitat. El sector vol ampliar el reconeixement de la marca Persimon®.

La Cerámica recordarà Jesús de Miguel abans del Villarreal-PSG

La Cerámica guardarà un minut de silenci per Jesús de Miguel abans del Villarreal-PSG. L’homenatge també recordarà les 69 víctimes de l’accident ferroviari d’Urda.

El PSPV-PSOE reclama a Mazón 1.931 euros de quilometratge

El PSPV-PSOE afirma que Mazón ha cobrat 1.931 euros per quilometratge des que va deixar la presidència i reclama que els torne. El PP demana comprovar les dades.

La decisió sobre la retirada del retrat de Julio de España s’ajorna fins que la sentència siga ferma

Les Corts ajornaran la decisió sobre el retrat fins que siga ferma la condemna per agressió sexual. L’Ajuntament d’Alacant també esperarà abans de valorar els honors municipals.

Siloé i Shinova obrin el cartell del Low Festival 2027

Siloé, Shinova i altres artistes encapçalen les primeres confirmacions del Low Festival 2027 a Torrevella. El festival també ha anunciat millores en el recinte i els transports.

La mort de Jesús de Miguel queda sota investigació policial

La Policía Nacional investiga la mort del jugador del Club Deportivo Tenerife, de 30 anys, després d’un colp durant el partit contra l’Andorra.

Aficionats del Tenerife acomiaden Jesús de Miguel amb flors i espelmes

Els aficionats del Tenerife han homenatjat el davanter Jesús de Miguel a la porta 8 de l’estadi, després de conéixer la seua mort.