La Guàrdia Civil assalta per error el pis d’una família a Manises i esposa el fill

Ejemplo de shortcode con estilo
La Guàrdia Civil ha assaltat per error el pis on vivia una mare amb el seu fill a Manises després d'un operatiu molt nombrós. La família va ser sorpresa pels agents tombant sa porta de sa casa literalment al voltant de les 20.00 hores de la vesprada- nit. La mare, de 59 anys es trobava […]

La Guàrdia Civil ha assaltat per error el pis on vivia una mare amb el seu fill a Manises després d'un operatiu molt nombrós. La família va ser sorpresa pels agents tombant sa porta de sa casa literalment al voltant de les 20.00 hores de la vesprada- nit. La mare, de 59 anys es trobava en l'habitació quan va escoltar un soroll molt fort en la planta baixa de sa casa. La dona va baixar a la planta de baix, ja que es tractava d'un dúplex, per a vore què havia passat, pensant-se que potser es tractava d'una finestra trencada. La pobra dona no va arribar a baixar, ja que per les escales es va trobar de sobte nombrosos agents vestits de negre amb cascs i el que semblaven metralletes. Els agents van pujar i la van arraconar apuntant-la amb l'arma.

La víctima no es va adonar en els uniformes, però després va pensar que es podien tractar d'una d'aquestes bandes organitzades que es disfressen de policies per a entrar a furtar. Els agents, segons ha avançat 'Levante-EMV' es van mantindre immòbils i no li van contestar. A continuació començaren a obrir portes, i en una d'elles van torbar el fill de la víctima, un jove de 26 anys que es trobava dormint en la seua habitació. Els agents d'assalt de la Usecic de la Guàrdia Civil de València van registrar totes les estances i van traure al fill de l'habitació després de tirar-lo sobre el llit violentament i esposar-lo. Els assaltants li van cridar diverses vegades per a que els diguera el nom. La víctima els ho va dir tres vegades, però finalment va pensar que seria més útil si els agents miraven el seu Document Nacional d'Identitat.

Després de comprovar la veracitat de la identitat del jove, el guàrdia civil al càrrec va cridar que se n'anaven perquè «s'havien equivocat de pis». Segons les víctimes se'n van anar com havien arribat. Tres minuts després van entrar al domicili del vertader sospitós, un home de nacionalitat armènia detingut per tràfic de drogues. La confusió s'havia donat per la distribució de les escales i les portes de l'edifici. En la finca hi ha doble escala, i cadascuna d'elles té el mateix número de portes, però per a diferenciar-les una és l'escala A i l'altra l'escala B. La dona i el seu fill viuen en el 16B, però realment els agents buscaven a un traficant de drogues en el 16A, separada per un tram d'escales de poc més de 20 metres. 

Últimes notícies

Compromís aconseguix que retiren quatre comunicats de Catalá

La Junta Electoral ha ordenat retirar quatre comunicats del govern municipal de València després de les denúncies de Compromís. Altres tres textos ja s’havien retirat.

El Castellón firma la millor defensa del futbol professional espanyol

El CD Castellón només ha rebut quatre gols en les onze primeres jornades de la Liga Hypermotion. És l’equip menys golejat de Primera i Segona divisió.

Vox reclama una campaña electoral sin violencia en València

Ignacio Gil Lázaro ha demanat a Roger Llanes que garantisca una campanya electoral sense altercats violents en la circumscripció de València.

La incertesa sobre les ajudes encara frena el camp valencià

La Unió denuncia que, dos anys després de la dana d’octubre de 2024, continuen pendents ajudes, reparacions i respostes sobre les parcel·les afectades.

El pla climàtic de la UE vol protegir les llars i les infraestructures

La Comissió Europea vol que els països integren els riscos climàtics en les seues decisions i es preparen per a un escalfament de tres graus en 2100. El pla també aborda infraestructures, assegurances i protecció davant la calor.

El PP promete que València tindrà veu en el Govern d’Espanya

El PPCV ha presentat les llistes al Congrés i al Senat per al 29 de novembre. El partit afirma que hi estan representades totes les comarques.

La reconstrucció després de la dana ja suma 10.028 milions d’euros

El Govern ha abonat 10.028 milions d’euros per a reconstruir les zones afectades per la dana de València. Les ajudes inclouen indemnitzacions, projectes municipals i suport a empreses i famílies.

La UE prepara sus infraestructuras i empreses per a un escalfament de 3 graus

La Comissió Europea vol que els països de la UE incorporen els riscos climàtics a les decisions econòmiques i polítiques. El pla pren com a referència un escalfament de tres graus en 2100.