La Guàrdia Civil assalta per error el pis d’una família a Manises i esposa el fill

Ejemplo de shortcode con estilo
La Guàrdia Civil ha assaltat per error el pis on vivia una mare amb el seu fill a Manises després d'un operatiu molt nombrós. La família va ser sorpresa pels agents tombant sa porta de sa casa literalment al voltant de les 20.00 hores de la vesprada- nit. La mare, de 59 anys es trobava […]

La Guàrdia Civil ha assaltat per error el pis on vivia una mare amb el seu fill a Manises després d'un operatiu molt nombrós. La família va ser sorpresa pels agents tombant sa porta de sa casa literalment al voltant de les 20.00 hores de la vesprada- nit. La mare, de 59 anys es trobava en l'habitació quan va escoltar un soroll molt fort en la planta baixa de sa casa. La dona va baixar a la planta de baix, ja que es tractava d'un dúplex, per a vore què havia passat, pensant-se que potser es tractava d'una finestra trencada. La pobra dona no va arribar a baixar, ja que per les escales es va trobar de sobte nombrosos agents vestits de negre amb cascs i el que semblaven metralletes. Els agents van pujar i la van arraconar apuntant-la amb l'arma.

La víctima no es va adonar en els uniformes, però després va pensar que es podien tractar d'una d'aquestes bandes organitzades que es disfressen de policies per a entrar a furtar. Els agents, segons ha avançat 'Levante-EMV' es van mantindre immòbils i no li van contestar. A continuació començaren a obrir portes, i en una d'elles van torbar el fill de la víctima, un jove de 26 anys que es trobava dormint en la seua habitació. Els agents d'assalt de la Usecic de la Guàrdia Civil de València van registrar totes les estances i van traure al fill de l'habitació després de tirar-lo sobre el llit violentament i esposar-lo. Els assaltants li van cridar diverses vegades per a que els diguera el nom. La víctima els ho va dir tres vegades, però finalment va pensar que seria més útil si els agents miraven el seu Document Nacional d'Identitat.

Després de comprovar la veracitat de la identitat del jove, el guàrdia civil al càrrec va cridar que se n'anaven perquè «s'havien equivocat de pis». Segons les víctimes se'n van anar com havien arribat. Tres minuts després van entrar al domicili del vertader sospitós, un home de nacionalitat armènia detingut per tràfic de drogues. La confusió s'havia donat per la distribució de les escales i les portes de l'edifici. En la finca hi ha doble escala, i cadascuna d'elles té el mateix número de portes, però per a diferenciar-les una és l'escala A i l'altra l'escala B. La dona i el seu fill viuen en el 16B, però realment els agents buscaven a un traficant de drogues en el 16A, separada per un tram d'escales de poc més de 20 metres. 

Últimes notícies

Iñigo Pérez assenyala la falta de contundència després del 4-3 a Liverpool

Iñigo Pérez ha atribuït la derrota del Villarreal per 4-3 a Anfield a una nova falta de contundència defensiva en moments clau. El tècnic ha lamentat especialment l’empat del Liverpool just abans del descans.

Comesaña admet que l’empat del Liverpool abans del descans va ser clau

Santi Comesaña ha reconegut que l’empat del Liverpool en l’última jugada abans del descans i el tercer gol a l’inici de la represa han sigut decisius en la derrota 4-3 del Villarreal en Champions.

El Villarreal acaricia l’empat però cau 4-3 davant el Liverpool a la Champions

El Villarreal ha encadenat la segona derrota en la Lliga de Campions després de deixar escapar un 0-2 a Anfield i perdre 4-3 contra el Liverpool.

Ajuda inicial de 23,5 milions per a les víctimes de la dana Adam

La Generalitat ha aprovat un primer paquet d’ajudes directes de 23,5 milions d’euros per a reparar vivendes, reposar estris i facilitar el reallotjament de les persones que han perdut la seua casa per la dana Adam.

Set canvis de Iñigo Pérez en el Villarreal per a visitar el Liverpool amb Araújo de titular

Iñigo Pérez ha renovat l’onze del Villarreal amb set canvis respecte a la Lliga per a enfrontar-se al Liverpool, que ix amb Ronald Araújo en la defensa.

Argentina i Suècia, grans favorites en la Nacra Cup València de Nacra 17

La Nacra Cup València reunirà del 21 al 24 d’octubre 24 tripulacions de 17 països, amb Argentina i Suècia com a grans favorites en la classe olímpica Nacra 17.

El Rally Ciutat de València arriba amb Fuster buscant el seu seté títol d’Espanya

El Rally Ciutat de València-Memorial Javi Sanz afronta la seua 26a edició el pròxim cap de setmana, amb Miguel Fuster jugant-se el seu seté títol nacional. La prova compta amb un fort suport institucional i un programa que combina projecció estatal i arrelament als municipis valencians.

Chloe Bibby apuntala el joc interior del Valencia Basket amb un contracte de dos mesos

El Valencia Basket ha tancat la incorporació temporal de l’ala-pívot australiana Chloe Bibby per dos mesos, pendent de la revisió mèdica. La jugadora arriba després de brillar amb el Spar Girona i de passar per la WNBA amb Minnesota Lynx.