La Guàrdia Civil assalta per error el pis d’una família a Manises i esposa el fill

La Guàrdia Civil ha assaltat per error el pis on vivia una mare amb el seu fill a Manises després d'un operatiu molt nombrós. La família va ser sorpresa pels agents tombant sa porta de sa casa literalment al voltant de les 20.00 hores de la vesprada- nit. La mare, de 59 anys es trobava en l'habitació quan va escoltar un soroll molt fort en la planta baixa de sa casa. La dona va baixar a la planta de baix, ja que es tractava d'un dúplex, per a vore què havia passat, pensant-se que potser es tractava d'una finestra trencada. La pobra dona no va arribar a baixar, ja que per les escales es va trobar de sobte nombrosos agents vestits de negre amb cascs i el que semblaven metralletes. Els agents van pujar i la van arraconar apuntant-la amb l'arma.

La víctima no es va adonar en els uniformes, però després va pensar que es podien tractar d'una d'aquestes bandes organitzades que es disfressen de policies per a entrar a furtar. Els agents, segons ha avançat 'Levante-EMV' es van mantindre immòbils i no li van contestar. A continuació començaren a obrir portes, i en una d'elles van torbar el fill de la víctima, un jove de 26 anys que es trobava dormint en la seua habitació. Els agents d'assalt de la Usecic de la Guàrdia Civil de València van registrar totes les estances i van traure al fill de l'habitació després de tirar-lo sobre el llit violentament i esposar-lo. Els assaltants li van cridar diverses vegades per a que els diguera el nom. La víctima els ho va dir tres vegades, però finalment va pensar que seria més útil si els agents miraven el seu Document Nacional d'Identitat.

Després de comprovar la veracitat de la identitat del jove, el guàrdia civil al càrrec va cridar que se n'anaven perquè «s'havien equivocat de pis». Segons les víctimes se'n van anar com havien arribat. Tres minuts després van entrar al domicili del vertader sospitós, un home de nacionalitat armènia detingut per tràfic de drogues. La confusió s'havia donat per la distribució de les escales i les portes de l'edifici. En la finca hi ha doble escala, i cadascuna d'elles té el mateix número de portes, però per a diferenciar-les una és l'escala A i l'altra l'escala B. La dona i el seu fill viuen en el 16B, però realment els agents buscaven a un traficant de drogues en el 16A, separada per un tram d'escales de poc més de 20 metres. 

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.