La Guàrdia Civil assalta per error el pis d’una família a Manises i esposa el fill

La Guàrdia Civil ha assaltat per error el pis on vivia una mare amb el seu fill a Manises després d'un operatiu molt nombrós. La família va ser sorpresa pels agents tombant sa porta de sa casa literalment al voltant de les 20.00 hores de la vesprada- nit. La mare, de 59 anys es trobava en l'habitació quan va escoltar un soroll molt fort en la planta baixa de sa casa. La dona va baixar a la planta de baix, ja que es tractava d'un dúplex, per a vore què havia passat, pensant-se que potser es tractava d'una finestra trencada. La pobra dona no va arribar a baixar, ja que per les escales es va trobar de sobte nombrosos agents vestits de negre amb cascs i el que semblaven metralletes. Els agents van pujar i la van arraconar apuntant-la amb l'arma.

La víctima no es va adonar en els uniformes, però després va pensar que es podien tractar d'una d'aquestes bandes organitzades que es disfressen de policies per a entrar a furtar. Els agents, segons ha avançat 'Levante-EMV' es van mantindre immòbils i no li van contestar. A continuació començaren a obrir portes, i en una d'elles van torbar el fill de la víctima, un jove de 26 anys que es trobava dormint en la seua habitació. Els agents d'assalt de la Usecic de la Guàrdia Civil de València van registrar totes les estances i van traure al fill de l'habitació després de tirar-lo sobre el llit violentament i esposar-lo. Els assaltants li van cridar diverses vegades per a que els diguera el nom. La víctima els ho va dir tres vegades, però finalment va pensar que seria més útil si els agents miraven el seu Document Nacional d'Identitat.

Després de comprovar la veracitat de la identitat del jove, el guàrdia civil al càrrec va cridar que se n'anaven perquè «s'havien equivocat de pis». Segons les víctimes se'n van anar com havien arribat. Tres minuts després van entrar al domicili del vertader sospitós, un home de nacionalitat armènia detingut per tràfic de drogues. La confusió s'havia donat per la distribució de les escales i les portes de l'edifici. En la finca hi ha doble escala, i cadascuna d'elles té el mateix número de portes, però per a diferenciar-les una és l'escala A i l'altra l'escala B. La dona i el seu fill viuen en el 16B, però realment els agents buscaven a un traficant de drogues en el 16A, separada per un tram d'escales de poc més de 20 metres. 

Últimes notícies

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.