La Guàrdia Civil deté a tres lladres en cinc dies per robatoris a Castelló

La Guàrdia Civil ha detés els últims cinc dies a tres lladres per robatoris a la platja d’Almassora. Una onada de robatoris al municipi castellonenc que ha afectat a diferents propietaris. L’última detenció va ser d’un veí de Vila-Real de 53 anys al que van sorprendre in fraganti en un immoble, segons es va conéixer ahir pels agents. L’últim detingut es trobava robant en una casa quan el seu propietari va vore que hi havia objectes que no eren seus a banda de tindre la casa regirada, i als minuts va tornar el lladre a per les seues propietats. Al fugir sense res els agents el trobaren per les immediateses de la zona. Va ser detingut per suposat autor d’un robatori en grau de temptativa.

Segons informa el periòdic ‘Mediterráneo’, altres dos lladres han sigut detinguts els últims dies per robatoris a Almassora, un home vila-realenc de 43 anys i una jove de 27 anys. El primer va ser sorprès quan robava a un habitatge del passeig marítim. La jove ha sigut detinguda quan ja havia venut gran part de les joies sostretes valorades en 12.000, les quals no s’han pogut recuperar en la seua totalitat perquè havien sigut foses al vendre’s a cases de compravenda.

Últimes notícies

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.

Camarero planteja 120.000 noves vivendes si s’activa la mitat del sòl dotacional

La Generalitat calcula que desenrotllant el 50% del sòl dotacional de la Comunitat Valenciana podrien alçar-se 120.000 vivendes, vinculades al Pla Viu i a la col·laboració amb els ajuntaments per a guanyar sòl residencial i frenar l'emergència residencial.

Pérez Llorca i la reina Sofía reforcen a Castelló el compromís del Consell contra la pobresa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, reafirma al costat de la reina Sofía el compromís del Consell amb les polítiques socials i la lluita contra la pobresa durant el congrés de la Federació Espanyola del Banc d'Aliments a Castelló.

La jutgessa de la DANA reclama al Congrés les declaracions de Camarero, Cuenca i Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 sol·licita les transcripcions de les compareixences en el Congrés de Camarero, Cuenca i Mompó i ordena revisar missatges i vídeos aportats per un testimoni.

Educació advertix de sancions si s’incomplixen els servicis mínims de la PAU davant la vaga docent

La Conselleria d'Educació manté servicis mínims del 100% a la PAU malgrat la vaga indefinida del professorat i avisa de sancions, inclosa la suspensió d'ocupació i sou, als qui els vulneren.