La Guàrdia Civil deté a tres lladres en cinc dies per robatoris a Castelló

La Guàrdia Civil ha detés els últims cinc dies a tres lladres per robatoris a la platja d’Almassora. Una onada de robatoris al municipi castellonenc que ha afectat a diferents propietaris. L’última detenció va ser d’un veí de Vila-Real de 53 anys al que van sorprendre in fraganti en un immoble, segons es va conéixer ahir pels agents. L’últim detingut es trobava robant en una casa quan el seu propietari va vore que hi havia objectes que no eren seus a banda de tindre la casa regirada, i als minuts va tornar el lladre a per les seues propietats. Al fugir sense res els agents el trobaren per les immediateses de la zona. Va ser detingut per suposat autor d’un robatori en grau de temptativa.

Segons informa el periòdic ‘Mediterráneo’, altres dos lladres han sigut detinguts els últims dies per robatoris a Almassora, un home vila-realenc de 43 anys i una jove de 27 anys. El primer va ser sorprès quan robava a un habitatge del passeig marítim. La jove ha sigut detinguda quan ja havia venut gran part de les joies sostretes valorades en 12.000, les quals no s’han pogut recuperar en la seua totalitat perquè havien sigut foses al vendre’s a cases de compravenda.

Últimes notícies

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.

Les víctimes de l’accident de metro de 2006 passen el relleu a les de la DANA de València

Vint anys després de l’accident de metro de València, les expresidentes de l’AVM3J reivindiquen que cal continuar lluitant i anuncien que passen el testimoni a les víctimes de la DANA de 2024, amb qui compartiran l’acte d’homenatge del 3 de juliol.

Oratge estable i més calor lleugera en cap de setmana quasi ras en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cel poc nuvolós o ras, temperatures sense canvis o en lleu ascens i vent fluix de component este, amb alguns ruixats amb tronada en l'interior diumenge.

Tres generacions fan vacances al Rototom: de l’Alma, de 5 anys, a la iaia Piedad, de 73

El Rototom Sunsplash, que celebra la 31a edició a Benicàssim en agost, s’ha consolidat com un festival familiar on conviuen xiquets, jóvens, pares i avis, com la família Abril, que viatja en autocaravana per gaudir d’una setmana completa d’activitats.

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.