La Guàrdia Civil deté a tres lladres en cinc dies per robatoris a Castelló

La Guàrdia Civil ha detés els últims cinc dies a tres lladres per robatoris a la platja d’Almassora. Una onada de robatoris al municipi castellonenc que ha afectat a diferents propietaris. L’última detenció va ser d’un veí de Vila-Real de 53 anys al que van sorprendre in fraganti en un immoble, segons es va conéixer ahir pels agents. L’últim detingut es trobava robant en una casa quan el seu propietari va vore que hi havia objectes que no eren seus a banda de tindre la casa regirada, i als minuts va tornar el lladre a per les seues propietats. Al fugir sense res els agents el trobaren per les immediateses de la zona. Va ser detingut per suposat autor d’un robatori en grau de temptativa.

Segons informa el periòdic ‘Mediterráneo’, altres dos lladres han sigut detinguts els últims dies per robatoris a Almassora, un home vila-realenc de 43 anys i una jove de 27 anys. El primer va ser sorprès quan robava a un habitatge del passeig marítim. La jove ha sigut detinguda quan ja havia venut gran part de les joies sostretes valorades en 12.000, les quals no s’han pogut recuperar en la seua totalitat perquè havien sigut foses al vendre’s a cases de compravenda.

Últimes notícies

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.