La Guàrdia Civil deté a tres lladres en cinc dies per robatoris a Castelló

La Guàrdia Civil ha detés els últims cinc dies a tres lladres per robatoris a la platja d’Almassora. Una onada de robatoris al municipi castellonenc que ha afectat a diferents propietaris. L’última detenció va ser d’un veí de Vila-Real de 53 anys al que van sorprendre in fraganti en un immoble, segons es va conéixer ahir pels agents. L’últim detingut es trobava robant en una casa quan el seu propietari va vore que hi havia objectes que no eren seus a banda de tindre la casa regirada, i als minuts va tornar el lladre a per les seues propietats. Al fugir sense res els agents el trobaren per les immediateses de la zona. Va ser detingut per suposat autor d’un robatori en grau de temptativa.

Segons informa el periòdic ‘Mediterráneo’, altres dos lladres han sigut detinguts els últims dies per robatoris a Almassora, un home vila-realenc de 43 anys i una jove de 27 anys. El primer va ser sorprès quan robava a un habitatge del passeig marítim. La jove ha sigut detinguda quan ja havia venut gran part de les joies sostretes valorades en 12.000, les quals no s’han pogut recuperar en la seua totalitat perquè havien sigut foses al vendre’s a cases de compravenda.

Últimes notícies

Crítiques a un cartell de festes de Sagunt per una imatge de sotmetiment sexual

La Coordinadora Feminista de Camp de Morvedre ha denunciat un cartell d’una penya de les festes de Sagunt per mostrar la imatge d’un toro sotmetent sexualment una dona nua i qüestiona el silenci de l’Ajuntament.

La sinistralitat laboral deixa 32 morts en mig any a la Comunitat Valenciana, 12 menys que en 2025

Els accidents laborals han causat 32 morts en la Comunitat Valenciana en el primer semestre de 2026, 12 menys que un any abans, dins d’un context estatal amb 358 víctimes mortals. La majoria de sinistres s’han produït en jornada de treball i afecten sobretot treballadors assalariats i sectors com servicis i construcció.

La compravenda de vivendes es manté estable al juny a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes ha mantingut al juny el mateix volum que fa un any a la Comunitat Valenciana, amb 8.558 operacions, en un context de lleu repunt a Espanya després de cinc mesos de caigudes.

Cauen 77 detinguts en Espanya d’una macroxarxa de tràfic de migrants i drogues al Mediterrani

Una operació internacional ha desmantellat una de les majors xarxes de tràfic de migrants, drogues i armes al Mediterrani, amb 77 detinguts en Espanya i ramificacions en la Comunitat Valenciana.

Mor un home de 56 anys en l’incendi d’una vivenda a Alberic

Un home de 56 anys ha mort en l’incendi de la vivenda on vivia a Alberic. Altres cinc persones han sigut ateses per inhalació de fum i ansietat.

Avís groc per tronades, pedra i calor extrema en comarques de València i Castelló este divendres

Aemet ha activat per a este divendres l’avís groc per fortes tronades amb pedra a l’interior de Castelló i nord de València, i per temperatures de fins a 36 graus al litoral sud de València.

Xàfecs forts en l’interior de Castelló este dissabte i calor intensa

Este dissabte continuen els xàfecs amb tronades en l’interior nord de Castelló, que poden ser forts, amb temperatures encara molt altes al sud del golf de València.

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.
FILMOTECA D'ESTIU