12.9 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

La Guàrdia Civil deté a tres lladres en cinc dies per robatoris a Castelló

La Guàrdia Civil ha detés els últims cinc dies a tres lladres per robatoris a la platja d’Almassora. Una onada de robatoris al municipi castellonenc que ha afectat a diferents propietaris. L’última detenció va ser d’un veí de Vila-Real de 53 anys al que van sorprendre in fraganti en un immoble, segons es va conéixer ahir pels agents. L’últim detingut es trobava robant en una casa quan el seu propietari va vore que hi havia objectes que no eren seus a banda de tindre la casa regirada, i als minuts va tornar el lladre a per les seues propietats. Al fugir sense res els agents el trobaren per les immediateses de la zona. Va ser detingut per suposat autor d’un robatori en grau de temptativa.

Segons informa el periòdic ‘Mediterráneo’, altres dos lladres han sigut detinguts els últims dies per robatoris a Almassora, un home vila-realenc de 43 anys i una jove de 27 anys. El primer va ser sorprès quan robava a un habitatge del passeig marítim. La jove ha sigut detinguda quan ja havia venut gran part de les joies sostretes valorades en 12.000, les quals no s’han pogut recuperar en la seua totalitat perquè havien sigut foses al vendre’s a cases de compravenda.

Últimes notícies

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.

La jutgessa manté en 230 les víctimes mortals de la dana i rebutja sumar dos morts

La instructora ha denegat incorporar com a víctimes mortals a un home i a una dona al no veure nexe causal amb la dana. També descarta una víctima per lesions psicològiques i ordena recuperar missatges sobre la gestió de l'emergència.