La Guàrdia Civil i la Policia Local intensifiquen la vigilància contra robatoris

La Guàrdia Civil d’Alacant i les Policies Locals de Benissa i Teulada, han intensificat les vigilàncies dirigides a la prevenció dels delictes relacionats contra el patrimoni. El resultat d’esta actuació coordinada ha estat la detenció de tres persones per la comissió de diversos delictes contra el patrimoni, un d’ells comesa a Teulada.

Amb l’objectiu de fer front a possibles delictes contra el patrimoni, com ara robatoris amb força en les coses en interior d’habitatges, especialment a les urbanitzacions residencials de les localitats de Benissa i Teulada, la Companyia de la Guàrdia Civil de Calp, va establir a principis del passat mes d’octubre diversos dispositius de vigilància, coordinats amb la Policia Locals de Benissa i Teulada. L’estreta col·laboració per a l’execució dels diferents operatius entre els agents de sengles Forces i Cossos de Seguretat ha permés potenciar millors resultats.

Fruit de la posada en marxa d’este pla preventiu, es va apreciar un descens de la comissió de delictes contra el patrimoni registrats en la zona. La informació recaptada a més, ha permés l’obertura de nombroses línies de recerca per a la prevenció de nous fets, així com per a fer possible l’esclariment de robatoris que ja havien estat comesos.

El resultat d’esta actuació coordinada, ha estat la detenció de tres homes:

Un de nacionalitat alemanya de 68 anys, al qual li constaven dos reclamacions judicials de Benidorm i Dénia, per diferents delictes de robatori amb força. Posseïa nombrosos antecedents per delictes d’este tipus. El Jutjat ha decretat el seu ingrés a la presó.

Un altre de nacionalitat marroquina de 22 anys, al qual li constava una reclamació d’un Jutjat de Madrid, també per delictes de robatori amb força.

El tercer, un home de nacionalitat romanesa, de 36 anys, va ser detingut pels agents com a presumpte autor d’un delicte de furt comés en un habitatge de Teulada el 4 d’octubre, en el qual va accedir al domicili mitjançant engany dels habitants amb el pretext de recollir materials usats inservibles, aprofitant l’ocasió per a robar-los al descuit. Posseeix antecedents per fets de diversa naturalesa.

Els tres han estat posats a la disposició del jutjat d’Instrucció de Dénia. Els dos últims han quedat en llibertat amb càrrecs.

D’altra banda, durant els controls realitzats pels agents, s’ha investigat a set persones per delictes contra la seguretat viària, per conduir sense tenir permís, i per conduir sota els efectes de begudes alcohòliques, excedint el nivell d’alcohol permés, a més d’altres 22 infraccions de diferent tipus.

Per a evitar robatoris en el nostre habitatge, la Guàrdia Civil recorda a la ciutadania que en sortir del domicili s’ha de comprovar sempre que les portes i finestres estan ben tancades. És important tancar sempre amb clau, per a evitar l’entrada pel procediment de la “relliscada”. A més, desconfiarem dels desconeguts que demanen accedir a la nostra casa amb qualsevol excusa.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.