La Guàrdia Civil rescata una dona que s’anava a suïcidar en el viaducte de Bunyol

 

Este passat diumenge, 23 de desembre, agents de la Guàrdia Civil van evitar que una dona es llevara la vida en el viaducte de Bunyol. Els fets van ocórrer al voltant de les 15.50 hores del mateix dia, quan diversos conductors van alertar al 112 d’Emergències de la Generalitat que hi havia una dona en el voral de l’autovia A-3, en el kilòmetre 316,799 amb un comportament sospitós. Aquest punt kilomètric d’esta autovia Madrid-València, en sentit València coincidix amb el viaducte de Bunyol, que era on es trobava la dona amb uns gestos que indicaven que es podia intentar suïcidar. Emergències va alertar el Centre Operatiu de Trànsit (COTA) i fins allí es van mobilitzar de seguida dos patrulles de la Guàrdia Civil que van localitzar en el lloc una dona jove, efectivament molt prop del viaducte. La jove es trobava entre la barana metàl·lica més externa a la via i la franja de formigó amb signes d’estar molt nerviosa i alterada.

Amb una, un dels agents es va apropar fins la jove i va entaular conversa amb ella per a tractar de tranquil·litzar-la i que abandonara la idea del suïcidi. El guàrdia civil va aconseguir poc a poc que desistira en la seua actitud, i va reconéixer que es trobava més calmada i relaxada. Va confessar que es volia suïcidar donada la situació personal que travessava. Finalment, després de ser atesa en un primer moment pels serveis mèdics d’una ambulància, va ser traslladada a un centre hospitalari.

Últimes notícies

Vols directes entre València i Nova York amb United a partir de juny de 2027

United Airlines connectarà València i Nova York amb tres vols setmanals des de juny de 2027, en el marc d’una gran expansió internacional de la companyia. Generalitat i Ajuntament destaquen l’impacte per al turisme i la connexió amb el mercat nord-americà.

L’eclipsi solar deixa 317 atencions oculars a la Comunitat Valenciana sense ingressos hospitalaris

L’eclipsi solar total del 12 d’agost ha generat 317 consultes oftalmològiques als centres sanitaris públics de la Comunitat Valenciana, totes sense necessitat d’ingrés hospitalari. Sanitat havia reforçat les urgències i els servicis d’oftalmologia i insistit en l’ús de ulleres homologades.

Buñol ja té preparada la seua ‘artilleria roja’ per a la 79a Tomatina

Buñol ja té carregats en set camions els 150.000 quilos de tomata que este dimecres llançaran 22.000 participants en la 79a Tomatina, amb reforç de trens de Rodalia, mesures d’accessibilitat i una crida a vestir de verd en defensa de l’escola pública.

El Govern català critica la violència policial contra un aficionat del Barça a Elx

La portaveu del Govern català, Sílvia Paneque, ha censurat la violència policial contra un seguidor del Barça a qui agents de la Policia Nacional van pegar després de retirar-li una estelada abans del partit a Elx. La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha comunicat a l’executiu català que ha obert una investigació interna i que no hi havia cap ordre específica de requisar estes banderes.

Tres detinguts per una onada de robatoris en camps i granges d’Almassora i Cabanes

La Guàrdia Civil ha detingut tres hòmens de 40 a 44 anys relacionats amb diversos robatoris en explotacions agrícoles i ramaderes d’Almassora i Cabanes, on es van emportar dos vedells i combustible, coure i altres objectes. Els detinguts ja han passat a disposició judicial.

El Port de València duplicarà la seua potència elèctrica amb una nova subestació

El Port de València ha posat en marxa els tràmits per a construir una nova subestació elèctrica de 110 megavats que duplicarà la seua capacitat de subministrament i millorarà la fiabilitat operativa i ambiental del recinte portuari.

Les Arts programa una temporada 2026-2027 amb grans dives de l’òpera a València

La temporada 2026-2027 del Palau de Les Arts tindrà una presència femenina destacada en òperes, sarsuela i recitals, amb noms com Cecilia Bartoli, Lise Davidsen o Lisette Oropesa i la venda d’entrades ja oberta.

Confirmen 6 anys i mig de presó per intentar volar a Romania amb cocaïna i cannabis a l’aeroport de València

El TSJCV ha confirmat 6 anys i mig de presó i una multa de 100.000 euros per a una dona que va intentar volar de València a Bucarest amb més de 2 quilos de cocaïna i 5 de cannabis amagats en una maleta.