Anuncios

La Guàrdia Civil rescata una dona que s’anava a suïcidar en el viaducte de Bunyol

 

Este passat diumenge, 23 de desembre, agents de la Guàrdia Civil van evitar que una dona es llevara la vida en el viaducte de Bunyol. Els fets van ocórrer al voltant de les 15.50 hores del mateix dia, quan diversos conductors van alertar al 112 d’Emergències de la Generalitat que hi havia una dona en el voral de l’autovia A-3, en el kilòmetre 316,799 amb un comportament sospitós. Aquest punt kilomètric d’esta autovia Madrid-València, en sentit València coincidix amb el viaducte de Bunyol, que era on es trobava la dona amb uns gestos que indicaven que es podia intentar suïcidar. Emergències va alertar el Centre Operatiu de Trànsit (COTA) i fins allí es van mobilitzar de seguida dos patrulles de la Guàrdia Civil que van localitzar en el lloc una dona jove, efectivament molt prop del viaducte. La jove es trobava entre la barana metàl·lica més externa a la via i la franja de formigó amb signes d’estar molt nerviosa i alterada.

Amb una, un dels agents es va apropar fins la jove i va entaular conversa amb ella per a tractar de tranquil·litzar-la i que abandonara la idea del suïcidi. El guàrdia civil va aconseguir poc a poc que desistira en la seua actitud, i va reconéixer que es trobava més calmada i relaxada. Va confessar que es volia suïcidar donada la situació personal que travessava. Finalment, després de ser atesa en un primer moment pels serveis mèdics d’una ambulància, va ser traslladada a un centre hospitalari.

Anuncios
Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios