La Guàrdia Civil rescata una dona que s’anava a suïcidar en el viaducte de Bunyol

 

Este passat diumenge, 23 de desembre, agents de la Guàrdia Civil van evitar que una dona es llevara la vida en el viaducte de Bunyol. Els fets van ocórrer al voltant de les 15.50 hores del mateix dia, quan diversos conductors van alertar al 112 d’Emergències de la Generalitat que hi havia una dona en el voral de l’autovia A-3, en el kilòmetre 316,799 amb un comportament sospitós. Aquest punt kilomètric d’esta autovia Madrid-València, en sentit València coincidix amb el viaducte de Bunyol, que era on es trobava la dona amb uns gestos que indicaven que es podia intentar suïcidar. Emergències va alertar el Centre Operatiu de Trànsit (COTA) i fins allí es van mobilitzar de seguida dos patrulles de la Guàrdia Civil que van localitzar en el lloc una dona jove, efectivament molt prop del viaducte. La jove es trobava entre la barana metàl·lica més externa a la via i la franja de formigó amb signes d’estar molt nerviosa i alterada.

Amb una, un dels agents es va apropar fins la jove i va entaular conversa amb ella per a tractar de tranquil·litzar-la i que abandonara la idea del suïcidi. El guàrdia civil va aconseguir poc a poc que desistira en la seua actitud, i va reconéixer que es trobava més calmada i relaxada. Va confessar que es volia suïcidar donada la situació personal que travessava. Finalment, després de ser atesa en un primer moment pels serveis mèdics d’una ambulància, va ser traslladada a un centre hospitalari.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.