13.3 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

La Guàrdia Civil rescata una dona que s’anava a suïcidar en el viaducte de Bunyol

 

Este passat diumenge, 23 de desembre, agents de la Guàrdia Civil van evitar que una dona es llevara la vida en el viaducte de Bunyol. Els fets van ocórrer al voltant de les 15.50 hores del mateix dia, quan diversos conductors van alertar al 112 d’Emergències de la Generalitat que hi havia una dona en el voral de l’autovia A-3, en el kilòmetre 316,799 amb un comportament sospitós. Aquest punt kilomètric d’esta autovia Madrid-València, en sentit València coincidix amb el viaducte de Bunyol, que era on es trobava la dona amb uns gestos que indicaven que es podia intentar suïcidar. Emergències va alertar el Centre Operatiu de Trànsit (COTA) i fins allí es van mobilitzar de seguida dos patrulles de la Guàrdia Civil que van localitzar en el lloc una dona jove, efectivament molt prop del viaducte. La jove es trobava entre la barana metàl·lica més externa a la via i la franja de formigó amb signes d’estar molt nerviosa i alterada.

Amb una, un dels agents es va apropar fins la jove i va entaular conversa amb ella per a tractar de tranquil·litzar-la i que abandonara la idea del suïcidi. El guàrdia civil va aconseguir poc a poc que desistira en la seua actitud, i va reconéixer que es trobava més calmada i relaxada. Va confessar que es volia suïcidar donada la situació personal que travessava. Finalment, després de ser atesa en un primer moment pels serveis mèdics d’una ambulància, va ser traslladada a un centre hospitalari.

Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.