La Guàrdia Civil rescata una dona que s’anava a suïcidar en el viaducte de Bunyol

 

Este passat diumenge, 23 de desembre, agents de la Guàrdia Civil van evitar que una dona es llevara la vida en el viaducte de Bunyol. Els fets van ocórrer al voltant de les 15.50 hores del mateix dia, quan diversos conductors van alertar al 112 d’Emergències de la Generalitat que hi havia una dona en el voral de l’autovia A-3, en el kilòmetre 316,799 amb un comportament sospitós. Aquest punt kilomètric d’esta autovia Madrid-València, en sentit València coincidix amb el viaducte de Bunyol, que era on es trobava la dona amb uns gestos que indicaven que es podia intentar suïcidar. Emergències va alertar el Centre Operatiu de Trànsit (COTA) i fins allí es van mobilitzar de seguida dos patrulles de la Guàrdia Civil que van localitzar en el lloc una dona jove, efectivament molt prop del viaducte. La jove es trobava entre la barana metàl·lica més externa a la via i la franja de formigó amb signes d’estar molt nerviosa i alterada.

Amb una, un dels agents es va apropar fins la jove i va entaular conversa amb ella per a tractar de tranquil·litzar-la i que abandonara la idea del suïcidi. El guàrdia civil va aconseguir poc a poc que desistira en la seua actitud, i va reconéixer que es trobava més calmada i relaxada. Va confessar que es volia suïcidar donada la situació personal que travessava. Finalment, després de ser atesa en un primer moment pels serveis mèdics d’una ambulància, va ser traslladada a un centre hospitalari.

Últimes notícies

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.