Un home detingut per robar en set xalets d’Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el municipi d’Alzira, en la comarca de la Ribera (València), a un home de 44 anys com a presumpte autor de set robatoris amb força en xalets i cases de camp de la localitat.

 

Els investigadors han sabut que en els últims dies s’havia produït una sèrie de robatoris en cases situades en la zona rural de la Barraca d’Aigües Vives, tots ells seguint el mateix mètode. Este consistia en la fractura de la tanca perimetral d’accés a la finca i, posteriorment, la de les reixes d’alguna finestra o del barret fort de la porta de la casa. 

 

Els policies han tingut coneixement que la majoria dels objectes furtats eren ferramentes agrícoles i de bricolatge i electrodomèstics. Les perquisicions dels agents han permés finalment identificar i detindre a un home com a presumpte autor de fins a set robatoris amb força comesos en els voltants entre el 29 de setembre i el 10 d’octubre.

 

El sospitós s’havia traslladat recentment des de la seua residència habitual fins a esta zona rural, instal·lant-se en una casa familiar. Els policies també han recuperat alguns dels objectes furtats, com un televisor, un altaveu, una motoserra i una bomba d’aigua a pressió, entre altres. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.