Un home detingut per robar en set xalets d’Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el municipi d’Alzira, en la comarca de la Ribera (València), a un home de 44 anys com a presumpte autor de set robatoris amb força en xalets i cases de camp de la localitat.

 

Els investigadors han sabut que en els últims dies s’havia produït una sèrie de robatoris en cases situades en la zona rural de la Barraca d’Aigües Vives, tots ells seguint el mateix mètode. Este consistia en la fractura de la tanca perimetral d’accés a la finca i, posteriorment, la de les reixes d’alguna finestra o del barret fort de la porta de la casa. 

 

Els policies han tingut coneixement que la majoria dels objectes furtats eren ferramentes agrícoles i de bricolatge i electrodomèstics. Les perquisicions dels agents han permés finalment identificar i detindre a un home com a presumpte autor de fins a set robatoris amb força comesos en els voltants entre el 29 de setembre i el 10 d’octubre.

 

El sospitós s’havia traslladat recentment des de la seua residència habitual fins a esta zona rural, instal·lant-se en una casa familiar. Els policies també han recuperat alguns dels objectes furtats, com un televisor, un altaveu, una motoserra i una bomba d’aigua a pressió, entre altres. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.

Lucas Marí torna al València Basket i s’incorpora al primer equip

El jove exterior de Godella, format en la pedrera taronja i amb una temporada a la NCAA, s’incorpora al primer equip del València Basket per al pròxim curs.