Un home detingut per robar en set xalets d’Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el municipi d’Alzira, en la comarca de la Ribera (València), a un home de 44 anys com a presumpte autor de set robatoris amb força en xalets i cases de camp de la localitat.

 

Els investigadors han sabut que en els últims dies s’havia produït una sèrie de robatoris en cases situades en la zona rural de la Barraca d’Aigües Vives, tots ells seguint el mateix mètode. Este consistia en la fractura de la tanca perimetral d’accés a la finca i, posteriorment, la de les reixes d’alguna finestra o del barret fort de la porta de la casa. 

 

Els policies han tingut coneixement que la majoria dels objectes furtats eren ferramentes agrícoles i de bricolatge i electrodomèstics. Les perquisicions dels agents han permés finalment identificar i detindre a un home com a presumpte autor de fins a set robatoris amb força comesos en els voltants entre el 29 de setembre i el 10 d’octubre.

 

El sospitós s’havia traslladat recentment des de la seua residència habitual fins a esta zona rural, instal·lant-se en una casa familiar. Els policies també han recuperat alguns dels objectes furtats, com un televisor, un altaveu, una motoserra i una bomba d’aigua a pressió, entre altres. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.

El Consell dona llum verda a tres grans contractes sanitaris per més de 1.100 milions

El Consell autoritza tres grans contractes sanitaris per 1.106,8 milions per a neteja de centres, compra de medicaments i analítiques clíniques en La Fe, a més d'adaptar la normativa d'establiments de productes sanitaris.

El Consell obri la negociació per a aplicar la jornada de 35 hores a partir de 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària. Sindicats com a CCOO i UGT reclamen concreció, homogeneïtat i més rapidesa en Sanitat.