9.7 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Un home detingut per robar en set xalets d’Alzira

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el municipi d’Alzira, en la comarca de la Ribera (València), a un home de 44 anys com a presumpte autor de set robatoris amb força en xalets i cases de camp de la localitat.

 

Els investigadors han sabut que en els últims dies s’havia produït una sèrie de robatoris en cases situades en la zona rural de la Barraca d’Aigües Vives, tots ells seguint el mateix mètode. Este consistia en la fractura de la tanca perimetral d’accés a la finca i, posteriorment, la de les reixes d’alguna finestra o del barret fort de la porta de la casa. 

 

Els policies han tingut coneixement que la majoria dels objectes furtats eren ferramentes agrícoles i de bricolatge i electrodomèstics. Les perquisicions dels agents han permés finalment identificar i detindre a un home com a presumpte autor de fins a set robatoris amb força comesos en els voltants entre el 29 de setembre i el 10 d’octubre.

 

El sospitós s’havia traslladat recentment des de la seua residència habitual fins a esta zona rural, instal·lant-se en una casa familiar. Els policies també han recuperat alguns dels objectes furtats, com un televisor, un altaveu, una motoserra i una bomba d’aigua a pressió, entre altres. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.

València Basket obri 2026 en la quasi inexpugnable pista del Surne Bilbao

València obri l'any en una pista on el Bilbao ha guanyat 5 de 6 i amb un calendari que comprimix 12 partits en 28 dies entre Lliga Endesa i Eurolliga. Ponsarnau i la defensa local marquen el repte.

Desmantellen un entramat d’estafes a Alacant amb 200.000 euros defraudats i quasi 200 víctimes

La Guàrdia Civil ha desmantellat una xarxa de 'smishing' amb abast en tota Espanya, amb 14 detinguts, 986 estafes esclarides i quasi 200 víctimes. La investigació continua oberta.

Luis Castro, vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera Divisió

El tècnic portugués debutarà el diumenge davant el Sevilla i es convertix en el vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera. Arriba amb contracte fins a 2027.

La Nit de cap d’any valenciana deixa 89 intoxicacions i 32 agressions en una nit amb 959 incidents

El CICU ha gestionat 959 incidents entre les 20.00 de Nit de cap d'any i les 8.00 de l'1 de gener, amb 89 intoxicacions, 32 agressions i 9 accidents de trànsit.

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 entra en vigor: quarta en la història

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 ha entrat en vigor i és la quarta en la història valenciana. Manté els comptes aprovats al juny per PP i Vox fins que s'aprove la llei de 2026, amb la segona extensió seguida en esta legislatura.