Un home apunyala una dona per l’esquena a València

Un home ha sigut detingut ahir a la nit a la ciutat de València al barri de Torrefiel per presumptament haver apunyalat una dona per l'esquena en una cafeteria. Agents de la Policia Nacional han detingut l'agressor, de nacionalitat espanyola. La dona ha hagut de ser traslladada en una ambulància del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent a l'Hospital la Fe on continua en pronòstic reservat. Segons s'ha informat, l'home és un toxicòman de la zona i va fugir després de l'atac.

Els fets van ocórrer la matinada d'este dissabte, passades les 20.00 hores de la nit quan l'agressor va atacar presumptament per l'esquena a la seua víctima en una cafeteria de Torrefiel per causes que investiga ara la Policia Nacional. Es desconeix de moment quin tipus de relació podien tindre però segons sembla, no es coneixien a penes. No obstant, no s'ha descartat que es tracte d'un episodi nou de violència masclista. Segons han informat els testimonis, l'agressió va ocórrer en una cafeteria situada entre els carrers Tossal del Rei i Altura. L'agressor i la seua víctima van discutir i aquest li va assestar a continuació una ganivetada per l'esquena a l'altura de l'omòplat. Fins al lloc de l'accident van acudir ràpidament una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent i diverses patrulles de la Policia Local i Policia Nacional per a buscar l'home que després de l'apunyalament havia fugit. L'ambulància del SAMU per la seua banda, va poder evacuar la dona, que encara es trobava conscient fins a l'Hospital La Fe de la capital on roman amb pronòstic reservat però segons fonts sanitàries no es tem per la seua vida. 

L'agressor ja detingut sembla ser un toxicòman de la zona, però es desconeix el motiu de la disputa entre els dos. Està acusat ara d'un presumpte delicte de temptativa d'homicidi encara que si es confirma que va atacar la seua víctima sense donar-li la possibilitat de defensa seria considerat, a més un delicte de temptativa d'assassinat. Com hem dit, les investigacions de la Policia conclouran si finalment es tracte d'una agressió masclista. Finalment després de la detenció, diverses patrulles de la Unitat de Prevenció i Resposta (UPR) de la Policia Nacional es van quedar per la zona per evitar represàlies perquè els familiars de la dona es trobaven alterats. El grup d'Homicidis de la Policia Nacional és ara l'encarregat de portar les investigacions per a tractar d'esclarir els fets, encara que primerament, ja han anat recollint els diversos testimonis dels allí presents. L'arrestat passarà a disposició judicial en els pròxims dies després de ser interrogat.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.