11.2 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Un home apunyala una dona per l’esquena a València

Un home ha sigut detingut ahir a la nit a la ciutat de València al barri de Torrefiel per presumptament haver apunyalat una dona per l'esquena en una cafeteria. Agents de la Policia Nacional han detingut l'agressor, de nacionalitat espanyola. La dona ha hagut de ser traslladada en una ambulància del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent a l'Hospital la Fe on continua en pronòstic reservat. Segons s'ha informat, l'home és un toxicòman de la zona i va fugir després de l'atac.

Els fets van ocórrer la matinada d'este dissabte, passades les 20.00 hores de la nit quan l'agressor va atacar presumptament per l'esquena a la seua víctima en una cafeteria de Torrefiel per causes que investiga ara la Policia Nacional. Es desconeix de moment quin tipus de relació podien tindre però segons sembla, no es coneixien a penes. No obstant, no s'ha descartat que es tracte d'un episodi nou de violència masclista. Segons han informat els testimonis, l'agressió va ocórrer en una cafeteria situada entre els carrers Tossal del Rei i Altura. L'agressor i la seua víctima van discutir i aquest li va assestar a continuació una ganivetada per l'esquena a l'altura de l'omòplat. Fins al lloc de l'accident van acudir ràpidament una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent i diverses patrulles de la Policia Local i Policia Nacional per a buscar l'home que després de l'apunyalament havia fugit. L'ambulància del SAMU per la seua banda, va poder evacuar la dona, que encara es trobava conscient fins a l'Hospital La Fe de la capital on roman amb pronòstic reservat però segons fonts sanitàries no es tem per la seua vida. 

L'agressor ja detingut sembla ser un toxicòman de la zona, però es desconeix el motiu de la disputa entre els dos. Està acusat ara d'un presumpte delicte de temptativa d'homicidi encara que si es confirma que va atacar la seua víctima sense donar-li la possibilitat de defensa seria considerat, a més un delicte de temptativa d'assassinat. Com hem dit, les investigacions de la Policia conclouran si finalment es tracte d'una agressió masclista. Finalment després de la detenció, diverses patrulles de la Unitat de Prevenció i Resposta (UPR) de la Policia Nacional es van quedar per la zona per evitar represàlies perquè els familiars de la dona es trobaven alterats. El grup d'Homicidis de la Policia Nacional és ara l'encarregat de portar les investigacions per a tractar d'esclarir els fets, encara que primerament, ja han anat recollint els diversos testimonis dels allí presents. L'arrestat passarà a disposició judicial en els pròxims dies després de ser interrogat.

 

Últimes notícies

Un estudi conclou que el part en l’aigua reduïx intervencions i millora els resultats

Un estudi de l'UJI i Fisabio a l'Hospital de La Plana associa el part en l'aigua amb més parts vaginals espontanis, menys instrumental i millors resultats neonatals enfront de l'epidural. Les dades reforcen que la immersió afavorix la fisiologia del part i reduïx la medicalització en embarassos de baix risc

Pérez Llorca insistix al Govern que autoritze la Llei de Costas valenciana després del temporal

El president ha reiterat en FITUR la seua petició perquè l'Executiu done llum verda a la norma i poder actuar davant els danys en el litoral. També ha anunciat 2 milions per a un pla de millora de platges.

Pérez Llorca lamenta que en la Comunitat no s’hagen complit més de la mitat de les millores ferroviàries

El president ha assegurat que en la Comunitat Valenciana no s'han complit més de la mitat de les previsions de millora ferroviària i ha reclamat complir els compromisos, amb especial focus en Rodalia.

Cinc anys de presó en mòdul psiquiàtric per intentar matar a un taxista a Elda

L'Audiència d'Alacant ha imposat cinc anys per temptativa d'assassinat a l'autor de l'atac a un taxista a Elda després d'un acord amb la Fiscalia. Complirà la pena en el mòdul psiquiàtric per alteració psíquica benvolguda com a eximent incompleta.

Pérez Llorca cita el dimarts als síndics de Les Corts per a arribar a acords

El president ha convocat el 27 de gener als síndics de PSPV, Compromís i Vox al Palau per a una ronda de treball. Busca acords i apel·la al respecte institucional.

Detinguts a València dos jóvens per segrestar un home i demanar 15.000 euros per a alliberar-lo

La Policia Nacional ha detingut a València a dos hòmens de 23 i 25 anys per retindre a un altre en un domicili i exigir-li 15.000 euros per a alliberar-lo. La víctima col·laborava en estafes per 'phishing' i va ser retinguda quan va voler abandonar l'organització.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promocionar la Comunitat Valenciana en mercats exterior i nacional

El president ha anunciat una inversió extraordinària de 10 milions que se suma al pla anual fins a 19 milions per a promocionar la Comunitat a Espanya i fora. Presentat durant el Dia de la Comunitat Valenciana en Fitur, serà la major campanya publicitària de la Generalitat.

Veïns de Sagunt han denunciat abandó institucional després de la borrasca Harry

L'Associació Veïnal de Almardà, Corint i Malva-rosa ha denunciat que la borrasca Harry ha evidenciat un abandó institucional i una erosió imparable. Exigixen defenses reals, un pla tècnic i l'execució urgent del projecte de regeneració.