Un home apunyala una dona per l’esquena a València

Un home ha sigut detingut ahir a la nit a la ciutat de València al barri de Torrefiel per presumptament haver apunyalat una dona per l'esquena en una cafeteria. Agents de la Policia Nacional han detingut l'agressor, de nacionalitat espanyola. La dona ha hagut de ser traslladada en una ambulància del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent a l'Hospital la Fe on continua en pronòstic reservat. Segons s'ha informat, l'home és un toxicòman de la zona i va fugir després de l'atac.

Els fets van ocórrer la matinada d'este dissabte, passades les 20.00 hores de la nit quan l'agressor va atacar presumptament per l'esquena a la seua víctima en una cafeteria de Torrefiel per causes que investiga ara la Policia Nacional. Es desconeix de moment quin tipus de relació podien tindre però segons sembla, no es coneixien a penes. No obstant, no s'ha descartat que es tracte d'un episodi nou de violència masclista. Segons han informat els testimonis, l'agressió va ocórrer en una cafeteria situada entre els carrers Tossal del Rei i Altura. L'agressor i la seua víctima van discutir i aquest li va assestar a continuació una ganivetada per l'esquena a l'altura de l'omòplat. Fins al lloc de l'accident van acudir ràpidament una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent i diverses patrulles de la Policia Local i Policia Nacional per a buscar l'home que després de l'apunyalament havia fugit. L'ambulància del SAMU per la seua banda, va poder evacuar la dona, que encara es trobava conscient fins a l'Hospital La Fe de la capital on roman amb pronòstic reservat però segons fonts sanitàries no es tem per la seua vida. 

L'agressor ja detingut sembla ser un toxicòman de la zona, però es desconeix el motiu de la disputa entre els dos. Està acusat ara d'un presumpte delicte de temptativa d'homicidi encara que si es confirma que va atacar la seua víctima sense donar-li la possibilitat de defensa seria considerat, a més un delicte de temptativa d'assassinat. Com hem dit, les investigacions de la Policia conclouran si finalment es tracte d'una agressió masclista. Finalment després de la detenció, diverses patrulles de la Unitat de Prevenció i Resposta (UPR) de la Policia Nacional es van quedar per la zona per evitar represàlies perquè els familiars de la dona es trobaven alterats. El grup d'Homicidis de la Policia Nacional és ara l'encarregat de portar les investigacions per a tractar d'esclarir els fets, encara que primerament, ja han anat recollint els diversos testimonis dels allí presents. L'arrestat passarà a disposició judicial en els pròxims dies després de ser interrogat.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.