Un home apunyala una dona per l’esquena a València

Un home ha sigut detingut ahir a la nit a la ciutat de València al barri de Torrefiel per presumptament haver apunyalat una dona per l'esquena en una cafeteria. Agents de la Policia Nacional han detingut l'agressor, de nacionalitat espanyola. La dona ha hagut de ser traslladada en una ambulància del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent a l'Hospital la Fe on continua en pronòstic reservat. Segons s'ha informat, l'home és un toxicòman de la zona i va fugir després de l'atac.

Els fets van ocórrer la matinada d'este dissabte, passades les 20.00 hores de la nit quan l'agressor va atacar presumptament per l'esquena a la seua víctima en una cafeteria de Torrefiel per causes que investiga ara la Policia Nacional. Es desconeix de moment quin tipus de relació podien tindre però segons sembla, no es coneixien a penes. No obstant, no s'ha descartat que es tracte d'un episodi nou de violència masclista. Segons han informat els testimonis, l'agressió va ocórrer en una cafeteria situada entre els carrers Tossal del Rei i Altura. L'agressor i la seua víctima van discutir i aquest li va assestar a continuació una ganivetada per l'esquena a l'altura de l'omòplat. Fins al lloc de l'accident van acudir ràpidament una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent i diverses patrulles de la Policia Local i Policia Nacional per a buscar l'home que després de l'apunyalament havia fugit. L'ambulància del SAMU per la seua banda, va poder evacuar la dona, que encara es trobava conscient fins a l'Hospital La Fe de la capital on roman amb pronòstic reservat però segons fonts sanitàries no es tem per la seua vida. 

L'agressor ja detingut sembla ser un toxicòman de la zona, però es desconeix el motiu de la disputa entre els dos. Està acusat ara d'un presumpte delicte de temptativa d'homicidi encara que si es confirma que va atacar la seua víctima sense donar-li la possibilitat de defensa seria considerat, a més un delicte de temptativa d'assassinat. Com hem dit, les investigacions de la Policia conclouran si finalment es tracte d'una agressió masclista. Finalment després de la detenció, diverses patrulles de la Unitat de Prevenció i Resposta (UPR) de la Policia Nacional es van quedar per la zona per evitar represàlies perquè els familiars de la dona es trobaven alterats. El grup d'Homicidis de la Policia Nacional és ara l'encarregat de portar les investigacions per a tractar d'esclarir els fets, encara que primerament, ja han anat recollint els diversos testimonis dels allí presents. L'arrestat passarà a disposició judicial en els pròxims dies després de ser interrogat.

 

Últimes notícies

Advertència del Consell: prohibit entrar en zones d’incendis per vore l’eclipsi

El Consell ha recordat que està prohibit accedir a parcs naturals i zones forestals afectades per incendis per vore l’eclipsi, i ha detectat diversos intents d’entrada en estos espais durant el matí.

L’aeroport d’Alacant-Elx supera els 2,3 milions de passatgers al juliol

L’aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández ha augmentat un 11,1 % els passatgers al juliol, fins a més de 2,3 milions, i frega ja els 12,5 milions en els set primers mesos de 2026.

Brugué, Dela, Iván Romero i Mandi lideraran la capitania del Llevant en la temporada 2026-27

Roger Brugué, Adrián de la Fuente 'Dela', Iván Romero i el recent fitxatge Aïssa Mandi formen el nou grup de capitans del Llevant per a la temporada 2026-27, segons ha anunciat el club en un comunicat.

Elena Buenavida jugarà amb Minnesota Lynx amb un contracte de desenvolupament en 2027

L’exterior del Valencia Basket Elena Buenavida ha signat un contracte de desenvolupament amb Minnesota Lynx, líder de la WNBA, per a l’estiu de 2027, segons ha precisat el club taronja.

Alerta per calor de nivell taronja en deu comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dimecres el nivell de risc taronja per altes temperatures en municipis de deu comarques de les províncies de València i Castelló, coincidint amb l’eclipsi total de sol.

Naixen dues noves oficines per a blindar la ciberseguretat i el Dato de Salut

Sanitat ha creat l’Oficina Autonòmica de Ciberseguretat Sanitària i l’Oficina Autonòmica del Dato de Salut, que reforçaran la protecció dels sistemes i de les dades del Sistema Valencià de Salut sense superar el gasto assignat.

Tallats els accessos a l’Albufera i El Saler pel màxim risc d’incendis en l’eclipse solar

L’Ajuntament de València ha activat un dispositiu especial per l’eclipse solar amb tancament d’accessos al parc natural de l’Albufera i al bosc de la Devesa, i restriccions a les platges del sud.

Quatre detinguts per una estafa de 380.000 euros amb factures falses de palets

La Policia Nacional ha detingut quatre hòmens a Benidorm i Sant Vicent del Raspeig acusats d’estafar més de 380.000 euros a una empresa mitjançant factures simulades de compra de palets.