Un home mata a la seua dona a tirs i se suïcida

 

La Policia Nacional de Sevilla es troba investigant les causes en les quals podria haver-se produït la defunció d’un home i una dona, els cossos de la qual han sigut trobats a l’interior d’un domicili de Sevilla.

 

Els agents han iniciat una investigació de les causes i circumstàncies en les quals podrien haver-se produït totes dues morts, ja que les dues víctimes van ser trobades ja sense vida aquest passat dimarts a les 20.30 hores. Fonts policials han confirmat que la dona, a la qual aquest dimecres se li realitzarà l’autòpsia, presenta diversos impactes de bala en el cos.

 

Així mateix, l’home s’hauria disparat amb l’escopeta amb la qual hauria assassinat a la seua dona a l’interior de l’immoble, situat en una barriada de la capital sevillana. Serà el Jutjat d’Instrucció número 4 de Sevilla el que es faça càrrec de les diligències degudes per aquest succés.

 

El vicepresident de la Junta d’Andalusia, Juan Marín, ha qualificat de «intolerable» l’assassinat ocorregut a Sevilla, i a més d’apel·lar al fet que s’acabe amb aquests successos. Marín ha enviat les seues condolences «als familiars i amics de la víctima».

Últimes notícies

PP i Vox tomben a Alacant el suport a la regularització de migrants i marquen perfil en immigració

El ple de l'Ajuntament d'Alacant aprova, amb els vots de PP i Vox, una declaració institucional contra la regularització de migrants impulsada pel Govern central, en una sessió en la qual també s'aborden servicis socials, el sector del taxi i el funcionament intern del consistori.

El ADDA presenta la temporada 25/26 inspirada en naturalesa, vida i amor

L'Auditori de la Diputació d'Alacant presenta una temporada simfònica 25/26 amb 20 concerts que connecten naturalesa, vida i amor, amb destacats artistes i grans obres del repertori clàssic i contemporani.

Pérez Llorca defén davant docents en vaga que no firmarà compromisos que no puga complir

Pérez Llorca conversa amb docents en vaga i afirma que només assumirà compromisos que puga complir, lligats a un augment del 6% del gasto en educació i 372 milions en infraestructures.

Els hotels de Hosbec incorporen la tecnologia NaviLens per a millorar l’accessibilitat

Hosbec ha firmat un conveni amb NaviLens per a implantar als seus hotels un sistema de codis de color que facilita l'autonomia de persones amb discapacitat visual, auditiva o cognitiva.

L’Audiència Nacional ordena repetir el juí a Ana Duato per frau fiscal en el cas Nummaria

La Sala d'Apel·lació de l'Audiència Nacional ha anul·lat l'absolució d'Ana Duato i Miguel Ángel Bernardeu en el cas Nummaria i ordena repetir el juí amb un altre tribunal, en considerar insuficient la motivació de la primera sentència.

Desarticulada a València una xarxa de marihuana amb 16.000 plantes i set detinguts

La Policia Nacional desarticula a la província de València una organització criminal dedicada al cultiu intensiu de marihuana, amb 16.000 plantes intervingudes i set detinguts, després de diversos mesos d'investigació.

Presó provisional per a l’acusat de tres agressions sexuals a València, una a una menor

Un jutjat de València ordena presó provisional, comunicada i sense fiança, per a un home investigat per tres agressions sexuals en menys d'un any, l'última contra una menor de 16 anys a l'eixida d'un centre educatiu.

Les patronals de VTC exigixen transparència al Consell sobre la nova regulació

Les patronals de VTC reclamen al Consell claredat sobre el decret llei que regularà la seua activitat i advertixen de possibles mobilitzacions si no hi ha transparència ni seguretat jurídica.