Un home mata a la seua dona a tirs i se suïcida

 

La Policia Nacional de Sevilla es troba investigant les causes en les quals podria haver-se produït la defunció d’un home i una dona, els cossos de la qual han sigut trobats a l’interior d’un domicili de Sevilla.

 

Els agents han iniciat una investigació de les causes i circumstàncies en les quals podrien haver-se produït totes dues morts, ja que les dues víctimes van ser trobades ja sense vida aquest passat dimarts a les 20.30 hores. Fonts policials han confirmat que la dona, a la qual aquest dimecres se li realitzarà l’autòpsia, presenta diversos impactes de bala en el cos.

 

Així mateix, l’home s’hauria disparat amb l’escopeta amb la qual hauria assassinat a la seua dona a l’interior de l’immoble, situat en una barriada de la capital sevillana. Serà el Jutjat d’Instrucció número 4 de Sevilla el que es faça càrrec de les diligències degudes per aquest succés.

 

El vicepresident de la Junta d’Andalusia, Juan Marín, ha qualificat de «intolerable» l’assassinat ocorregut a Sevilla, i a més d’apel·lar al fet que s’acabe amb aquests successos. Marín ha enviat les seues condolences «als familiars i amics de la víctima».

Últimes notícies

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.