Un home mata a la seua dona a tirs i se suïcida

 

La Policia Nacional de Sevilla es troba investigant les causes en les quals podria haver-se produït la defunció d’un home i una dona, els cossos de la qual han sigut trobats a l’interior d’un domicili de Sevilla.

 

Els agents han iniciat una investigació de les causes i circumstàncies en les quals podrien haver-se produït totes dues morts, ja que les dues víctimes van ser trobades ja sense vida aquest passat dimarts a les 20.30 hores. Fonts policials han confirmat que la dona, a la qual aquest dimecres se li realitzarà l’autòpsia, presenta diversos impactes de bala en el cos.

 

Així mateix, l’home s’hauria disparat amb l’escopeta amb la qual hauria assassinat a la seua dona a l’interior de l’immoble, situat en una barriada de la capital sevillana. Serà el Jutjat d’Instrucció número 4 de Sevilla el que es faça càrrec de les diligències degudes per aquest succés.

 

El vicepresident de la Junta d’Andalusia, Juan Marín, ha qualificat de “intolerable” l’assassinat ocorregut a Sevilla, i a més d’apel·lar al fet que s’acabe amb aquests successos. Marín ha enviat les seues condolences “als familiars i amics de la víctima”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.