12.5 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Un home mata a la seua dona a tirs i se suïcida

 

La Policia Nacional de Sevilla es troba investigant les causes en les quals podria haver-se produït la defunció d’un home i una dona, els cossos de la qual han sigut trobats a l’interior d’un domicili de Sevilla.

 

Els agents han iniciat una investigació de les causes i circumstàncies en les quals podrien haver-se produït totes dues morts, ja que les dues víctimes van ser trobades ja sense vida aquest passat dimarts a les 20.30 hores. Fonts policials han confirmat que la dona, a la qual aquest dimecres se li realitzarà l’autòpsia, presenta diversos impactes de bala en el cos.

 

Així mateix, l’home s’hauria disparat amb l’escopeta amb la qual hauria assassinat a la seua dona a l’interior de l’immoble, situat en una barriada de la capital sevillana. Serà el Jutjat d’Instrucció número 4 de Sevilla el que es faça càrrec de les diligències degudes per aquest succés.

 

El vicepresident de la Junta d’Andalusia, Juan Marín, ha qualificat de “intolerable” l’assassinat ocorregut a Sevilla, i a més d’apel·lar al fet que s’acabe amb aquests successos. Marín ha enviat les seues condolences “als familiars i amics de la víctima”.

Últimes notícies

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.

La nova estació de València Sud s’obri este divendres amb més accessibilitat i resiliència

L'estació de València Sud s'obri este divendres, elevada un metre i amb tres ascensors, la qual cosa completa l'accessibilitat de tota la xarxa i reforça la resposta davant temporals. El projecte s'integra en la reconstrucció després de la dana, amb inversions en el complex i un pla anual per a millorar línies.