17.7 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Un home detingut per agredir a la seua parella davant dels seus fills menors en València

 

Agents de la sèptima Unitat del Districte de la Policia Local de València han detingut a un home acusat d’agredir a la seua parella davant dels seus fills menors. Segons ha informat este cos de seguretat, l’incident ha tingut lloc esta nit de dilluns en una casa de la ciutat quan la parella ha discutit i l’home li ha pegat.

 

La dona ha denunciat els fets davant de la Policia i ha manifestat que la seua parella li havia pegat una galtada i l’havia espentada contra la paret, el que havia ocasionat el trencament de la porta de protecció del quadre elèctric de la casa.

 

A demés, ha advertit als agents policials que l’home li havia tirat a terra i li havia pegat diferents puntades. Es tracta de la primera volta que la dona ha presentat una denúncia contra la seua parella encara que ha afirmat que les agressions són habituals.

 

La víctima ha explicat que les lesions eren tant físiques com sexuals i ha afegit que l’home li ha arribat a subministrar alguna substància per a abusar d’ella sense el seu consentiment. L’home ha sigut arrestat per un presumpte delicte de violència de gènere.

Últimes notícies

Juan Foyth, operat del tendó d’Aquil·les, es perd la resta de la temporada

El defensa del Vila-real va ser intervingut a Vitòria després de trencar-se el tendó d'Aquil·les de la cama esquerra davant el Reial Madrid. El club no va donar terminis, però la lesió sol exigir al voltant de huit mesos de baixa.

La jutgessa de la dana cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La instructora de la causa sobre la gestió de la dana ha citat a tres escortes del llavors president Carlos Mazón per al 9 de febrer. També ha fixat les testificals d'Avelino Mascarell i de dos comandaments de la UME a inicis de març.

Els amos de Serra Gelada demanen executar la sentència que obliga a Benidorm a pagar 350 milions

Els propietaris del APR-7 de Serra Gelada han demanat l'execució de la sentència que obliga a Benidorm a pagar 350 milions, xifra que amb interessos ascendix a 352,6 milions. Reclamen execució immediata i alerten que la demora encarix el deute.

Carbonell admet pressió d’amfitrió i tractarà de trencar el malefici en la Copa

Enric Carbonell, director general del València Basket, va admetre la pressió extra de ser amfitrió en la Copa del Rei que es disputarà en el Roig Arena. Després del sorteig, l'equip va quedar aparellat amb el Joventut en quarts el dijous 19.

Els metges reprenen les protestes per a demanar jornada de 35 hores, topalls d’agenda i menys pacients

Els metges han représ concentracions davant la Conselleria de Sanitat per a exigir jornada de 35 hores de dilluns a divendres, topar agendes i limitar pacients. També demanen reforços en urgències i claredat en la productivitat variable.

Benavent sosté que els treballadors zombi eren altres i que ell sí que treballava

Marcos Benavent ha assegurat que no és un 'treballador zombi' i que 'clar que treballava' a l'inici del juí del cas Imelsa. S'enfronta a 6 anys i 6 mesos de presó, mentres les defenses discutixen nul·litats i prescripció.

Pérez Llorca i Barrachina han acordat reforçar la col·laboració per a l’aigua i la sanitat a Castelló

El president de la Generalitat i la presidenta de la Diputació han alineat prioritats per a accelerar el nou Hospital General, garantir el subministrament d'aigua i ordenar infraestructures. El full de ruta inclou incentius al sector ramader jove i la recatalogació de carreteres per a municipis xicotets.

El detingut per la mort del menor a Sueca passarà a disposició judicial el dimarts

L'home que es va entregar a Sueca per la mort d'un menor de 13 anys serà presentat davant el jutge el dimarts. L'autòpsia i totes les hipòtesis continuen obertes.