10.3 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Un home detingut per agredir a la seua parella davant dels seus fills menors en València

 

Agents de la sèptima Unitat del Districte de la Policia Local de València han detingut a un home acusat d’agredir a la seua parella davant dels seus fills menors. Segons ha informat este cos de seguretat, l’incident ha tingut lloc esta nit de dilluns en una casa de la ciutat quan la parella ha discutit i l’home li ha pegat.

 

La dona ha denunciat els fets davant de la Policia i ha manifestat que la seua parella li havia pegat una galtada i l’havia espentada contra la paret, el que havia ocasionat el trencament de la porta de protecció del quadre elèctric de la casa.

 

A demés, ha advertit als agents policials que l’home li havia tirat a terra i li havia pegat diferents puntades. Es tracta de la primera volta que la dona ha presentat una denúncia contra la seua parella encara que ha afirmat que les agressions són habituals.

 

La víctima ha explicat que les lesions eren tant físiques com sexuals i ha afegit que l’home li ha arribat a subministrar alguna substància per a abusar d’ella sense el seu consentiment. L’home ha sigut arrestat per un presumpte delicte de violència de gènere.

Últimes notícies

La Generalitat repartirà en Nit de cap d’any polseres detectores de submissió química i reforçarà la seguretat

La Generalitat ha activat el dispositiu especial per a Nit de cap d'any i Any Nou i repartirà polseres que detecten drogues de submissió química. Hi haurà controls en locals, reforç del 112 i coordinació amb altres cossos policials.

Del somni europeu a la frenada: el València Basket acomiada l’any entre dubtes

El València Basket femení tanca 2025 amb un balanç agredolç: va fregar la final de l'Eurolliga i va revalidar la Lliga, però va acabar amb una ratxa de derrotes i molts dubtes.

València Basket tanca 2025 en la zona alta de l’Eurolliga i amb la Supercopa

L'equip va convertir ensopegades en impuls: va arrancar l'any amb derrotes assumibles, va conquistar la Supercopa i el va tancar en la part alta de l'Eurolliga.

Decomissen a València 73.000 llandes de refrescos i 3.000 xocolatines sense etiqueta en espanyol

La Policia Local ha decomissat en un majorista del districte marítim 72.852 begudes i 2.539 xocolatines per no tindre informació alimentària en espanyol. Els productes queden immobilitzats fins que Consum ho determine.

La Generalitat declara dotze Municipis Turístics en la Comunitat Valenciana en 2025

La Generalitat ha tramitat dotze reconeixements de Municipi Turístic en 2025 en la Comunitat Valenciana. La distinció facilita finançament addicional i reflectix millores en destins.

Sanitat administra un 14% més de dosi de la vacuna de la grip en la Comunitat Valenciana

Sanitat ha administrat un 14% més de dosi de la vacuna de la grip que en la campanya anterior: 1.153.296 enfront d'1.012.609. L'augment es replica en totes les províncies i es reforça amb mesures d'impuls i vacunació enfront de la COVID-19.

La Policia Nacional ha detingut a Sagunt a una dona per robar a un ancià després de fer-se passar per cuidadora

Una dona ha sigut arrestada a Sagunt per entrar en la vivenda d'un home d'avançada edat fent-se passar per cuidadora i actuar amb altres dos còmplices. Després d'oblidar la seua motxilla, va intentar recuperar-la inventant-se un intent d'agressió sexual, segons la investigació policial.

Baixaran les temperatures i podria ploure en el litoral en Nit de cap d’any

L'últim dia de 2025 arribarà amb augment de nuvolositat a la vesprada i ruixats febles en el litoral de València i nord d'Alacant. Les màximes descendiran i hi haurà gelades a l'interior amb vent fluix i variable.