Un home detingut per apunyalar dos voltes al seu veí en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la ciutat de València a un home de 47 anys com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després de, pel que pareix, intentar clavar-li un ganivet al seu veí en el transcurs d’una discussió

 

Els fets han passat esta vesprada del dissabte, cap a les 19.00 hores de la vesprada, quan els agents han sigut avisats per la Sala del 091 perquè acudiren a un carrer del districte de Proveïments de València, a on s’havia produït una discussió entre dos persones i un d’ells portava un ganivet. Una volta en el lloc, els policies han localitzat a dos hòmens en el terra forcejant, pel que ràpidament els han separat.

 

Els agents han sabut que uns minuts abans, els dos hòmens s’havien vist en el carrer i havien començat una discussió, en la que el sospitós ha tret un ganivet de la jaqueta i ha intentat clavar-li’l al seu veí primer a l’altura del coll i posteriorment a l’altura de la cintura, però no ha pogut perquè el veí ho ha esquivat.

 

El detingut té antecedents policials

En intentar fugir del lloc, la víctima l’ha agarrat i ha demanat auxili, ajudant-lo diferents jóvens que estaven en la zona, conseguint llevar-li el ganivet, que ha sigut recollit pels policies. Els hòmens són veïns i arrosseguen problemes de convivència des de fa algun temps, rebent la víctima contínues amenaces de mort de l’altre, tant a ell com a la seua família.  

 

Els agents després de fer les comprovacions oportunes, han detingut a l’home a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. El detingut, amb diferents antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.