Un home detingut per apunyalar dos voltes al seu veí en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la ciutat de València a un home de 47 anys com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després de, pel que pareix, intentar clavar-li un ganivet al seu veí en el transcurs d’una discussió

 

Els fets han passat esta vesprada del dissabte, cap a les 19.00 hores de la vesprada, quan els agents han sigut avisats per la Sala del 091 perquè acudiren a un carrer del districte de Proveïments de València, a on s’havia produït una discussió entre dos persones i un d’ells portava un ganivet. Una volta en el lloc, els policies han localitzat a dos hòmens en el terra forcejant, pel que ràpidament els han separat.

 

Els agents han sabut que uns minuts abans, els dos hòmens s’havien vist en el carrer i havien començat una discussió, en la que el sospitós ha tret un ganivet de la jaqueta i ha intentat clavar-li’l al seu veí primer a l’altura del coll i posteriorment a l’altura de la cintura, però no ha pogut perquè el veí ho ha esquivat.

 

El detingut té antecedents policials

En intentar fugir del lloc, la víctima l’ha agarrat i ha demanat auxili, ajudant-lo diferents jóvens que estaven en la zona, conseguint llevar-li el ganivet, que ha sigut recollit pels policies. Els hòmens són veïns i arrosseguen problemes de convivència des de fa algun temps, rebent la víctima contínues amenaces de mort de l’altre, tant a ell com a la seua família.  

 

Els agents després de fer les comprovacions oportunes, han detingut a l’home a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. El detingut, amb diferents antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Dylan Osetkowski: identitat i ritme del València Basket, clau per al seu fitxatge

Dylan Osetkowski ha explicat que el ritme i la identitat del València Basket han sigut decisius per al seu fitxatge i ha remarcat que arriba per a ajudar a guanyar partits en un any assenyalat pel 40 aniversari del club.

273 milions europeus per a reforçar 95 municipis valencians després de la DANA

El Govern central destina 273 milions d’euros de fons europeus a 95 ajuntaments valencians per a reforçar la seua adaptació al canvi climàtic i la resiliència després de la DANA, amb actuacions en hidràulica, seguretat i vivenda.

La investigació del robatori del Tresor de Villena assenyala tres encaputxats

Les primeres indagacions sobre el robatori de gran part del Tresor de Villena al museu municipal indiquen que hi han participat tres persones encaputxades. Els lladres s’han emportat peces valorades en uns 5 milions d’euros en pocs minuts.

Tapiada una finestra trencada del Museu de Villena després del robatori del Tresor

Operaris municipals han tapat una de les finestres trencades del Museu de Villena després del robatori de gran part del Tresor, enmig d’una gran expectació veïnal. La Guàrdia Civil investiga el cas mentres la Policia Local regula el trànsit a la zona.

Desallotgen la zona de la Gola de Pujol per un possible incendi a la Devesa de El Saler

Tres mitjans aeris i sis dotacions de Bombers de València s’han mobilitzat este dijous per un possible incendi a la Gola de Pujol, a la Devesa de El Saler, on s’ha desallotjat l’aparcament i es controlen els accessos de manera preventiva.

Arcadi España insta la Generalitat a defensar la finançació valenciana davant el PP

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, reclama a la Generalitat i a les autonomies del PP que defenguen els interessos dels seus territoris en el nou model de finançació, que preveu 3.669 milions per a la Comunitat Valenciana. Adverteix que el Govern no pot imposar el model i que l’última paraula la tindran les Corts Generals.

El Govern recorda a la Generalitat que li correspon netejar els barrancs i reclama lleialtat

La comissionada del Govern per a la reconstrucció després de la dana, Zulima Pérez, ha remarcat a Mislata que la planificació i la retirada de canyes invasores en barrancs són competència de la Generalitat i dels ajuntaments, no de la CHJ, i ha reclamat més lleialtat institucional.

Atrapat un fals comprador per robar en vivendes d’Alacant i Múrcia

Un home de 58 anys ha sigut detingut acusat de diversos furts en vivendes d’Alacant i Múrcia que visitava fent-se passar per comprador, amb un perjuí superior als 56.000 euros.