14.5 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Un home detingut per apunyalar dos voltes al seu veí en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la ciutat de València a un home de 47 anys com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després de, pel que pareix, intentar clavar-li un ganivet al seu veí en el transcurs d’una discussió

 

Els fets han passat esta vesprada del dissabte, cap a les 19.00 hores de la vesprada, quan els agents han sigut avisats per la Sala del 091 perquè acudiren a un carrer del districte de Proveïments de València, a on s’havia produït una discussió entre dos persones i un d’ells portava un ganivet. Una volta en el lloc, els policies han localitzat a dos hòmens en el terra forcejant, pel que ràpidament els han separat.

 

Els agents han sabut que uns minuts abans, els dos hòmens s’havien vist en el carrer i havien començat una discussió, en la que el sospitós ha tret un ganivet de la jaqueta i ha intentat clavar-li’l al seu veí primer a l’altura del coll i posteriorment a l’altura de la cintura, però no ha pogut perquè el veí ho ha esquivat.

 

El detingut té antecedents policials

En intentar fugir del lloc, la víctima l’ha agarrat i ha demanat auxili, ajudant-lo diferents jóvens que estaven en la zona, conseguint llevar-li el ganivet, que ha sigut recollit pels policies. Els hòmens són veïns i arrosseguen problemes de convivència des de fa algun temps, rebent la víctima contínues amenaces de mort de l’altre, tant a ell com a la seua família.  

 

Els agents després de fer les comprovacions oportunes, han detingut a l’home a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. El detingut, amb diferents antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

València es mobilitza i clama n’hi ha prou de violència contra les dones en el 25N

La marxa del 25N a València ha denunciat la violència contra les dones i l'avanç del negacionismo. El manifest final ha reclamat més recursos i canvis legals.

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.

Micó exigix a Mazón explicar què va passar amb la DANA i entregar la seua acta

Àgueda Micó ha exigit a Carlos Mazón que deixe la seua acta i acudisca al jutjat per a aclarir el seu paper durant la DANA. Basa la seua petició en la cronologia del pàrquing i l'hora de l'avís d'emergències.

Mor una agent mediambiental en caure més de 40 metres en una cala de Moraira

Una agent mediambiental ha mort en precipitar-se des de 40-50 metres en la cala del Pessebret, a Teulada-Moraira, durant treballs en altura. El vent va impedir l'accés en helicòpter i el rescat es va realitzar a peu.

El Govern es dona fins a març de 2026 per a presentar el nou finançament autonòmic

Hisenda amplia el termini i situa la proposta de nou model en el primer trimestre de 2026. Montero defén una reforma integral i el PP l'acusa al Senat.

Pérez Llorca avala davant la jutgessa de la DANA que no va haver-hi WhatsApp amb Mazón ni Pradas el 29-O

Juanfran Pérez Llorca ha acarat el seu mòbil davant la jutgessa del cas DANA per a demostrar que el 29 d'octubre no es va creuar missatges de WhatsApp amb Carlos Mazón ni amb Salomé Pradas. L'acte confirma que les captures aportades coincidixen amb el contingut del dispositiu.

El Govern aprova una nova zona catastròfica per a la Comunitat Valenciana per inundacions i incendis

El Consell de Ministres ha aprovat la declaració que inclou a 63 comarques d'onze comunitats després d'episodis de pluges, DANA i focs entre agost i novembre.