Un home detingut per apunyalar dos voltes al seu veí en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la ciutat de València a un home de 47 anys com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després de, pel que pareix, intentar clavar-li un ganivet al seu veí en el transcurs d’una discussió

 

Els fets han passat esta vesprada del dissabte, cap a les 19.00 hores de la vesprada, quan els agents han sigut avisats per la Sala del 091 perquè acudiren a un carrer del districte de Proveïments de València, a on s’havia produït una discussió entre dos persones i un d’ells portava un ganivet. Una volta en el lloc, els policies han localitzat a dos hòmens en el terra forcejant, pel que ràpidament els han separat.

 

Els agents han sabut que uns minuts abans, els dos hòmens s’havien vist en el carrer i havien començat una discussió, en la que el sospitós ha tret un ganivet de la jaqueta i ha intentat clavar-li’l al seu veí primer a l’altura del coll i posteriorment a l’altura de la cintura, però no ha pogut perquè el veí ho ha esquivat.

 

El detingut té antecedents policials

En intentar fugir del lloc, la víctima l’ha agarrat i ha demanat auxili, ajudant-lo diferents jóvens que estaven en la zona, conseguint llevar-li el ganivet, que ha sigut recollit pels policies. Els hòmens són veïns i arrosseguen problemes de convivència des de fa algun temps, rebent la víctima contínues amenaces de mort de l’altre, tant a ell com a la seua família.  

 

Els agents després de fer les comprovacions oportunes, han detingut a l’home a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. El detingut, amb diferents antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.