Un home detingut per apunyalar dos voltes al seu veí en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la ciutat de València a un home de 47 anys com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després de, pel que pareix, intentar clavar-li un ganivet al seu veí en el transcurs d’una discussió

 

Els fets han passat esta vesprada del dissabte, cap a les 19.00 hores de la vesprada, quan els agents han sigut avisats per la Sala del 091 perquè acudiren a un carrer del districte de Proveïments de València, a on s’havia produït una discussió entre dos persones i un d’ells portava un ganivet. Una volta en el lloc, els policies han localitzat a dos hòmens en el terra forcejant, pel que ràpidament els han separat.

 

Els agents han sabut que uns minuts abans, els dos hòmens s’havien vist en el carrer i havien començat una discussió, en la que el sospitós ha tret un ganivet de la jaqueta i ha intentat clavar-li’l al seu veí primer a l’altura del coll i posteriorment a l’altura de la cintura, però no ha pogut perquè el veí ho ha esquivat.

 

El detingut té antecedents policials

En intentar fugir del lloc, la víctima l’ha agarrat i ha demanat auxili, ajudant-lo diferents jóvens que estaven en la zona, conseguint llevar-li el ganivet, que ha sigut recollit pels policies. Els hòmens són veïns i arrosseguen problemes de convivència des de fa algun temps, rebent la víctima contínues amenaces de mort de l’altre, tant a ell com a la seua família.  

 

Els agents després de fer les comprovacions oportunes, han detingut a l’home a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. El detingut, amb diferents antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.