11.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Detingut a Cullera per tretze delictes d’estafa per internet

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació “CONCESSIONARI”, ha detingut a un home de 44 anys, de nacionalitat espanyola, per 13 delictes d’estafa a través d’internet

 

L’operació es va iniciar el passat 15 de juny després de la recepció, d’aqueix mateix dia, d’una denúncia interposada en el Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Cullera, en la qual el perjudicat manifestava haver sigut enganyat a través d’internet per la compra d’un vehicle.

 

Els investigadors van descobrir que l’autor anunciava la venda de diversos vehicles, en un lloc web popular per a anuncis en línia a Espanya, i els oferia a un preu de mercat molt més baix del normalment establit. Una vegada que un futur comprador contactava amb l’autor, est li requeria un avançament d’entre 100 i 300 euros en concepte de reserva mitjançant un proveïdor de serveis de pagament que era col·laborador de les entitats bancàries.

A més, l’autor sol·licitava al comprador una còpia del document nacional d’identitat per a anar agilitant els tràmits de compra del vehicle. Al seu torn, l’autor remetia aquest document d’identitat, adquirit de manera il·lícita, a un altre tercer comprador per a identificar-se com el venedor i, d’aquesta manera, intentava transmetre una falsa sensació de fiabilitat i confiança. L’autor, amb la intenció d’evitar que algun venedor reconeguera la fotografia del seu cotxe a Espanya, adquiria les instantànies d’un lloc web d’origen francés. 

 

El dia 3 d’agost, agents de la Guàrdia Civil de Cullera van detindre a un home de 44 anys, de nacionalitat espanyola, per 13 delictes d’estafa en les següents províncies: Alacant, Àvila, Càceres, Castelló, Còrdova, Madrid, Navarra, Sevilla, València i Valladolid.

 

Una vegada detingut, els investigadors van descobrir que tenia 10 requeriments judicials de diversos jutjats del país. Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 21 de València.

Últimes notícies

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.