Un home detingut per estafar 5.300 euros en caixers de diferents localitats de la Safor

 

La Guàrdia Civil en el marc de l’operació ULBRICH‘ ha detingut a un home per estafar més de 5.000 euros a través de l’extracció d’efectiu usant de manera fraudulenta la targeta de crèdit de la víctima en caixers de diferents localitats de la comarca de la Safor (València).

 

Esta operació feta per agents de la Guàrdia Civil d’Oliva es va iniciar a causa d’una denúncia d’una persona a on indicava que algú havia usat la seua targeta de crèdit per a extraure diners en efectiu. Al llarg d’este operatiu s’ha esclarit l’estafa de 5.300 euros a través de l’ús d’esta targeta.

 

El mètode que ha usat el presumpte autor d’eixos fets va consistir a aprofitar la relació pròxima amb la víctima, conseguisc accedir a la targeta i el número secret, per a posteriorment traure diners de caixers d’entitats bancàries de la zona. 

 

Per tots eixos fets es va procedir a la detenció d’un home de 49 anys com a presumpte autor de delicte d’estafa. Les diligències instruïdes han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 2 de Gandia, capital de la Safor.

Últimes notícies

L’Elx refà el trio ofensiu amb el retorn d’Ezequiel Ponce

L’Elx ha tancat la renovació del seu trident d’atac per a la temporada 2026-27 amb el retorn d’Ezequiel Ponce, que s’unix als fitxatges de Fer Niño i Abiel Osorio en una davantera amb menys experiència en Primera que l’anterior.

El PPCV acusa l’Estat de retardar la justícia per a les víctimes del tren de Bejís

El PPCV denuncia que, quatre anys després de l'accident del tren de Bejís durant l'incendi forestal, les víctimes continuen sense resolució judicial ni indemnitzacions i critica la gestió del Govern central i de l'antic Consell.

El PSPV destaca que el Govern ha avançat 1.620 milions al Consell fins maig

El PSPV-PSOE assenyala que el Govern d’Espanya ha transferit fins maig 1.620 milions al Consell, l’avançament més alt registrat, i defensa el paper de Diana Morant i Arcadi España en la defensa dels interessos valencians.

El nou Llevant de Luís Castro debuta en LALIGA al camp de l’Espanyol sense Carlos Espí

L’Espanyol rep este diumenge el Llevant en l’estrena de LALIGA al RCDE Stadium, amb els valencians iniciant un nou projecte amb Luís Castro i el repte de la permanència sense el davanter Carlos Espí, traspasat al Real Madrid.

Ferran Torres firma pel PSG fins a 2031 i deixarà quasi un milió al València CF

Ferran Torres ha fitxat pel París Saint-Germain per cinc temporades i lluirà el dorsal 9. El traspàs ronda els 50 milions i deixarà prop d’un milió d’euros al València CF pels drets de formació.

El centre de salut Sant Vicent 1 sumarà Fisioteràpia i més espai per a embarassades

La Conselleria de Sanitat està ampliant el Centre de Salut Sant Vicent del Raspeig 1 amb més de 280 metres quadrats nous, per incorporar Fisioteràpia i millorar l’atenció a les dones embarassades.

Castielfabib aconseguix la distinció de Municipi Turístic de Singularitat

Castielfabib ha sigut reconegut com a Municipi Turístic de Singularitat de la Comunitat Valenciana, la qual cosa li obri l’accés a finançament extraordinari de Turisme. Amb esta incorporació, la Comunitat suma 40 municipis en esta categoria i un total de 85 destinacions amb distintiu turístic oficial.

Les Arts anuncia quatre grans estrenes d’òpera per a la temporada 2026-2027

El Palau de les Arts Reina Sofía incorporarà a la temporada 2026-2027 quatre noves produccions d’òpera a la Sala Principal: ‘Carmen’, ‘Lohengrin’, ‘La clemenza di Tito’ i ‘Simon Boccanegra’. Els muntatges comptaran amb direcció escènica de Ted Huffman, Damiano Michieletto, Rafael R. Villalobos i Àlex Ollé.