Un home detingut per estafar 5.300 euros en caixers de diferents localitats de la Safor

 

La Guàrdia Civil en el marc de l’operació ULBRICH‘ ha detingut a un home per estafar més de 5.000 euros a través de l’extracció d’efectiu usant de manera fraudulenta la targeta de crèdit de la víctima en caixers de diferents localitats de la comarca de la Safor (València).

 

Esta operació feta per agents de la Guàrdia Civil d’Oliva es va iniciar a causa d’una denúncia d’una persona a on indicava que algú havia usat la seua targeta de crèdit per a extraure diners en efectiu. Al llarg d’este operatiu s’ha esclarit l’estafa de 5.300 euros a través de l’ús d’esta targeta.

 

El mètode que ha usat el presumpte autor d’eixos fets va consistir a aprofitar la relació pròxima amb la víctima, conseguisc accedir a la targeta i el número secret, per a posteriorment traure diners de caixers d’entitats bancàries de la zona. 

 

Per tots eixos fets es va procedir a la detenció d’un home de 49 anys com a presumpte autor de delicte d’estafa. Les diligències instruïdes han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 2 de Gandia, capital de la Safor.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.