Un home detingut per estafar 5.300 euros en caixers de diferents localitats de la Safor

 

La Guàrdia Civil en el marc de l’operació ULBRICH‘ ha detingut a un home per estafar més de 5.000 euros a través de l’extracció d’efectiu usant de manera fraudulenta la targeta de crèdit de la víctima en caixers de diferents localitats de la comarca de la Safor (València).

 

Esta operació feta per agents de la Guàrdia Civil d’Oliva es va iniciar a causa d’una denúncia d’una persona a on indicava que algú havia usat la seua targeta de crèdit per a extraure diners en efectiu. Al llarg d’este operatiu s’ha esclarit l’estafa de 5.300 euros a través de l’ús d’esta targeta.

 

El mètode que ha usat el presumpte autor d’eixos fets va consistir a aprofitar la relació pròxima amb la víctima, conseguisc accedir a la targeta i el número secret, per a posteriorment traure diners de caixers d’entitats bancàries de la zona. 

 

Per tots eixos fets es va procedir a la detenció d’un home de 49 anys com a presumpte autor de delicte d’estafa. Les diligències instruïdes han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 2 de Gandia, capital de la Safor.

Últimes notícies

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.

Obres d’emergència al tram urbà del riu Magre a Utiel després de la DANA

El Consell ha avalat la declaració d’emergència per reparar amb 4,7 milions el tram urbà del riu Magre al seu pas per Utiel, molt afectat per la DANA del 29 d’octubre de 2024, i millorar-ne el funcionament hidràulic.

Catalá aposta per l’atletisme i la vela davant de la Fórmula 1 a València

L’alcaldessa María José Catalá ha defensat que València aposte per la vela i l’atletisme, per tradició i menor cost públic, i ha reobert la porta a acollir de nou la Copa de l’Amèrica.