Un home detingut per intentar cremar a la seua exnóvia i l’actual nóvio d’ella en València

 

Agents de la Policia Nacional han arrestat esta matinada de dimecres en València a un home de 44 anys com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després d’intentar cremar a la seua exparella i a l’actual nóvio d’esta. En el moment de la detenció han vist que l’home tenia un encenedor i a escassos metres dels fets hi havia una llanda del líquid inflamable amb el que, presumptament, els ha ruixat.

 

Els fets han passat esta matinada, quan els agents han sigut comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un carrer del districte de Marítim de València, a on una persona afirmava haver sigut ruixada amb algun producte inflamable i li havien intentat calar foc.

 

Els agents s’han presentat immediatament en el lloc, a on s’han entrevistat amb una dona i la seua parella, els que desprenien una forta olor de producte químic, pel que han sol·licitat la presència d’un indicatiu sanitari que ha assistit a l’home, ja que ella no requeria assistència.

 

El detingut té antecedents

La patrulla ha sabut que moments abans, mentres la parella dormia en el carrer, han notat que algú els ruixava amb un líquid, cosa per la que s’han despertat per la forta olor i han observat com l’exparella d’ella treia un encenedor de la butxaca l’encenia i ho acostava, moment en el que la seua actual parella ha saltat cap a l’atacant, per a evitar l’acció, emprenent este la fugida.

 

Els agents han donat una batuda per la zona localitzant a escassos metres, en una paperera, un recipient buit del gel encén focs, que desprenia la mateixa olor que les víctimes.

 

Hores després, a les 02.00 hores de la matinada, dos patrulles de la Policia Nacional han vist al sospitós, que en detectar la presència policial ha fugit la carrera, sent perseguit pels agents que l’han pillat quan intentava grimpar per una canaleta, sent detingut com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. El detingut, amb diferents antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.