Un home detingut per intentar cremar a la seua exnóvia i l’actual nóvio d’ella en València

 

Agents de la Policia Nacional han arrestat esta matinada de dimecres en València a un home de 44 anys com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després d’intentar cremar a la seua exparella i a l’actual nóvio d’esta. En el moment de la detenció han vist que l’home tenia un encenedor i a escassos metres dels fets hi havia una llanda del líquid inflamable amb el que, presumptament, els ha ruixat.

 

Els fets han passat esta matinada, quan els agents han sigut comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un carrer del districte de Marítim de València, a on una persona afirmava haver sigut ruixada amb algun producte inflamable i li havien intentat calar foc.

 

Els agents s’han presentat immediatament en el lloc, a on s’han entrevistat amb una dona i la seua parella, els que desprenien una forta olor de producte químic, pel que han sol·licitat la presència d’un indicatiu sanitari que ha assistit a l’home, ja que ella no requeria assistència.

 

El detingut té antecedents

La patrulla ha sabut que moments abans, mentres la parella dormia en el carrer, han notat que algú els ruixava amb un líquid, cosa per la que s’han despertat per la forta olor i han observat com l’exparella d’ella treia un encenedor de la butxaca l’encenia i ho acostava, moment en el que la seua actual parella ha saltat cap a l’atacant, per a evitar l’acció, emprenent este la fugida.

 

Els agents han donat una batuda per la zona localitzant a escassos metres, en una paperera, un recipient buit del gel encén focs, que desprenia la mateixa olor que les víctimes.

 

Hores després, a les 02.00 hores de la matinada, dos patrulles de la Policia Nacional han vist al sospitós, que en detectar la presència policial ha fugit la carrera, sent perseguit pels agents que l’han pillat quan intentava grimpar per una canaleta, sent detingut com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. El detingut, amb diferents antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Alboraia celebra el Dia de l’Orxata repartint més de mil litres i milers de gots

Alboraia ha celebrat la 57a edició del Dia de l'Orxata amb el repartiment gratuït de més de 1.000 litres d'orxata artesana, més de 3.000 gots i fartons, així com tallers, concursos i visites als camps de xufa.

Sanitaris de Villar del Arzobispo denuncien amenaces greus durant una guàrdia

Una infermera i altres professionals han patit una agressió verbal amb amenaces en el centre de salut de Villar del Arzobispo. SATSE reclama més seguretat, suport psicològic i jurídic i la implantació d’un botó del pànic.

El Suprem manté la regularització extraordinària de migrants i descarta portar-la a la UE

El Tribunal Suprem ha decidit no elevar al Tribunal de Justícia de la Unió Europea la regularització extraordinària de migrants ni suspendre cautelarment el reial decret que la desplega, impugnat per la Generalitat Valenciana i Aragó.

Dos treballadors d’un pub d’Alacant, detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor i a una jove

Dos treballadors d’un pub d’Alacant han sigut detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor de 17 anys i a una jove de 18, segons la Policia Nacional.

Chiva tanca la piscina municipal per fems a l’aigua en plena onada de calor

L’Ajuntament de Chiva ha tancat dimecres i dijous la piscina municipal després de detectar fems flotant i revisa la qualitat de l’aigua abans de reobrir.

Elx es convertix en capital del curt amb 71 projeccions i un homenatge a Kiti Mánver

El Festival Internacional de Cine Independiente de Elche celebra del 10 al 17 de juliol la seua 49a edició amb 71 curtmetratges de 63 països i un homenatge a l’actriu Kiti Mánver, que rebrà la Palmera de Plata.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del Valencia i ja és el quinzé de LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer japonés a jugar al primer equip masculí del Valencia CF i el quinzé futbolista nipó a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. El club li ha fet un contracte per cinc temporades, fet que li pot permetre situar-se entre els japonesos amb més partits en la competició.