Un home detingut per intentar cremar a la seua exnóvia i l’actual nóvio d’ella en València

 

Agents de la Policia Nacional han arrestat esta matinada de dimecres en València a un home de 44 anys com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després d’intentar cremar a la seua exparella i a l’actual nóvio d’esta. En el moment de la detenció han vist que l’home tenia un encenedor i a escassos metres dels fets hi havia una llanda del líquid inflamable amb el que, presumptament, els ha ruixat.

 

Els fets han passat esta matinada, quan els agents han sigut comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un carrer del districte de Marítim de València, a on una persona afirmava haver sigut ruixada amb algun producte inflamable i li havien intentat calar foc.

 

Els agents s’han presentat immediatament en el lloc, a on s’han entrevistat amb una dona i la seua parella, els que desprenien una forta olor de producte químic, pel que han sol·licitat la presència d’un indicatiu sanitari que ha assistit a l’home, ja que ella no requeria assistència.

 

El detingut té antecedents

La patrulla ha sabut que moments abans, mentres la parella dormia en el carrer, han notat que algú els ruixava amb un líquid, cosa per la que s’han despertat per la forta olor i han observat com l’exparella d’ella treia un encenedor de la butxaca l’encenia i ho acostava, moment en el que la seua actual parella ha saltat cap a l’atacant, per a evitar l’acció, emprenent este la fugida.

 

Els agents han donat una batuda per la zona localitzant a escassos metres, en una paperera, un recipient buit del gel encén focs, que desprenia la mateixa olor que les víctimes.

 

Hores després, a les 02.00 hores de la matinada, dos patrulles de la Policia Nacional han vist al sospitós, que en detectar la presència policial ha fugit la carrera, sent perseguit pels agents que l’han pillat quan intentava grimpar per una canaleta, sent detingut com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. El detingut, amb diferents antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Teatre Magnètic impulsa el pensament crític enfront de les pseudociències en el CCCC

El Centre del Carme presenta Teatre Magnètic, primera mostra a València de Pablo Helguera, que usa el mesmerisme per a qüestionar les pseudociències i reforçar el pensament crític.

La defensa de Pradas reforça davant el CGPJ la seua queixa per l’actuació de la jutgessa en la causa de la dana

La defensa de la exconsellera Salomé Pradas ha presentat un nou escrit al CGPJ en el qual denuncia la falta d'avanços en la seua queixa per la instrucció de la causa de la dana i amplia els seus retrets a la magistrada.

Els Arts anuncia quatre noves produccions d’òpera i consolida el seu equilibri econòmic per a 2026-2027

Els Arts estrenarà quatre noves produccions d'òpera en la temporada 2026-2027, amb títols com Carmen i Simon Boccanegra, i confirma un sòlid equilibri pressupostari.

La Comunitat Valenciana frega el 81% d’ocupació hotelera en la primera mitat de maig

L'ocupació hotelera mitjana en la Comunitat Valenciana va aconseguir el 80,8% en la primera quinzena de maig, 1,5 punts més que en 2025, amb València i Benidorm al capdavant i Castelló com el destí que més creix.

Els premis DONAiDONA distingixen a tres projectes valencians pel seu impacte social i inclusiu

L'associació EVAP celebra la VIII edició dels premis DONAiDONA, que distingixen a Grup ILUNION, Cocosint Cooperativa i Gestió Intel·ligent de Conflictes pels seus projectes d'inclusió per a dones vulnerables i famílies afectades per la dana.

Mor una treballadora municipal a Borriana després de xocar un turisme amb un camió de l’Ajuntament

Una empleada de l'àrea de Via Pública de Borriana ha mort després de la col·lisió entre un turisme i un camió municipal en l'avinguda Cañada Blanch. L'Ajuntament ha decretat dos dies de dol oficial i ha anunciat un minut de silenci i la suspensió d'actes institucionals.

Dos detinguts després de xocar amb la Guàrdia Civil en una persecució per drogues en Orihuela Costa

Dos hòmens de 30 i 34 anys han sigut detinguts en Orihuela Costa per tràfic de drogues després d'una persecució amb cotxe que va acabar amb un xoc frontal contra un vehicle de la Guàrdia Civil i un agent ferit.

La Policia de la Generalitat incauta 39 obres falses atribuïdes a Saura, Miró i Basquiat

La Policia de la Generalitat ha intervingut 39 obres d'art falsament atribuïdes a Antonio Saura, Joan Miró i Jean-Michel Basquiat i ha detingut al presumpte responsable per estafa i delicte contra la propietat intel·lectual.