Un home detingut per intentar cremar a la seua exnóvia i l’actual nóvio d’ella en València

 

Agents de la Policia Nacional han arrestat esta matinada de dimecres en València a un home de 44 anys com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després d’intentar cremar a la seua exparella i a l’actual nóvio d’esta. En el moment de la detenció han vist que l’home tenia un encenedor i a escassos metres dels fets hi havia una llanda del líquid inflamable amb el que, presumptament, els ha ruixat.

 

Els fets han passat esta matinada, quan els agents han sigut comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un carrer del districte de Marítim de València, a on una persona afirmava haver sigut ruixada amb algun producte inflamable i li havien intentat calar foc.

 

Els agents s’han presentat immediatament en el lloc, a on s’han entrevistat amb una dona i la seua parella, els que desprenien una forta olor de producte químic, pel que han sol·licitat la presència d’un indicatiu sanitari que ha assistit a l’home, ja que ella no requeria assistència.

 

El detingut té antecedents

La patrulla ha sabut que moments abans, mentres la parella dormia en el carrer, han notat que algú els ruixava amb un líquid, cosa per la que s’han despertat per la forta olor i han observat com l’exparella d’ella treia un encenedor de la butxaca l’encenia i ho acostava, moment en el que la seua actual parella ha saltat cap a l’atacant, per a evitar l’acció, emprenent este la fugida.

 

Els agents han donat una batuda per la zona localitzant a escassos metres, en una paperera, un recipient buit del gel encén focs, que desprenia la mateixa olor que les víctimes.

 

Hores després, a les 02.00 hores de la matinada, dos patrulles de la Policia Nacional han vist al sospitós, que en detectar la presència policial ha fugit la carrera, sent perseguit pels agents que l’han pillat quan intentava grimpar per una canaleta, sent detingut com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. El detingut, amb diferents antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut a València fa més de cent anys

La Policia de la Generalitat ha localitzat en una web de compravenda un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut del Col·legi de l'Art Major de la Seda a inicis del segle XX i lloc en venda per 71.900 euros.

Un any i mig després de la dana encara queden 471 ascensors sense reparar a València

La dana d'octubre de 2024 va deixar inutilitzats 7.530 ascensors en vivendes de València i, any i mig després, encara queden 471 per reparar o substituir, molts bloquejats pel cost i la complexitat de les obres.

Domingo estable i solejat en la Comunitat Valenciana amb lleuger ascens de les temperatures

La Comunitat Valenciana viu un diumenge estable, amb intervals de núvols alts, temperatures a l'alça i vent fluix variable, que guanyarà component este i sud a la vesprada. El dilluns es mantindrà l'ambient tranquil, amb lleuger descens de les màximes a València i Castelló i canvis en el vent i l'estat de la mar.

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.

Queden en llibertat els dos germans detinguts per la presumpta violació d’una dona en un cotxe a València

La jutgessa de Violència sobre la Dona de València deixa en llibertat provisional als dos germans detinguts per una presumpta violació en un cotxe en el barri de Malilla al no existir denúncia de la víctima.

El major telescopi de la Comunitat ja observa el cel en l’Alt Túria

El Centre Astronòmic de l'Alt Túria estrena el telescopi més gran i avançat de la Comunitat Valenciana, un equip d'última generació clau per a la divulgació, la investigació i la defensa planetària.

Les màximes superen els 26 graus en un Dissabte Sant estable i quasi estiuenc

La Comunitat Valenciana viu un Dissabte Sant estable, amb cels buidats, vent fluix i màximes que superen els 26 graus en diversos municipis de l'interior de València. El diumenge continuarà l'ambient quasi estiuenc, amb temperatures en lleuger ascens i brises en el litoral.