Un home detingut per intentar cremar a la seua exnóvia i l’actual nóvio d’ella en València

 

Agents de la Policia Nacional han arrestat esta matinada de dimecres en València a un home de 44 anys com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després d’intentar cremar a la seua exparella i a l’actual nóvio d’esta. En el moment de la detenció han vist que l’home tenia un encenedor i a escassos metres dels fets hi havia una llanda del líquid inflamable amb el que, presumptament, els ha ruixat.

 

Els fets han passat esta matinada, quan els agents han sigut comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un carrer del districte de Marítim de València, a on una persona afirmava haver sigut ruixada amb algun producte inflamable i li havien intentat calar foc.

 

Els agents s’han presentat immediatament en el lloc, a on s’han entrevistat amb una dona i la seua parella, els que desprenien una forta olor de producte químic, pel que han sol·licitat la presència d’un indicatiu sanitari que ha assistit a l’home, ja que ella no requeria assistència.

 

El detingut té antecedents

La patrulla ha sabut que moments abans, mentres la parella dormia en el carrer, han notat que algú els ruixava amb un líquid, cosa per la que s’han despertat per la forta olor i han observat com l’exparella d’ella treia un encenedor de la butxaca l’encenia i ho acostava, moment en el que la seua actual parella ha saltat cap a l’atacant, per a evitar l’acció, emprenent este la fugida.

 

Els agents han donat una batuda per la zona localitzant a escassos metres, en una paperera, un recipient buit del gel encén focs, que desprenia la mateixa olor que les víctimes.

 

Hores després, a les 02.00 hores de la matinada, dos patrulles de la Policia Nacional han vist al sospitós, que en detectar la presència policial ha fugit la carrera, sent perseguit pels agents que l’han pillat quan intentava grimpar per una canaleta, sent detingut com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. El detingut, amb diferents antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La meteoròloga d’À Punt defén que la dana ja advertia d’un risc brutal per a la població

La meteoròloga d'À Punt Victoria Roselló sosté davant la jutgessa que les previsions de la dana del 29 d'octubre ja anunciaven pluges històriques i un risc màxim per a la població, amb dades accessibles per a institucions i ciutadania.

Tibant encreuament d’acusacions de corrupció entre Pérez Llorca i l’oposició en Les Corts

Juanfran Pérez Llorca i els grups de l'oposició s'enfronten en la sessió de control de Les Corts amb dures acusacions de corrupció i exigències de dimissió i perdó.

El Govern retrau a la Generalitat que rebutge 3.669 milions més per a la Comunitat Valenciana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, defén en el Congrés la proposta de nou model de finançament, que atorga 3.669 milions addicionals a la Comunitat Valenciana i acusa a la Generalitat de rebutjar una oferta que considera beneficiosa per al conjunt de les autonomies.

Comencen les declaracions judicials pel repartiment de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan

La jutgessa que investiga les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan inicia la ronda de testimonis amb tres alts càrrecs de Vivenda citats a declarar.

Carlos Espí impulsa al Llevant: huit gols i cap partit perdut quan marca

Carlos Espí s'ha convertit en el gran talismà ofensiu del Llevant: ha marcat huit gols en sis partits de Lliga esta temporada i l'equip sempre ha guanyat o empatat quan veu porta.

Detingut a Benicarló per una plantació de 152 plantes de marihuana en una caseta de ferramentes

La Guàrdia Civil deté a Benicarló a un home de 39 anys després de desmantellar una plantació interior de 152 plantes de cànnabis en una caseta de ferramentes connectada de manera fraudulenta a la xarxa elèctrica.

Un estudi desaconsella exposar als nounats al sol darrere de la finestra per a previndre la icterícia

Un estudi de la Universitat Politècnica de València i diversos hospitals conclou que la llum solar que entra per les finestres supera els nivells de fototeràpia recomanats i no és segura per a previndre la icterícia neonatal.

Detinguda una treballadora per robar joies i diners a ancians en un centre de majors de València

La Policia Nacional ha detingut a una dona de 53 anys per un presumpte furt continuat a residents de diversos centres de majors de València, on hauria robat joies i diners aprofitant el seu treball. Les joies s'haurien venut almenys 23 vegades en cases de compravenda, amb un benefici superior a 9.300 euros.