Un home detingut per punxar les rodes de 17 cotxes en Calles

 

La Guàrdia Civil de Chelva, en la comarca dels Serrans (València), en el marc d’este operatiu ha esclarit fins al moment 17 delictes de danys en cotxes ocorreguts en la localitat de Calles, en la mateixa comarca.

 

Des del passat diumenge, 7 de març, s’estava investigant la comissió de diferents delictes de danys ocorreguts en les rodes de cotxes estacionats en la via pública, que estava generant alarma social en la població, que fins i tot va portar a l’ajuntament de la localitat a demanar col·laboració ciutadana. 

 

Fruit de les intenses investigacions per part dels agents es va poder determinar la presumpta autoria dels fets i detindre a un home de 51 anys per un delicte continuat de danys. Cal dir que en el moment de la detenció, esta persona portava un ganivet de grans dimensions i un tornavís.

 

Fins al moment s’han esclarit la comissió de 17 delictes, però s’espera resoldre més a mesura que els propietaris d’altres cotxes presenten denúncia dels fets. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 4 de Llíria.

Últimes notícies

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.

Morcillo tria l’Elche com a oportunitat clau per a la seua carrera

El centrecampista Javier Morcillo ha destacat en la seua presentació amb l’Elche que fitxar pel club il·licità és una oportunitat única i que confia en l’alt nivell de l’equip per a aconseguir la permanència.

Cinc anys de presó per apunyalar amb un tornavís un home a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat tres hòmens a cinc anys de presó per intentar matar un home amb un tornavís d’estrela i hauràn d’indemnitzar-lo amb més de 40.000 euros. La sentència també els prohibix acostar-se a la víctima durant sis anys i és ferma.