Un home detingut per punxar les rodes de 17 cotxes en Calles

 

La Guàrdia Civil de Chelva, en la comarca dels Serrans (València), en el marc d’este operatiu ha esclarit fins al moment 17 delictes de danys en cotxes ocorreguts en la localitat de Calles, en la mateixa comarca.

 

Des del passat diumenge, 7 de març, s’estava investigant la comissió de diferents delictes de danys ocorreguts en les rodes de cotxes estacionats en la via pública, que estava generant alarma social en la població, que fins i tot va portar a l’ajuntament de la localitat a demanar col·laboració ciutadana. 

 

Fruit de les intenses investigacions per part dels agents es va poder determinar la presumpta autoria dels fets i detindre a un home de 51 anys per un delicte continuat de danys. Cal dir que en el moment de la detenció, esta persona portava un ganivet de grans dimensions i un tornavís.

 

Fins al moment s’han esclarit la comissió de 17 delictes, però s’espera resoldre més a mesura que els propietaris d’altres cotxes presenten denúncia dels fets. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 4 de Llíria.

Últimes notícies

ANPE i CSIF denuncien pintades, amenaces i danys en les seues seus després de donar suport a la proposta d’Educació

ANPE i CSIF denuncien pintades, amenaces i danys en les seues seus de Castelló després de recolzar la proposta salarial de la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

La jutgessa de la DANA torna a citar com a testimoni a Vicent Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA torna a citar com a testimoni al president de la Diputació de València, Vicent Mompó, després de la declaració de l'alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado.

Educació garantix una PAU amb normalitat malgrat la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació assegura que les PAU se celebraran amb normalitat en la Comunitat Valenciana, avança la constitució de tribunals i recorda que els correctors voluntaris han de complir el seu compromís.

Compromís porta al Tribunal de Comptes el finançament a col·legis que segreguen per sexe

Compromís denuncia davant el Tribunal de Comptes el finançament de 72,6 milions d'euros a col·legis vinculats a l'Opus Dei que segreguen per sexe i demana que es depuren responsabilitats i es retornen els fons.

Bernabé acusa a Pérez Llorca d’aplicar el dividix i venceràs amb els sindicats docents

Pilar Bernabé critica que el Consell negocie per separat amb els sindicats docents que sostenen la vaga i acusa a Juanfran Pérez Llorca de dividir al col·lectiu del professorat.

Bernabé acusa a Vox de dictar els pressupostos i al PP d’acatxar el cap

Pilar Bernabé critica l'acord entre PP i Vox sobre els Pressupostos de la Generalitat de 2026 i acusa els populars de sotmetre's a les exigències de la ultradreta.

RH BOTS llança dos robots humanoides de codi obert amb IA Física per a empreses

RH BOTS presenta els humanoides de codigo obert Bonico i Bonica, basats en IA Fisica, per a automatitzar tasques repetitives i millorar l'eficiència en empreses.

Baldoví recolza que Compromís treballe per a fer a Mónica Oltra alcaldessa de València

Joan Baldoví expressa el seu ple suport al fet que Compromís per València treballe perquè Mónica Oltra siga candidata a l'Alcaldia, suport que compartix Isaura Navarro i que també ha explicitat Joan Ribó.