Un home i una dona ferits en ser atropellats per un autobús i una moto en Alacant

 

Este migdia de divendres, cap a les 12.15 hores, s’han produït dos atropellaments en l’avinguda de Xixona de la ciutat d’Alacant, quan un autobús ha atropellat a un home de 74 anys i una moto a una dona de 77 anys, pel que els dos han acabat ferits.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) i una altra del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Una volta allí, l’equip del SVB ha assistit a la dona, qui presentava una ferida en la cama però ha sigut donada d’alta allí mateix.

 

Quant a l’home atropellat, este ha sigut atés per l’equip mèdic del SAMU, qui ha assistit a la víctima per ferides més greus. Després de ser estabilitzat, l’home ha sigut traslladat fins a l’hospital General Universitari d’Alacant.

Últimes notícies

El València llança la campanya d’abonaments ‘Mestalla és etern’ i congela els preus base

El València CF presenta la campanya d’abonaments ‘Mestalla és etern’ per a l’última temporada completa a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla en 2027, amb preus base congelats, canvis en els descomptes i sense noves altes excepte en la grada d’animació.

El marató Elx-Alacant es redissenya per a passar pel Palmerar i eliminar costes

El marató Elx-Alacant modifica lleugerament el seu recorregut per a travessar el Palmerar il·licità, reduir costes i afavorir marques molt ràpides en la seua segona edició, que es correrà el 29 de novembre.

La Policia Local de Burjassot confisca més de 100 patinets elèctrics per incomplir la normativa

La Policia Local de Burjassot ha retirat més de cent patinets elèctrics en els últims mesos per falta de segur, excés de velocitat o manca d’inscripció en la DGT, dins d’una campanya específica de control dels VMP.

Tot o res per a Almería i Castellón en la lluita per la final d’ascens

Almería i Castellón es juguen este dimarts, a l’UD Almería Stadium, l’accés a la final de la promoció d’ascens a Primera Divisió, amb lleugera avantatge per als andalusos després de l’empat a u de l’anada.

El PSPV qualifica d aberració portar a Fiscalia les docents que protestaren en Les Corts

El síndic del PSPV en Les Corts, Jose Muñoz, acusa la Generalitat Valenciana de violència institucional contra la comunitat educativa i reclama que la Mesa no denuncie davant la Fiscalia les professores que protestaren pacíficament en el ple, en plena cinquena setmana de vaga indefinida del professorat.

Muñoz acusa Pérez Llorca de pensar només en ser candidat del PP en 2027

El síndic del PSPV en Les Corts, Jose Muñoz, acusa el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, de desatendre educació i sanitat pública i de tindre com a única prioritat repetir com a candidat del PP en 2027.

L’Ajuntament de València defensa la cancel·lació del Festival de Les Arts per complir la normativa acústica

L’Ajuntament de València justifica la cancel·lació del Festival de Les Arts després de detectar un excés de 20 decibels i recorda que els promotors coneixien la normativa. El regidor Juan Giner critica també la gestió de l’anterior govern municipal en matèria de contaminació acústica.

L’Audiència ratifica la condició d’investigat de l’exregidor Jorge Bellver en el cas Azud

La secció tercera de l’Audiència Provincial de València manté la situació d’investigat de l’exregidor del PP Jorge Bellver en el cas Azud, que analitza el presumpte pagament de comissions a càrrecs públics entre 1999 i 2013. El tribunal desestima el recurs d’apel·lació de la defensa i confirma les últimes resolucions del Jutjat d’Instrucció número 13 de València.