L’home atacat per gossos en Pedralba ha patit greus mutilacions

 

Actualització 10/03/2021 a les 17.05 hores. L’home de 72 anys que ha sigut atacat per tres gossos en la localitat de Pedralba, patix greus mutilacions en la cara i els braços.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, pel que pareix la víctima ha perdut part del nas i té importants esquinçaments en els dos braços. Fins al moment, es desconeix si els gossos podrien pertànyer a alguna de les cases pròximes al xalet en el que residix la víctima i a on va tindre lloc l’atac. Cal destacar que els animals no són de races potencialment perilloses.

 

Ferit en ser atacat per diferents gossos en Pedralba

Este matí de dimecres, cap a les 09.35 hores, un home de 72 anys ha sigut atacat per diferents gossos en la partida del Madronyal de la localitat de Pedralba, en la comarca dels Serrans (València), pel que ha acabat ferit.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc dels fets a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i el seu equip mèdic ha assistit a la víctima, qui presentava ferides per mossegades de gos.

 

Després de ser estabilitzat, l’home ha sigut traslladat fins a l’Hospital la Fe de la ciutat de València en una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB). A hores d’ara es desconeix l’estat actual del ferit.

Últimes notícies

El CGPJ ajorna la decisió sobre les queixes contra la jutgessa de la DANA de València

La Comissió Permanent del CGPJ ha decidit ajornar la resolució sobre les tres queixes disciplinàries contra la jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA de València per a estudiar amb més detall la voluminosa documentació del cas. Les queixes provenen de la exconsellera Salomé Pradas, de l’ex secretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso i de l’advocat Rubén Gisbert.

Rafael Rubio nega ser ‘RR’ i reclama arxivar la seua imputació en el cas Azud

L’exsubdelegat del Govern i exregidor socialista Rafael Rubio ha sol·licitat al jutjat l’arxiu dels delictes de suborn i blanqueig que se li atribuïxen en el cas Azud, en considerar que els indicis són insuficients, especialment la suposada associació a les sigles ‘RR’.

Aemet activa avís taronja dimecres a València per fortes pluges i pedra gran

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís taronja a la província de València per ruixats intensos de fins a 40 l/m2 en una hora i pedra de fins a 4 centímetres, sobretot en l’interior i el prelitoral.

Tancat el transvasament Tajo-Segura per una greu rotura del canal a Liétor

La Confederación Hidrográfica del Tajo ha tancat el transvasament Tajo-Segura després de detectar-se una greu rotura del canal al terme de Liétor (Albacete), fet que obliga a buidar el tram afectat i avaluar-ne els danys.

Retirats 1.500 quilos de peixos morts del riu Magre i els treballs acabaran dijous

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha arreplegat uns 1.500 quilos de peixos morts al riu Magre, entre Montserrat, Montroi i Llombai, i preveu completar els treballs este dijous.

Els quatre equips valencians només han guanyat un partit i tres ja estan en descens

Villarreal, Elche i València ocupen els tres llocs de descens després de cinc jornades, en un inici històricament negatiu per al futbol de la Comunitat Valenciana, que només ha celebrat una victòria entre els seus quatre equips.

Un any de Pablo Hernández al Castelló: del pou del descens a liderar LaLiga Hypermotion

Es complix un any de l’arribada de Pablo Hernández a la banqueta del Castelló, període en què ha passat del descens al liderat i ha jugat una promoció d’ascens.

València entra en el rànquing mundial de ciutats i se situa en el lloc 180

València sha situat en el lloc 180 del Índex Global de Ciutats 2026 de Oxford Economics, com a tercera ciutat espanyola darrere de Madrid i Barcelona.