12.1 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

L’home atacat per gossos en Pedralba ha patit greus mutilacions

 

Actualització 10/03/2021 a les 17.05 hores. L’home de 72 anys que ha sigut atacat per tres gossos en la localitat de Pedralba, patix greus mutilacions en la cara i els braços.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, pel que pareix la víctima ha perdut part del nas i té importants esquinçaments en els dos braços. Fins al moment, es desconeix si els gossos podrien pertànyer a alguna de les cases pròximes al xalet en el que residix la víctima i a on va tindre lloc l’atac. Cal destacar que els animals no són de races potencialment perilloses.

 

Ferit en ser atacat per diferents gossos en Pedralba

Este matí de dimecres, cap a les 09.35 hores, un home de 72 anys ha sigut atacat per diferents gossos en la partida del Madronyal de la localitat de Pedralba, en la comarca dels Serrans (València), pel que ha acabat ferit.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc dels fets a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i el seu equip mèdic ha assistit a la víctima, qui presentava ferides per mossegades de gos.

 

Després de ser estabilitzat, l’home ha sigut traslladat fins a l’Hospital la Fe de la ciutat de València en una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB). A hores d’ara es desconeix l’estat actual del ferit.

Últimes notícies

El València busca trencar set mesos sense guanyar fora davant el Raig

El València afrontarà este dilluns la seua visita al Raig amb l'objectiu d'acabar amb set mesos sense triomfs a domicili en LaLiga. Des de la seua última victòria fora enllaça huit eixides sense guanyar.

Víctimes de la dana assistiran al ple d’investidura convidades per l’oposició

Representants de dos associacions d'afectats seguiran des de la tribuna el debat d'investidura de Juanfran Pérez Llorca en Les Corts, després de ser convidades per l'oposició. També protestaran a les portes del parlament.

València Basket i Alina Iagupova rescindixen el seu contracte de mutu acord

El club i la jugadora han posat fi al vincle que arribava fins a final de temporada. La decisió arriba després d'absències per una situació personal prolongada.

Sanitat recomana usar màscara en centres sanitaris davant el possible repunt d’infeccions

Sanitat ha remés una instrucció que aconsella la màscara en situacions i àrees concretes dels centres sanitaris davant un possible repunt de virus respiratoris. La Comunitat Valenciana manté nivell baix d'epidèmia, amb 787,8 casos per 100.000 habitants l'última setmana.

Intervingudes dos tones de cocaïna ocultes entre fruita en el port de València

Intervinguts 2.005 quilos de cocaïna camuflats en caixes de fruita procedents de l'Equador en el port de València. Hi ha quatre detinguts i es desarticula una xarxa.

Baixen de forma generalitzada les mínimes i Fontanars dels Alforins marca -3,6°

Les mínimes han baixat en tota la Comunitat Valenciana. Fontanars dels Alforins ha registrat -3,6°, seguida d'Ademuz i Villena, mentres el litoral s'ha mantingut més temperat.

Detinguda una parella a València per presumpta agressió sexual a la filla d’ella

La Policia Nacional va detindre a València a una dona i a la seua parella com a presumptes autors d'una agressió sexual a la filla d'ella. El jutjat els va deixar en llibertat amb una orde d'allunyament de la menor, que ara té huit anys.

Pérez Llorca arriba a la investidura i assegura que buscarà estabilitat

El candidat del PP ha defés a la seua arribada a les Corts que la Comunitat necessita 'moltíssima estabilitat' i que això buscarà. Evita confirmar un acord amb Vox i remet a l'hemicicle, on el seu discurs marcarà el sentit del vot.