13.3 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Un home ferit en caure amb un parapent i xocar contra un arbre en Agost

 

Un home ha acabat ferit este dimecres després de caure amb el seu parapent en Agost, en la comarca de l’Alacantí (Alacant). El ferit, de 48 anys, ha xocat contra un arbre en la zona de vol del Palomaret de la localitat cap a les set i quart de la vesprada.

 

En rebre l’avís, el CICU ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB). Els servicis mèdics han assistit a la víctima, que presentava diverses ferides lleus en diferents parts del cos.

 

Donada la dificultat d’accés via terrestre a la zona, efectius del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant (CPBA) han hagut de rescatar a l’home en helicòpter. Després del rescat i l’assistència en el lloc, l’home ha sigut traslladat a la Clínica Vistahermosa d’Alacant en l’ambulància de suport vital bàsic.

 

 

Últimes notícies

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.

La impermeabilització de la Ciutat de la Justícia de València aconseguix el 60% d’execució

Les obres d'impermeabilització avancen al 60% després d'una inversió de més de 2,3 milions, actuant sobre més de 17.000 m² per a evitar filtracions i humitats. El pla reforça segellats i amplia la xarxa d'evacuació sense interrompre l'activitat judicial.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

Pérez Llorca ha defés que la Comunitat continua recuperant-se de la pitjor catàstrofe de la seua història i ha promés fets i recursos fins a culminar la reconstrucció. Ha demanat cooperació entre administracions, estabilitat institucional i mesures per a vivenda, ocupació, fiscalitat i servicis públics.

Indonèsia espera estendre la busca de tres espanyols desapareguts després d’un naufragi

Les autoritats preveuen mantindre l'operatiu més enllà del sèptim dia legal en reforçar-lo amb més mitjans, sonar i un radi de 34,96 milles nàutiques.

Indonèsia espera estendre la busca dels tres espanyols desapareguts després del naufragi en Komodo

Les autoritats van indicar que confien a prolongar l'operatiu de rescat més enllà del mínim legal. L'àrea es va ampliar i en la sèptima jornada s'usarà sonar.