11.7 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Un home ferit a causa d’un incendi en sa casa en Chóvar

 

Esta nit de dijous, cap a les 21.40 hores, s’ha produït un incendi en una casa del carrer de l’Abrevador de la localitat de Chóvar, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), en el que un home de 41 anys ha acabat ferit.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc dels fets a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), i el seu equip mèdic ha assistit a la víctima per una inhalació de fum.

 

Una volta estabilitzat, l’home ha sigut traslladat fins a l’hospital de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València). A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca afirma que els controls per a accedir a VPP estan tenint efecte a Alacant

Pérez Llorca ha assegurat que les renúncies de dos adjudicataris de VPP a Alacant confirmen que els filtres d'accés funcionen i ha defés impulsar el Pla Viu.

Castelló reunix 50 periodistes en una missió per a impulsar el seu sector ceràmic

Més de 50 periodistes de 15 països participen des de hui en una missió de tres dies organitzada per ASCER per a conéixer de primera mà la indústria ceràmica de Castelló.

Empresàries i polítiques a València reclamen la igualtat salarial com a tasca de tota la societat

EVAP i responsables públics han reclamat a València tancar la bretxa salarial del 13,1% amb ocupació de qualitat, corresponsabilitat i mesures que garantisquen igualtat.

Treballadors de Creu Roja inicien aturs d’una hora per a exigir un conveni col·lectiu

Treballadors dels centres de Creu Roja en la Comunitat Valenciana han secundat este dilluns el primer atur d'una hora per a exigir un conveni col·lectiu. La direcció va rebutjar firmar i sotmetre el conflicte a arbitratge després d'una reunió en el Tribunal d'Arbitratge Laboral.

La jutgessa investiga a quina hora Presidència va mobilitzar al xofer de Mazón el 29-O

La instructora ha reclamat els llistats de crides del conductor entre les 19 i les 20 hores per a fixar el moment de la seua mobilització al Cecopi. També ha demanat altres comunicacions per a reconstruir la cronologia de la gestió de la dana.

Barrachina demana estabilitat en les relacions comercials UE-EUA

El conseller Miguel Barrachina va reclamar estabilitat en el comerç entre la UE i els Estats Units per a evitar la inseguretat que retrau el mercat i danya al sector agrari. També va defendre una PAC 2028-2034 verdaderament comuna, amb finançament suficient i inclusió del regadiu.

Urbanisme de València defén que la permuta de VPP en Patraix ha sigut impecable

Giner rebutja les acusacions del PSPV per la permuta amb Domio i sosté que el procés va comptar amb informes favorables. L'operació incorpora 39 VPP en Patraix.

Les víctimes de la dana lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Representants d'associacions han lamentat en Les Corts que els avisos tardans i la descoordinació van agreujar la dana del 29-O. Demanen mesures i responsabilitats.