Un home fuig de la Policia a Elx i simula portar una pistola

La Policia Local d'Elx (Baix Vinalopó) va detindre anit a un home amb el qual va protagonitzar una persecució pels carrers de la ciutat alacantina. En un moment donat, a més, l'home va simular portar una pistola i açò va provocar que els agents hagueren de disparar dos vegades a l'aire per a advertir a l'home perquè es detinguera.

 

Durant la persecució, segons informa el diari Información, l'ara detingut va estar a punt d'atropellar a diversos vianants, fet que va provocar que botaren les alarmes. L'home va fugir de la Policia Local i de la Nacional, que va acudir en ajuda de la primera, fins que finalment els agents van poder detindre'l, tot i que encara va resistir-se a ser capturat.

 

L'individu, del qual es desconeixen més dades en estos moments, va arribar a simular tindre un arma de foc, cosa que va posar més en alerta els agents. Finalment, este va ser detingut, però el succés ha tingut una gran repercussió a la ciutat d'Elx.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Marissa Lynn, la fallera major nord-americana de Els Somnis: ‘Les Falles se senten i era ara o mai’

Marissa Lynn, estatunidenc d'Ohio, és la fallera major de Els Somnis de València i defén que les Falles se senten. Assumix el càrrec 'ara o mai' i el compartix amb els seus fills, protagonistes infantils de la comissió.

Les vivendes turístiques de València pengen el cartell de complet en el cap de setmana prefalles

Les vivendes d'ús turístic aconseguixen el 100% d'ocupació a València durant el cap de setmana previ a les Falles. Entre setmana la previsió baixa al 71%.

La UPV inaugura un museu permanent amb les escenes guanyadores de La Ciència als Falles

La UPV ha inaugurat una seu permanent del museu Ciència i Falles en el poal morat de la Ciutat Politècnica de la Innovació, amb ninots i escenes premiades de 2024 i 2025. La mostra creixerà amb cada edició del concurs i reforça el pont entre divulgació científica i tradició fallera.

Les vivendes turístiques de València aconseguixen el 100% d’ocupació en el cap de setmana prefalles

Les 4.786 vivendes d'ús turístic de València estan completes el divendres, dissabte i diumenge previs a Falles; entre setmana l'ocupació baixa al 71%.

Un monstre rosa de 4 metres visibilitza la soledat en una falla experimental

La comissió Mestre Bellver-Mariano Ribera plantarà enguany Monstruosa soledat, un gran monstre rosa i amable per fora que deixa veure un interior trist. L'obra, de Pepitagrilla, convida a abraçar-ho i a deixar missatges per a acompanyar la seua soledat.

Marissa, fallera major nord-americana de Els Somnis: les Falles se senten i era ara o mai

Marissa Lynn, estatunidenc d'Ohio i veïna de València, és la fallera major de la comissió Els Somnis. Defén que les Falles se senten i decidix viure-les en família.

Detenen a Alacant a un home i a una dona amb orde d’expulsió després d’eixir de presó

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a dos persones amb sanció governativa d'expulsió després de complir les seues condemnes; l'home va ser escortat i expulsat. La dona havia complit prop de 20 anys per tràfic de drogues i els dos tenen prohibida l'entrada durant cinc anys

La Comunitat comença el dia este dissabte amb cels nuvolosos, pluges febles i màximes a la baixa

Dissabte amb cels nuvolosos en la Comunitat Valenciana, pluges febles al matí i descens de les màximes. La cota de neu baixarà a 700-900 m al nord, amb vent del nord-oest i ratxes fortes a l'interior.