11.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Un home fuig de la Policia a Elx i simula portar una pistola

La Policia Local d'Elx (Baix Vinalopó) va detindre anit a un home amb el qual va protagonitzar una persecució pels carrers de la ciutat alacantina. En un moment donat, a més, l'home va simular portar una pistola i açò va provocar que els agents hagueren de disparar dos vegades a l'aire per a advertir a l'home perquè es detinguera.

 

Durant la persecució, segons informa el diari Información, l'ara detingut va estar a punt d'atropellar a diversos vianants, fet que va provocar que botaren les alarmes. L'home va fugir de la Policia Local i de la Nacional, que va acudir en ajuda de la primera, fins que finalment els agents van poder detindre'l, tot i que encara va resistir-se a ser capturat.

 

L'individu, del qual es desconeixen més dades en estos moments, va arribar a simular tindre un arma de foc, cosa que va posar més en alerta els agents. Finalment, este va ser detingut, però el succés ha tingut una gran repercussió a la ciutat d'Elx.

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.