Un home furta i agredix a un matrimoni d’avançada edat en Benicarló

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència a un matrimoni d’avançada edat a Benicarló, en el Baix Maestrat (Castelló). Les víctimes van haver de ser assistides a conseqüència de l’agressió.

 

Segons ha informat l’institut armat en un comunicat, tot va començar quan un matrimoni d’avançada edat va denunciar en dependències a la Guàrdia Civil de Benicarló que havien sigut objecte d’un robatori amb violència. Detallaven que, mentres es trobaven passejant per la zona costanera, un home que vestia un xandall els va abordar amb extrema violència i els va furtar un telèfon.

 

A conseqüència de l’agressió rebuda, van haver de ser assistits en el Centre de Salut de Benicarló i l’home va ser derivat posteriorment a l’hospital de Vinaròs per les lesions que presentava. Amb les dades aportades, la Policia Local de Benicarló, en col·laboració amb la Guàrdia Civil, van localitzar a una persona que es podria correspondre amb el que havia comés el fet delictiu.

 

Els investigadors de la Guàrdia Civil van fer gestions amb les víctimes i van demostrar que esta persona era l’autora del robatori, pel que el van detindre per un presumpte delicte de robatori amb violència. Posteriorment es va fer una entrada i registre autoritzat en la casa del detingut, a on van trobar el mòbil i la vestimenta usada per a cometre el fet delictiu. El telèfon mòbil ha sigut entregat al seu propietari. El detingut ha sigut entregat en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció 5 de Vinaròs, qui ha decretat el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.

Les residències per a víctimes de violència atenen 305 dones en mig any

Els centres residencials de la Generalitat han acollit 305 dones i 115 menors víctimes de violència en el primer semestre de 2026. Susana Camarero destaca el reforç de la xarxa assistencial i la nova Estratègia Valenciana contra la tracta.
FILMOTECA D'ESTIU