Un home furta i agredix a un matrimoni d’avançada edat en Benicarló

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència a un matrimoni d’avançada edat a Benicarló, en el Baix Maestrat (Castelló). Les víctimes van haver de ser assistides a conseqüència de l’agressió.

 

Segons ha informat l’institut armat en un comunicat, tot va començar quan un matrimoni d’avançada edat va denunciar en dependències a la Guàrdia Civil de Benicarló que havien sigut objecte d’un robatori amb violència. Detallaven que, mentres es trobaven passejant per la zona costanera, un home que vestia un xandall els va abordar amb extrema violència i els va furtar un telèfon.

 

A conseqüència de l’agressió rebuda, van haver de ser assistits en el Centre de Salut de Benicarló i l’home va ser derivat posteriorment a l’hospital de Vinaròs per les lesions que presentava. Amb les dades aportades, la Policia Local de Benicarló, en col·laboració amb la Guàrdia Civil, van localitzar a una persona que es podria correspondre amb el que havia comés el fet delictiu.

 

Els investigadors de la Guàrdia Civil van fer gestions amb les víctimes i van demostrar que esta persona era l’autora del robatori, pel que el van detindre per un presumpte delicte de robatori amb violència. Posteriorment es va fer una entrada i registre autoritzat en la casa del detingut, a on van trobar el mòbil i la vestimenta usada per a cometre el fet delictiu. El telèfon mòbil ha sigut entregat al seu propietari. El detingut ha sigut entregat en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció 5 de Vinaròs, qui ha decretat el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.