13.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Un home furta i agredix a un matrimoni d’avançada edat en Benicarló

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència a un matrimoni d’avançada edat a Benicarló, en el Baix Maestrat (Castelló). Les víctimes van haver de ser assistides a conseqüència de l’agressió.

 

Segons ha informat l’institut armat en un comunicat, tot va començar quan un matrimoni d’avançada edat va denunciar en dependències a la Guàrdia Civil de Benicarló que havien sigut objecte d’un robatori amb violència. Detallaven que, mentres es trobaven passejant per la zona costanera, un home que vestia un xandall els va abordar amb extrema violència i els va furtar un telèfon.

 

A conseqüència de l’agressió rebuda, van haver de ser assistits en el Centre de Salut de Benicarló i l’home va ser derivat posteriorment a l’hospital de Vinaròs per les lesions que presentava. Amb les dades aportades, la Policia Local de Benicarló, en col·laboració amb la Guàrdia Civil, van localitzar a una persona que es podria correspondre amb el que havia comés el fet delictiu.

 

Els investigadors de la Guàrdia Civil van fer gestions amb les víctimes i van demostrar que esta persona era l’autora del robatori, pel que el van detindre per un presumpte delicte de robatori amb violència. Posteriorment es va fer una entrada i registre autoritzat en la casa del detingut, a on van trobar el mòbil i la vestimenta usada per a cometre el fet delictiu. El telèfon mòbil ha sigut entregat al seu propietari. El detingut ha sigut entregat en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció 5 de Vinaròs, qui ha decretat el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Les 17 obres d’emergència de la CHJ després de la DANA podrien estar acabades al juny de 2026

La CHJ preveu concloure al juny de 2026 les 17 obres d'emergència iniciades després de la DANA del 29 d'octubre de 2024. El pla de resiliència aspira a estar en execució en 2030.

València Basket i Ethan Happ rescindixen el seu contracte

València Basket i el pivot Ethan Happ han pactat la seua desvinculació del club. La decisió arriba després d'una llarga inactivitat per lesió i setmanes de negociació.

Zulima Pérez demana a Martínez Mus explicacions per la retirada en FGV d’una campanya del Govern sobre la reconstrucció postdana

La comissionada per a la reconstrucció després de la dana ha reclamat al vicepresident segon en funcions que aclarisca per quin FGV va retirar abans d'hora una campanya institucional, una decisió que ha vinculat amb censura per la falta d'explicacions.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura al seu pas per Orihuela

Els bombers han recuperat el cos d'un home en el riu Segura, a Orihuela, i la Policia Nacional ha obert una investigació. A l'espera de l'autòpsia, no s'han apreciat signes aparents de violència.

Ramazani no viatja a Vallecas i és baixa per al València-Raig

L'extrem belga va quedar fora de la llista i no va viatjar per al València-Raig després de valorar les seues sensacions en l'últim assaig. Diakhaby va seguir de baixa.

El Vila-real encadena tres victòries a domicili dos anys i mig després

El Vila-real va guanyar 2-3 a la Reial Societat i va encadenar el seu tercer triomf seguit com a visitant, alguna cosa que no aconseguia des de feia més de dos anys i mig. La sèrie es va iniciar amb dos 0-2 a Mestalla i Cornellà.

Desmantellada la primera cèl·lula de The Base a Espanya: tres detinguts a Castelló

La Policia Nacional ha detingut a tres presumptes membres de la primera cèl·lula de The Base a Espanya a la província de Castelló. El líder va ingressar a la presó i es van intervindre armes, material paramilitar i propaganda neonazi.

Desmantellada la primera cèl·lula de l’organització neonazi The Base a Espanya

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a tres presumptes membres de The Base i ha confiscat armes i material supremacista. El líder de la cèl·lula ha ingressat a la presó provisional i la investigació continua oberta.