11.3 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Un home furta i agredix a un matrimoni d’avançada edat en Benicarló

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència a un matrimoni d’avançada edat a Benicarló, en el Baix Maestrat (Castelló). Les víctimes van haver de ser assistides a conseqüència de l’agressió.

 

Segons ha informat l’institut armat en un comunicat, tot va començar quan un matrimoni d’avançada edat va denunciar en dependències a la Guàrdia Civil de Benicarló que havien sigut objecte d’un robatori amb violència. Detallaven que, mentres es trobaven passejant per la zona costanera, un home que vestia un xandall els va abordar amb extrema violència i els va furtar un telèfon.

 

A conseqüència de l’agressió rebuda, van haver de ser assistits en el Centre de Salut de Benicarló i l’home va ser derivat posteriorment a l’hospital de Vinaròs per les lesions que presentava. Amb les dades aportades, la Policia Local de Benicarló, en col·laboració amb la Guàrdia Civil, van localitzar a una persona que es podria correspondre amb el que havia comés el fet delictiu.

 

Els investigadors de la Guàrdia Civil van fer gestions amb les víctimes i van demostrar que esta persona era l’autora del robatori, pel que el van detindre per un presumpte delicte de robatori amb violència. Posteriorment es va fer una entrada i registre autoritzat en la casa del detingut, a on van trobar el mòbil i la vestimenta usada per a cometre el fet delictiu. El telèfon mòbil ha sigut entregat al seu propietari. El detingut ha sigut entregat en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció 5 de Vinaròs, qui ha decretat el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.