Un home intenta furtar deu paquets de pernil serrà

Agents de la Policia Nacional han detingut el dijous a València, a un home de 56 anys d'origen algerià, com a presumpte autor d'un delicte lleu de furt, després de ser sorprés per un empleat d'una superfície comercial quan intentava abandonar el mateix amb deu paquets de pernil serrà valorats en 34,90 euros en total.

 

La Policia Nacional deté a un home després d'intentar furtar deu paquets de pernil serrà

Els fets van ocórrer ahir sobre un quart de quatre de la vesprada en el districte valencià de Patraix, quan els agents van ser comissionats per la Sala 091 perquè acudiren a un comerç alimentari, on pel que sembla un home abandonava l'establiment després d'haver sostret deu paquets de pernil serrà.

 

Va ser sorprés per un empleat d'un establiment comercial quan eixia del mateix amb els productes sostrets

Segons els esbrinaments dels agents, l'home després de sostreure els productes alimentaris, va travessar la línia de caixes sense abonar el seu import, però va ser sorprés per un treballador quan sortia del local. En veure's acorralat, el sospitós va lliurar l'embotit al treballador que va avisar ràpidament a la Policia, perquè pel que sembla no era la primera vegada que intentava furtar en el mateix comerç.

Un empleat el va sorprendre en un establiment comercial quan eixia del mateix amb els productes sostrets.

 

 Tenia en vigor sis esbrinaments de domicili i parador dictades per diversos jutjats d'instrucció

En el transcurs de les persecucions policials, els agents van esbrinar que l'home utilitza 18 identitats falses i en vigor sis esbrinaments de domicili i parador dictades per diferents jutjats d'Instrucció de València.

A més, té nombrosos antecedents policials, dels quals quasi quaranta per robatoris, és a dir que es veterà en este assumpte.

Per tals fets, l'home va ser detingut com a presumpte autor d'un delicte lleu de furt. L'arrestat ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.