Un home ix il·lés després d’adormir-se al volant i eixir-se’n de la via en la CV-10

 Un home va patir ahir al migdia un accident en la CV-10 després d'eixir-se'n de la via a l'adormir-se al volant. Segons fonts de la Guàrdia Civil de Trànsit, el conductor conduïa a les 14.30 hores quan es va començar a adormir i lluny de parar, va continuar el seu camí. L'individu es va eixir de la via en la CV-10 al kilòmetre 26, a l'altura de Borriol, a la Plana Alta, i es va xocar contra un senyal de trànsit, la qual cosa va evitar que es produïra un accident més greu. Aquesta autovia connectava amb l'aeroport de Castelló. Segons sembla, l'home va patir alguna ferida lleu però no va ser necessari el seu trasllat a l'hospital. La CV-10 és una de les carreteres amb més trànsit de Castelló. Segons les dades de la Generalitat i el Ministeri de Foment, per ella passen diàriament més de 42.000 vehicles, més del doble que en l'AP-7, i molts d'aquestos són camions, per la qual cosa cal extremar la precaució, i en aquestos casos, sempre parar a descansar si ens trobem cansats.

Un home triplica la taxa d'alcohol i bolca el seu cotxe a Castelló

També ahir divendres però una mica més tard, es va produir un accident en l'avinguda Lidón de Castelló, molt prop de l'escola de la Consolació. Segons ha informat el centre d'Informació i Coordinació d'Urgències el succés s'ha produït al voltant de les 18.00 hores, quan un cotxe, per causes que encara es desconeixen, ha donat una volta de campana i ha quedat bolcat enmig de la calçada amb els seus dos ocupants atrapats a l'interior. Fins al lloc de l'accident s'han traslladat unitats sanitàries i una dotació de bombers que han excarcerat al conductor i a una acompanyant, ja que no podien eixir el vehicle. La dona ha resultat ferida lleu, i ha sigut traslladada l'Hospital General de Castelló, ja que les ferides que presentava no eren important però la dona es trobava atordida. L'home no ha fet falta que fóra traslladat a l'hospital, ja que ha resultat il·lés. Per a esclarir què ha passat exactament es van personar també agents de la Policia Local de Castelló, que li van realitzar la pertinent prova d'alcoholèmia i drogues al conductor, el qual triplicava la taxa d'alcohol en sang permesa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.

Queden en llibertat els dos germans detinguts per la presumpta violació d’una dona en un cotxe a València

La jutgessa de Violència sobre la Dona de València deixa en llibertat provisional als dos germans detinguts per una presumpta violació en un cotxe en el barri de Malilla al no existir denúncia de la víctima.

El major telescopi de la Comunitat ja observa el cel en l’Alt Túria

El Centre Astronòmic de l'Alt Túria estrena el telescopi més gran i avançat de la Comunitat Valenciana, un equip d'última generació clau per a la divulgació, la investigació i la defensa planetària.

Les màximes superen els 26 graus en un Dissabte Sant estable i quasi estiuenc

La Comunitat Valenciana viu un Dissabte Sant estable, amb cels buidats, vent fluix i màximes que superen els 26 graus en diversos municipis de l'interior de València. El diumenge continuarà l'ambient quasi estiuenc, amb temperatures en lleuger ascens i brises en el litoral.

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.