Un home ix il·lés després d’adormir-se al volant i eixir-se’n de la via en la CV-10

 Un home va patir ahir al migdia un accident en la CV-10 després d'eixir-se'n de la via a l'adormir-se al volant. Segons fonts de la Guàrdia Civil de Trànsit, el conductor conduïa a les 14.30 hores quan es va començar a adormir i lluny de parar, va continuar el seu camí. L'individu es va eixir de la via en la CV-10 al kilòmetre 26, a l'altura de Borriol, a la Plana Alta, i es va xocar contra un senyal de trànsit, la qual cosa va evitar que es produïra un accident més greu. Aquesta autovia connectava amb l'aeroport de Castelló. Segons sembla, l'home va patir alguna ferida lleu però no va ser necessari el seu trasllat a l'hospital. La CV-10 és una de les carreteres amb més trànsit de Castelló. Segons les dades de la Generalitat i el Ministeri de Foment, per ella passen diàriament més de 42.000 vehicles, més del doble que en l'AP-7, i molts d'aquestos són camions, per la qual cosa cal extremar la precaució, i en aquestos casos, sempre parar a descansar si ens trobem cansats.

Un home triplica la taxa d'alcohol i bolca el seu cotxe a Castelló

També ahir divendres però una mica més tard, es va produir un accident en l'avinguda Lidón de Castelló, molt prop de l'escola de la Consolació. Segons ha informat el centre d'Informació i Coordinació d'Urgències el succés s'ha produït al voltant de les 18.00 hores, quan un cotxe, per causes que encara es desconeixen, ha donat una volta de campana i ha quedat bolcat enmig de la calçada amb els seus dos ocupants atrapats a l'interior. Fins al lloc de l'accident s'han traslladat unitats sanitàries i una dotació de bombers que han excarcerat al conductor i a una acompanyant, ja que no podien eixir el vehicle. La dona ha resultat ferida lleu, i ha sigut traslladada l'Hospital General de Castelló, ja que les ferides que presentava no eren important però la dona es trobava atordida. L'home no ha fet falta que fóra traslladat a l'hospital, ja que ha resultat il·lés. Per a esclarir què ha passat exactament es van personar també agents de la Policia Local de Castelló, que li van realitzar la pertinent prova d'alcoholèmia i drogues al conductor, el qual triplicava la taxa d'alcohol en sang permesa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gayà passa noves proves mèdiques després d’un fort colp en el pòmul

José Luis Gayà se sotmet a noves proves mèdiques després del fort colp en el pòmul patit davant el Sevilla, mentres el València espera conéixer la seua evolució per al pròxim partit.

La DANA reobri el debat sobre un Cecopi gestionat només per tècnics

El subdirector d'Emergències de la Generalitat Valenciana defén en el Congrés que la DANA d'octubre de 2024 ha obert el debat sobre un Cecopi amb comandament estrictament tècnic i admet fallades en la percepció de la gravetat de l'episodi.

La jutgessa cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria per les VPP d’Alacant

La jutgessa que investiga les possibles irregularitats en les vivendes de protecció pública de la Platja de Sant Joan cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria i demana identificar a més tècnics implicats en els informes.

Tretze detinguts per ús indegut de pirotècnia en les Falles de València

La Policia Nacional va detindre a tretze hòmens, molts d'ells d'Alemanya i Paises Baixos, per l'ús indegut de material pirotècnic durant les Falles 2026 a València i va tramitar 60 propostes de sanció.

El València Basket es juga davant Olympiacos assegurar el play in de l’Eurolliga

El València Basket rep a Olympiacos en el Roig Arena amb l'opció de tallar la seua mala ratxa i deixar pràcticament tancat el play in, i fins i tot continuar aspirant a la passada directa a quarts.

Igualtat advertix a la confraria de Sagunt: el Govern intervindrà si s’impedix processionar a les dones

El Ministeri d'Igualtat anuncia que actuarà després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones participen en les processons de Setmana Santa.

Ampli dispositiu de busca per a localitzar a un home desaparegut a Requena

Emergències manté actiu un ampli operatiu terrestre i aeri per a localitzar a un home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, en el terme municipal de Requena.

La Confraria de Sagunt torna a vetar a les dones en la Setmana Santa malgrat el risc per a la festa

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt ha tornat a rebutjar l'entrada de dones després d'una votació interna, una decisió que pot posar en perill la declaració de Festa d'Interés Turístic Nacional i que reobri el conflicte per la igualtat en la Setmana Santa del municipi.