11.2 C
València
Dijous, 4 desembre, 2025

Un home ix il·lés després d’adormir-se al volant i eixir-se’n de la via en la CV-10

 Un home va patir ahir al migdia un accident en la CV-10 després d'eixir-se'n de la via a l'adormir-se al volant. Segons fonts de la Guàrdia Civil de Trànsit, el conductor conduïa a les 14.30 hores quan es va començar a adormir i lluny de parar, va continuar el seu camí. L'individu es va eixir de la via en la CV-10 al kilòmetre 26, a l'altura de Borriol, a la Plana Alta, i es va xocar contra un senyal de trànsit, la qual cosa va evitar que es produïra un accident més greu. Aquesta autovia connectava amb l'aeroport de Castelló. Segons sembla, l'home va patir alguna ferida lleu però no va ser necessari el seu trasllat a l'hospital. La CV-10 és una de les carreteres amb més trànsit de Castelló. Segons les dades de la Generalitat i el Ministeri de Foment, per ella passen diàriament més de 42.000 vehicles, més del doble que en l'AP-7, i molts d'aquestos són camions, per la qual cosa cal extremar la precaució, i en aquestos casos, sempre parar a descansar si ens trobem cansats.

Un home triplica la taxa d'alcohol i bolca el seu cotxe a Castelló

També ahir divendres però una mica més tard, es va produir un accident en l'avinguda Lidón de Castelló, molt prop de l'escola de la Consolació. Segons ha informat el centre d'Informació i Coordinació d'Urgències el succés s'ha produït al voltant de les 18.00 hores, quan un cotxe, per causes que encara es desconeixen, ha donat una volta de campana i ha quedat bolcat enmig de la calçada amb els seus dos ocupants atrapats a l'interior. Fins al lloc de l'accident s'han traslladat unitats sanitàries i una dotació de bombers que han excarcerat al conductor i a una acompanyant, ja que no podien eixir el vehicle. La dona ha resultat ferida lleu, i ha sigut traslladada l'Hospital General de Castelló, ja que les ferides que presentava no eren important però la dona es trobava atordida. L'home no ha fet falta que fóra traslladat a l'hospital, ja que ha resultat il·lés. Per a esclarir què ha passat exactament es van personar també agents de la Policia Local de Castelló, que li van realitzar la pertinent prova d'alcoholèmia i drogues al conductor, el qual triplicava la taxa d'alcohol en sang permesa.

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.