Un home ix il·lés després d’adormir-se al volant i eixir-se’n de la via en la CV-10

 Un home va patir ahir al migdia un accident en la CV-10 després d'eixir-se'n de la via a l'adormir-se al volant. Segons fonts de la Guàrdia Civil de Trànsit, el conductor conduïa a les 14.30 hores quan es va començar a adormir i lluny de parar, va continuar el seu camí. L'individu es va eixir de la via en la CV-10 al kilòmetre 26, a l'altura de Borriol, a la Plana Alta, i es va xocar contra un senyal de trànsit, la qual cosa va evitar que es produïra un accident més greu. Aquesta autovia connectava amb l'aeroport de Castelló. Segons sembla, l'home va patir alguna ferida lleu però no va ser necessari el seu trasllat a l'hospital. La CV-10 és una de les carreteres amb més trànsit de Castelló. Segons les dades de la Generalitat i el Ministeri de Foment, per ella passen diàriament més de 42.000 vehicles, més del doble que en l'AP-7, i molts d'aquestos són camions, per la qual cosa cal extremar la precaució, i en aquestos casos, sempre parar a descansar si ens trobem cansats.

Un home triplica la taxa d'alcohol i bolca el seu cotxe a Castelló

També ahir divendres però una mica més tard, es va produir un accident en l'avinguda Lidón de Castelló, molt prop de l'escola de la Consolació. Segons ha informat el centre d'Informació i Coordinació d'Urgències el succés s'ha produït al voltant de les 18.00 hores, quan un cotxe, per causes que encara es desconeixen, ha donat una volta de campana i ha quedat bolcat enmig de la calçada amb els seus dos ocupants atrapats a l'interior. Fins al lloc de l'accident s'han traslladat unitats sanitàries i una dotació de bombers que han excarcerat al conductor i a una acompanyant, ja que no podien eixir el vehicle. La dona ha resultat ferida lleu, i ha sigut traslladada l'Hospital General de Castelló, ja que les ferides que presentava no eren important però la dona es trobava atordida. L'home no ha fet falta que fóra traslladat a l'hospital, ja que ha resultat il·lés. Per a esclarir què ha passat exactament es van personar també agents de la Policia Local de Castelló, que li van realitzar la pertinent prova d'alcoholèmia i drogues al conductor, el qual triplicava la taxa d'alcohol en sang permesa.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU