Un home ix il·lés després d’adormir-se al volant i eixir-se’n de la via en la CV-10

 Un home va patir ahir al migdia un accident en la CV-10 després d'eixir-se'n de la via a l'adormir-se al volant. Segons fonts de la Guàrdia Civil de Trànsit, el conductor conduïa a les 14.30 hores quan es va començar a adormir i lluny de parar, va continuar el seu camí. L'individu es va eixir de la via en la CV-10 al kilòmetre 26, a l'altura de Borriol, a la Plana Alta, i es va xocar contra un senyal de trànsit, la qual cosa va evitar que es produïra un accident més greu. Aquesta autovia connectava amb l'aeroport de Castelló. Segons sembla, l'home va patir alguna ferida lleu però no va ser necessari el seu trasllat a l'hospital. La CV-10 és una de les carreteres amb més trànsit de Castelló. Segons les dades de la Generalitat i el Ministeri de Foment, per ella passen diàriament més de 42.000 vehicles, més del doble que en l'AP-7, i molts d'aquestos són camions, per la qual cosa cal extremar la precaució, i en aquestos casos, sempre parar a descansar si ens trobem cansats.

Un home triplica la taxa d'alcohol i bolca el seu cotxe a Castelló

També ahir divendres però una mica més tard, es va produir un accident en l'avinguda Lidón de Castelló, molt prop de l'escola de la Consolació. Segons ha informat el centre d'Informació i Coordinació d'Urgències el succés s'ha produït al voltant de les 18.00 hores, quan un cotxe, per causes que encara es desconeixen, ha donat una volta de campana i ha quedat bolcat enmig de la calçada amb els seus dos ocupants atrapats a l'interior. Fins al lloc de l'accident s'han traslladat unitats sanitàries i una dotació de bombers que han excarcerat al conductor i a una acompanyant, ja que no podien eixir el vehicle. La dona ha resultat ferida lleu, i ha sigut traslladada l'Hospital General de Castelló, ja que les ferides que presentava no eren important però la dona es trobava atordida. L'home no ha fet falta que fóra traslladat a l'hospital, ja que ha resultat il·lés. Per a esclarir què ha passat exactament es van personar també agents de la Policia Local de Castelló, que li van realitzar la pertinent prova d'alcoholèmia i drogues al conductor, el qual triplicava la taxa d'alcohol en sang permesa.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.