Un home mor en la CV-612 després d’atropellar un cavall

Un accident mortal s'ha produït esta passada vesprada de dilluns a la localitat de Benigànim, a la Vall d'Albaida. La víctima, un home de 66 anys ha mort després de col·lisionar el vehicle que conduïa contra un cavall. Els fets han ocorregut a les 18.37 hores, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers, en la CV-612 al seu pas per aquest municipi de la Vall d'Albaida. El Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències, ha sigut alertat de l'accident i ha mobilitzat fins al lloc una dotació de bombers i una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Els bombers han excarcerat la víctima que permaneixia atrapada a l'interior del cotxe, i una vegada fora, l'equip sanitari de metge li ha realitzat maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada sense èxit. L'home ha mort en l'acte. Es desconeix en quines circumstàncies l'home va trobar enmig de la carretera aquest animal.

Dos joves motoristes moren en dos accidents a Vinaròs i Traiguera

Dos accidents s'han produït este passat diumenge a la província de Castelló, concretament els dos al Baix Maestrat. Una jornada negra que ha acabat amb dos accidents mortals, els dos motoristes, de 23 i 27 anys en dos accidents; un a Vinaròs i un altre a Traiguera. El primer accident es va produir a Vinaròs, al Baix Maestrat al migdia. Concretament a les 13.30 hores una moto s'accidentava a l'N-340 en el kilòmetre 1051, front a una gasolinera. Segons sembla no hi ha cap vehicle més implicat; la víctima circulava en la motocicleta i va perdre el control, estavellant-se contra la tanca de contenció. Testimonis van alertar al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) de l'accident. El CICU va mobilitzar fins al lloc de l'accident una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per tal d'assistir el jove motorista, de 23 anys, que es trobava en una parada cardiorespiratòria. El jove presentava politraumatismes també. Malgrat  això, les maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada no van donar resultats i el jove, veí de Benicarló va faltar en l'acte.

A penes dos hores més tard, al voltant de les 15.30 hores després d'aquesta mort, un altre accident es produïa, en este cas en la localitat de Traiguera, també al Baix Maestrat. Un altre jove, de 27 anys, que circulava en moto, va col·lisionar contra un fanal en la partida Damunt la Font, darrere del camp de futbol i prop de la Cooperativa d'oli Cérvol. Fins al lloc de l'accident es va mobilitzar una ambulància i també un helicòpter medicalitzat. El jove, veí de Traiguera, va patir una fractura cranial molt greu, segons ha informat el CICU, i segons sembla, no portava casc. Encara que els efectius mèdics li van realitzar maniobres de reanimació cardiopulmonar, va acabar morint sense que es pogueren recuperar les seues constants vitals. 

 

Últimes notícies

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.