Un home mor en la CV-612 després d’atropellar un cavall

Un accident mortal s'ha produït esta passada vesprada de dilluns a la localitat de Benigànim, a la Vall d'Albaida. La víctima, un home de 66 anys ha mort després de col·lisionar el vehicle que conduïa contra un cavall. Els fets han ocorregut a les 18.37 hores, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers, en la CV-612 al seu pas per aquest municipi de la Vall d'Albaida. El Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències, ha sigut alertat de l'accident i ha mobilitzat fins al lloc una dotació de bombers i una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Els bombers han excarcerat la víctima que permaneixia atrapada a l'interior del cotxe, i una vegada fora, l'equip sanitari de metge li ha realitzat maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada sense èxit. L'home ha mort en l'acte. Es desconeix en quines circumstàncies l'home va trobar enmig de la carretera aquest animal.

Dos joves motoristes moren en dos accidents a Vinaròs i Traiguera

Dos accidents s'han produït este passat diumenge a la província de Castelló, concretament els dos al Baix Maestrat. Una jornada negra que ha acabat amb dos accidents mortals, els dos motoristes, de 23 i 27 anys en dos accidents; un a Vinaròs i un altre a Traiguera. El primer accident es va produir a Vinaròs, al Baix Maestrat al migdia. Concretament a les 13.30 hores una moto s'accidentava a l'N-340 en el kilòmetre 1051, front a una gasolinera. Segons sembla no hi ha cap vehicle més implicat; la víctima circulava en la motocicleta i va perdre el control, estavellant-se contra la tanca de contenció. Testimonis van alertar al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) de l'accident. El CICU va mobilitzar fins al lloc de l'accident una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per tal d'assistir el jove motorista, de 23 anys, que es trobava en una parada cardiorespiratòria. El jove presentava politraumatismes també. Malgrat  això, les maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada no van donar resultats i el jove, veí de Benicarló va faltar en l'acte.

A penes dos hores més tard, al voltant de les 15.30 hores després d'aquesta mort, un altre accident es produïa, en este cas en la localitat de Traiguera, també al Baix Maestrat. Un altre jove, de 27 anys, que circulava en moto, va col·lisionar contra un fanal en la partida Damunt la Font, darrere del camp de futbol i prop de la Cooperativa d'oli Cérvol. Fins al lloc de l'accident es va mobilitzar una ambulància i també un helicòpter medicalitzat. El jove, veí de Traiguera, va patir una fractura cranial molt greu, segons ha informat el CICU, i segons sembla, no portava casc. Encara que els efectius mèdics li van realitzar maniobres de reanimació cardiopulmonar, va acabar morint sense que es pogueren recuperar les seues constants vitals. 

 

Últimes notícies

La Justícia avala l’ampliació nord del port de València i rebutja el recurs ecologista

El TSJCV ha desestimat el recurs d’Acció Ecologista Agró contra el projecte del nou moll de contenidors de l’ampliació nord del port de València, valorat en més de 660 milions d’euros, en considerar vigent la seua declaració d’impacte ambiental.

Mathew Ryan es consolida com un dels porters amb més parades de LaLiga

El porter del Levante Mathew Ryan suma 17 parades en quatre jornades i compartix liderat estadístic amb Álex Remiro i Unai Simón, reforçant el seu pes en l’inici de LaLiga EA Sports.

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La Guàrdia Civil manté el cas del robatori del Tresor de Villena com una prioritat i guarda el màxim sigil mentres avancen les investigacions per localitzar els tres encaputxats i les peces sostretes, valorades en uns 5 milions d’euros.

El Consell culpa el Botànic i Sánchez dels mals resultats de l’informe PISA

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha atribuït els mals resultats de l’informe PISA a les reformes educatives del Govern de Pedro Sánchez i ha assegurat que, en la Comunitat Valenciana, s’han agreujat per la gestió del Botànic.

La comunitat noruega de l’Alfàs seguirà en directe el funeral del rei Harald V

El Club Noruego Costa Blanca i la Iglesia Noruega de l'Albir han anunciat que seguiran en directe el funeral del rei Harald V des de l'Alfàs del Pi, en una jornada de dol molt sentida per a la nombrosa colònia noruega del municipi.

254 conductors acaben davant del jutge a l’agost per delictes de trànsit a la Comunitat Valenciana

La Agrupación de Tráfico de la Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 254 conductors a l’agost per delictes contra la seguretat viària, amb especial incidència de l’alcohol i la falta de permís. A la província de València s’han registrat 121 d’estos fets.

Fiscalia demana 4 anys i mig de presó per un presumpte alçament de béns a Alacant

Una dona, la seua parella i el fill d’ell s’enfronten a 4 anys i mig de presó per un presumpte delicte d’alçament de béns per eludir una deuda amb Hisenda, en un juí que es farà a l’Audiència d’Alacant.

El València torna a ser cuer quasi dos anys després

El València és cuer de LaLiga amb un punt després de la quarta jornada, situació que no vivia des de gener de 2025. L’equip de Carlos Corberán encadena tres derrotes i un empat i només supera l’Elx en gols.