15.8 C
València
Dimecres, 3 desembre, 2025

Mor un home ofegat a la platja de Ponent de Benidorm

 

A les 10.40 hores s’ha alertat al CICU que havien tret de l’aigua a un home inconscient a la platja de Ponent de Benidorm, immediatament han mobilitzat una unitat del SAMU.

El personal del servei de Socorrisme de la platja ha realitzat maniobres de reanimació cardiopulmonar bàsica al banyista.

A la seua arribada, l’equip mèdic del SAMU ha continuat amb la reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques d’estabilització, però no hi ha hagut resposta, l’home havia mort.

L’autòpsia revelarà les causes de l’ofegament de l’home, l’edat del qual es desconeix.

Banyista 80 anys platja de l’Albufereta d’Alacant

 

A les 11.30 d’ahir es va sol·licitar la intervenció del CICU per a assistir a un banyista que havien tret inconscient de l’aigua a la platja de l’Albufereta d’Alacant, immediatament es va mobilitzar una unitat del SAMU.

En l’avís s’indicava que el personal de socorrisme de la platja i membres de la Policia Local li estaven realitzant el massatge cardíac per a mantindre el pols fins a l’arribada dels serveis mèdics.

Una vegada en el lloc, l’equip mèdic del SAMU va realitzar maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques de recuperació a l’home i finalment van aconseguir revertir la parada cardíaca.

Després de ser estabilitzat, l’home de 80 anys va ser traslladat a l’hospital General Universitari d’Alacant amb símptomes d’ofegament.

 

Dona mossegada per un gos a Altea

 

Per a finalitzar, una dona de 63 anys ha sigut assistida a Altea després per mossegada de gos, els fets han tingut lloc a les 9.45 hores, quan el CICU ha rebut l’avís, per la qual cosa ràpidament s’ha mobilitzat una unitat SVB.  L’equip sanitari ha assistit a la dona per una mossegada de gos en una cama.

Després de l’assistència, la ferida ha sigut traslladada a l’hospital Marina Baixa de La Vila Joiosa en l’ambulància de suport vital bàsic.

Últimes notícies

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.