Mor un home ofegat a la platja de Ponent de Benidorm

 

A les 10.40 hores s’ha alertat al CICU que havien tret de l’aigua a un home inconscient a la platja de Ponent de Benidorm, immediatament han mobilitzat una unitat del SAMU.

El personal del servei de Socorrisme de la platja ha realitzat maniobres de reanimació cardiopulmonar bàsica al banyista.

A la seua arribada, l’equip mèdic del SAMU ha continuat amb la reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques d’estabilització, però no hi ha hagut resposta, l’home havia mort.

L’autòpsia revelarà les causes de l’ofegament de l’home, l’edat del qual es desconeix.

Banyista 80 anys platja de l’Albufereta d’Alacant

 

A les 11.30 d’ahir es va sol·licitar la intervenció del CICU per a assistir a un banyista que havien tret inconscient de l’aigua a la platja de l’Albufereta d’Alacant, immediatament es va mobilitzar una unitat del SAMU.

En l’avís s’indicava que el personal de socorrisme de la platja i membres de la Policia Local li estaven realitzant el massatge cardíac per a mantindre el pols fins a l’arribada dels serveis mèdics.

Una vegada en el lloc, l’equip mèdic del SAMU va realitzar maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques de recuperació a l’home i finalment van aconseguir revertir la parada cardíaca.

Després de ser estabilitzat, l’home de 80 anys va ser traslladat a l’hospital General Universitari d’Alacant amb símptomes d’ofegament.

 

Dona mossegada per un gos a Altea

 

Per a finalitzar, una dona de 63 anys ha sigut assistida a Altea després per mossegada de gos, els fets han tingut lloc a les 9.45 hores, quan el CICU ha rebut l’avís, per la qual cosa ràpidament s’ha mobilitzat una unitat SVB.  L’equip sanitari ha assistit a la dona per una mossegada de gos en una cama.

Després de l’assistència, la ferida ha sigut traslladada a l’hospital Marina Baixa de La Vila Joiosa en l’ambulància de suport vital bàsic.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.