9.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Mor un home ofegat a la platja de Ponent de Benidorm

 

A les 10.40 hores s’ha alertat al CICU que havien tret de l’aigua a un home inconscient a la platja de Ponent de Benidorm, immediatament han mobilitzat una unitat del SAMU.

El personal del servei de Socorrisme de la platja ha realitzat maniobres de reanimació cardiopulmonar bàsica al banyista.

A la seua arribada, l’equip mèdic del SAMU ha continuat amb la reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques d’estabilització, però no hi ha hagut resposta, l’home havia mort.

L’autòpsia revelarà les causes de l’ofegament de l’home, l’edat del qual es desconeix.

Banyista 80 anys platja de l’Albufereta d’Alacant

 

A les 11.30 d’ahir es va sol·licitar la intervenció del CICU per a assistir a un banyista que havien tret inconscient de l’aigua a la platja de l’Albufereta d’Alacant, immediatament es va mobilitzar una unitat del SAMU.

En l’avís s’indicava que el personal de socorrisme de la platja i membres de la Policia Local li estaven realitzant el massatge cardíac per a mantindre el pols fins a l’arribada dels serveis mèdics.

Una vegada en el lloc, l’equip mèdic del SAMU va realitzar maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques de recuperació a l’home i finalment van aconseguir revertir la parada cardíaca.

Després de ser estabilitzat, l’home de 80 anys va ser traslladat a l’hospital General Universitari d’Alacant amb símptomes d’ofegament.

 

Dona mossegada per un gos a Altea

 

Per a finalitzar, una dona de 63 anys ha sigut assistida a Altea després per mossegada de gos, els fets han tingut lloc a les 9.45 hores, quan el CICU ha rebut l’avís, per la qual cosa ràpidament s’ha mobilitzat una unitat SVB.  L’equip sanitari ha assistit a la dona per una mossegada de gos en una cama.

Després de l’assistència, la ferida ha sigut traslladada a l’hospital Marina Baixa de La Vila Joiosa en l’ambulància de suport vital bàsic.

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.