11.7 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Mor un home ofegat a la platja de Ponent de Benidorm

 

A les 10.40 hores s’ha alertat al CICU que havien tret de l’aigua a un home inconscient a la platja de Ponent de Benidorm, immediatament han mobilitzat una unitat del SAMU.

El personal del servei de Socorrisme de la platja ha realitzat maniobres de reanimació cardiopulmonar bàsica al banyista.

A la seua arribada, l’equip mèdic del SAMU ha continuat amb la reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques d’estabilització, però no hi ha hagut resposta, l’home havia mort.

L’autòpsia revelarà les causes de l’ofegament de l’home, l’edat del qual es desconeix.

Banyista 80 anys platja de l’Albufereta d’Alacant

 

A les 11.30 d’ahir es va sol·licitar la intervenció del CICU per a assistir a un banyista que havien tret inconscient de l’aigua a la platja de l’Albufereta d’Alacant, immediatament es va mobilitzar una unitat del SAMU.

En l’avís s’indicava que el personal de socorrisme de la platja i membres de la Policia Local li estaven realitzant el massatge cardíac per a mantindre el pols fins a l’arribada dels serveis mèdics.

Una vegada en el lloc, l’equip mèdic del SAMU va realitzar maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques de recuperació a l’home i finalment van aconseguir revertir la parada cardíaca.

Després de ser estabilitzat, l’home de 80 anys va ser traslladat a l’hospital General Universitari d’Alacant amb símptomes d’ofegament.

 

Dona mossegada per un gos a Altea

 

Per a finalitzar, una dona de 63 anys ha sigut assistida a Altea després per mossegada de gos, els fets han tingut lloc a les 9.45 hores, quan el CICU ha rebut l’avís, per la qual cosa ràpidament s’ha mobilitzat una unitat SVB.  L’equip sanitari ha assistit a la dona per una mossegada de gos en una cama.

Després de l’assistència, la ferida ha sigut traslladada a l’hospital Marina Baixa de La Vila Joiosa en l’ambulància de suport vital bàsic.

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.