12.6 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Mor un home ofegat a la platja de Ponent de Benidorm

 

A les 10.40 hores s’ha alertat al CICU que havien tret de l’aigua a un home inconscient a la platja de Ponent de Benidorm, immediatament han mobilitzat una unitat del SAMU.

El personal del servei de Socorrisme de la platja ha realitzat maniobres de reanimació cardiopulmonar bàsica al banyista.

A la seua arribada, l’equip mèdic del SAMU ha continuat amb la reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques d’estabilització, però no hi ha hagut resposta, l’home havia mort.

L’autòpsia revelarà les causes de l’ofegament de l’home, l’edat del qual es desconeix.

Banyista 80 anys platja de l’Albufereta d’Alacant

 

A les 11.30 d’ahir es va sol·licitar la intervenció del CICU per a assistir a un banyista que havien tret inconscient de l’aigua a la platja de l’Albufereta d’Alacant, immediatament es va mobilitzar una unitat del SAMU.

En l’avís s’indicava que el personal de socorrisme de la platja i membres de la Policia Local li estaven realitzant el massatge cardíac per a mantindre el pols fins a l’arribada dels serveis mèdics.

Una vegada en el lloc, l’equip mèdic del SAMU va realitzar maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques de recuperació a l’home i finalment van aconseguir revertir la parada cardíaca.

Després de ser estabilitzat, l’home de 80 anys va ser traslladat a l’hospital General Universitari d’Alacant amb símptomes d’ofegament.

 

Dona mossegada per un gos a Altea

 

Per a finalitzar, una dona de 63 anys ha sigut assistida a Altea després per mossegada de gos, els fets han tingut lloc a les 9.45 hores, quan el CICU ha rebut l’avís, per la qual cosa ràpidament s’ha mobilitzat una unitat SVB.  L’equip sanitari ha assistit a la dona per una mossegada de gos en una cama.

Després de l’assistència, la ferida ha sigut traslladada a l’hospital Marina Baixa de La Vila Joiosa en l’ambulància de suport vital bàsic.

Últimes notícies

El Consorci de Compensació d’Assegurances supera els 4.000 milions en indemnitzacions per la DANA

El Consorci de Compensació d'Assegurances ha superat els 4.000 milions en pagaments per la DANA. Ha gestionat el 98,3% de 250.946 sol·licituds i manté 4.276 pendents.

Robo i trobo

Leo Giménez es lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa el valencià viu i tradicional, reivindica paraules autèntiques que alguns sectors han qualificat erròniament de vulgars o castellanitzants, i critica una visió purista que se separa de la parla

Braxton Key evita una lesió greu de genoll i estarà diversos dies al marge

Les proves van descartar danys importants en el genoll de l'ala pivot del València Basket, que seguirà uns dies apartat mentres completa rehabilitació.

Aldaia se suma a un projecte per a atendre les persones sense llar afectades per la DANA

Aldaia s'ha sumat a una iniciativa per a analitzar l'impacte de la DANA en el sensellarisme i orientar respostes públiques. Este dijous 27 hi haurà un recompte nocturn amb l'equip municipal i voluntariat, també en onze municipis pròxims.

Braxton Key evita una lesió greu de genoll però estarà diversos dies apartat

L'ala pivot del València Basket va caure en l'últim quart davant el Bayern i les proves van descartar una lesió de gravetat. Seguirà rehabilitació i el seu retorn dependrà de l'evolució.

El jutjat certifica el pagament de l’aparcament de Vilaplana a les 19.48 el dia de la DANA

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja ha verificat els registres del pàrquing: Vilaplana va pagar a les 19.48 i va retirar el seu cotxe a les 19.51 el 29 d'octubre. La certificació fixa una cronologia que s'acararà amb els testimoniatges i peticions de l'acusació.

Detinguts tres sospitosos en ser sorpresos grimpant a un balcó per a robar a València

La Policia Local ha detingut a dos hòmens i una dona sorpresos quan escalaven la façana d'un edifici de Ciutat Vella per a entrar per un balcó. Els agents els atribuïxen un presumpte robatori amb força i ja han passat a disposició judicial.

Català demana a LaLiga canviar l’horari del València-Sevilla per la Marató

L'alcaldessa ha sol·licitat a LaLiga moure el València-Sevilla del diumenge 7 de desembre (16.15) per la seua coincidència amb la Marató de València i els previsibles problemes de mobilitat.