20.6 C
València
Dimarts, 11 novembre, 2025

Un home mor ofegat en la platja Centre de la Vila Joiosa

 

Un home ha mort ofegat este dijous en una platja de la Vila Joiosa, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). Els fets s’han produït cap a les onze del matí en la platja Centre de la localitat, segons informen fonts del Centre d’Informació i Coordianció d’Urgències (CICU).

 

El CICU ha rebut l’avís de què un socorrista havia tret a un home inconscient de l’aigua i li estava fent la reanimació cardiopulmonar bàsica. Ràpidament, s’ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) cap al lloc dels fets.

 

En arribar, l’equip mèdic del SAMU li ha fet maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada al banyista de 66 anys, però no hi ha hagut cap resposta. L’home ja havia mort. Ara serà l’autòpsia la que determine les causes de l’ofegament.

Últimes notícies

La selecció argentina entrenarà a portes obertes el dijous en el Martínez Valero

La selecció argentina realitzarà el dijous un entrenament a portes obertes en el Martínez Valero. La sessió començarà a les 10.30, amb portes des de les 9.30.

El València iguala la seua pitjor ratxa sense guanyar de l’últim any

L'empat davant el Betis a Mestalla prolonga a set els partits sense victòria del València, que iguala la seua pitjor ratxa de l'últim any amb 4 derrotes i 3 empats.

El Torrent es mesurarà al Betis en la Copa

El Torrent, de Segona RFEF, s'enfrontarà al Betis en la segona ronda de la Copa del Rei, a partit únic en la primera setmana de desembre. Llevant, Elx, Vila-real, València i Eldense també coneixen les seues creus.

Juanfran Pérez Llorca, mà dreta de Mazón, proposat per a rellevar-ho en la Generalitat

El PP proposa a Juanfran Pérez Llorca per a succeir a Carlos Mazón al capdavant de la Generalitat. Alcalde de Finestrat, secretari general del PPCV i síndic en Les Corts, arriba amb un perfil negociador clau per a la investidura.

Vox insistix que l’important són les polítiques després de la proposta del PP per a rellevar a Mazón

Ignacio Garriga ha reiterat que el focus està en les mesures, no en els noms, després que el PP haja proposat a Juan Francisco Pérez Llorca per a substituir a Carlos Mazón. Vox ha evitat valorar el relleu fins a tindre informació 'de primera mà' i ha subratllat la urgència de la reconstrucció després de la DANA.

Feijóo designa a Pérez Llorca com a candidat a la Presidència de la Generalitat

Feijóo ha comunicat que Juan Francisco Pérez Llorca serà el candidat del PP per a substituir a Carlos Mazón al capdavant de la Generalitat Valenciana. El PPCV informarà a Vox i a la resta de grups en Les Corts.

El PSPV titlla d’indigne que les víctimes de la DANA no puguen assistir a la comissió de Mazón

El PSPV ha denunciat que les associacions de víctimes de la DANA no puguen acudir a la comissió en la qual compareixerà Mazón i ha registrat una protesta formal. Compromís ha criticat que es prevalga a assessors del president en els seients reservats per a convidats.

Torrevieja relleva a Benidorm i acollirà el Low Festival en l’estiu de 2026

Torrevieja acollirà el Low Festival en 2026 després de l'adeu a Benidorm. El parc Antonio Soria serà el recinte i les dates es concretaran este matí.