Un home rep dos cornades en els bous al carrer de Calpes

 

Un veí de Barcelona, de 56 anys, ha resultat ferit greu per asta de bou en la pedania de Calpes, del municipi castellonenc de la Pobla d’Arenós, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Els fets van ocórrer el passat divendres de vesprada, al voltant de les 20.00 hores, dins de la festivitat dels bous al carrer d’esta localitat de la comarca de l’Alt Millars. En un moment concret, i sense que l’home se n’adonara, l’animal va envestir al barceloní i li assestà dos cornades en una de les cames. 

 

Al lloc dels fets es va mobilitzar un helicòpter medicalitzat, que va traslladar a l’home fins a l’Hospital Comarcal de la Plana de Vila-real. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Compromís acusa Catalá de posar els joves a la cua davant el turisme

Compromís assegura que l’infobaròmetre municipal sobre la joventut evidencia greus dificultats per accedir a una vivenda i critica que el govern de Catalá prioritza el turisme. El sondeig mostra que més de la mitat dels jóvens de València encara no s’han emancipat.

La Comunitat Valenciana s’oferix per a ajudar Colòmbia després del terratrémol

La Generalitat ha expressat les seues condolences per les víctimes del terratrémol de Colòmbia i s’ha posat a disposició per a col·laborar en la resposta humanitària, especialment a través de les ONG valencianes que treballen en el país.

Pinedo atura per l’eclipse les seues històriques Corregudes de Joies

La pedania de Pinedo està celebrant les seues Corregudes de Joies, una tradició de més de 180 anys que s’interromprà demà per l’eclipse i es reprendrà dijous a la platja.

Víctor Chust augura un Elche molt compacte i amb fam de LALIGA

El central valencià de l’Elche, Víctor Chust, assegura que es veurà un equip molt compacte i compromés i destaca el rècord de 27.000 abonats per a la nova temporada de LALIGA.

Més de la mitat dels jóvens de València no s’han pogut emancipar per culpa de la vivenda

Una enquesta municipal revela que el 55 % dels jóvens de València no s’han emancipat i que la vivenda és el seu principal problema, per davant de l’ocupació. Malgrat això, un 71 % es mostra satisfet amb la faena i amb el temps lliure.

El Valencia CF aprofita l’ajornament de Lliga amb un amistós contra el Teruel a Paterna

El Valencia CF jugarà este dimecres un amistós contra el CD Teruel a l’Estadi Antonio Puchades de Paterna per no perdre ritme després de l’ajornament del debut en Lliga davant el Betis, i Corberán repartirà minuts entre tota la plantilla i jugadors del Mestalla.

Compromís exigix l’enderroc de l’hotel Sidi Saler i la renaturalització de la Devesa

Compromís ha reclamat al Govern central que declare caducada la concessió de l’hotel Sidi Saler, en parc natural de l’Albufera, i inicie el seu enderroc per recuperar el cordó dunar de la Devesa.

La Comunitat activa 15.000 efectius i tanca parcs naturals pel gran eclipsi solar

La Comunitat Valenciana ha activat un macrodispositiu amb més de 15.000 efectius, 29 mitjans aeris i 40 drons per a garantir la seguretat durant l’eclipsi solar d’este dimecres, amb parcs naturals tancats i operatius especials en platges i zones d’alta afluència.