Un home rep dos cornades en els bous al carrer de Calpes

 

Un veí de Barcelona, de 56 anys, ha resultat ferit greu per asta de bou en la pedania de Calpes, del municipi castellonenc de la Pobla d’Arenós, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Els fets van ocórrer el passat divendres de vesprada, al voltant de les 20.00 hores, dins de la festivitat dels bous al carrer d’esta localitat de la comarca de l’Alt Millars. En un moment concret, i sense que l’home se n’adonara, l’animal va envestir al barceloní i li assestà dos cornades en una de les cames. 

 

Al lloc dels fets es va mobilitzar un helicòpter medicalitzat, que va traslladar a l’home fins a l’Hospital Comarcal de la Plana de Vila-real. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.

L’últim dia de vaga indefinida del professorat només suma un seguiment del 5,98 %

L’última jornada de la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari en la Comunitat Valenciana ha tancat amb un seguiment del 5,98 %, amb més suport en la província de València que en Castelló i Alacant.

Un cotxe en flames col·lapsa l’AP-7 a la Vila Joiosa en sentit València

L’incendi d’un vehicle en l’AP-7 a l’altura de la Vila Joiosa ha provocat llargues retencions en sentit València, tot i que no s’han registrat danys personals.

València reforçarà la seguretat al Jardí del Túria després d’agressions homòfobes

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha condemnat les agressions homòfobes al Jardí del Túria i ha anunciat més coordinació amb la Policia Local i el Servici d’Igualtat per prevenir nous casos.

Una avaria de senyalització obliga a parar uns minuts totes les línies de Metrovalencia

Un problema tècnic de senyalització i comunicacions ha obligat a detindre uns minuts la circulació de totes les línies de Metrovalencia i ha generat retards generalitzats, tot i que el servici ja s’ha restablit amb demores.