Un home mor en caure pel barranc de l’Infern en la Vall de Laguar

 

Actualització 28/06/2020, a les 17.19 hores. L’home que este matí ha caigut pel barranc de l’Infern de la localitat de la Vall de Laguar, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), ha perdut la vida en arribar a l’hospital de la Marina Alta de Dénia, segons informa EFE.

 

Un home és rescatat en caure per un barranc en la Vall de Laguar

Este matí de diumenge, cap a les 10.40 hores, un home, de 39 anys, ha acabat ferit en caure pel barranc de l’Infern ubicat en la localitat de la Vall de Laguar, en la comarca de la Marina Alta (Alacant).

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), un helicòpter dels bombers ha evacuat al ferit fins al parc de bombers de Dénia, en la mateixa comarca, a on estava esperant una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

 

Una volta allí, la víctima ha sigut assistida per l’equip mèdic, qui presentava ferides greus, i després d’estabilitzar-lo l’han traslladat fins a l’hospital Marina Alta de Dénia. Ara per ara es desconeix l’estat actual de l’home.

Últimes notícies

Ingressen en presó a Oriola per un laboratori de dolços adulterats amb droga

Un home i una dona de 24 i 26 anys han ingressat en presó provisional després que la Guàrdia Civil haja desmantellat a Oriola un laboratori clandestí on elaboraven xocolatines i gominoles adulterades amb droga.

Enviats a presó a Oriola per fabricar dolços adulterats amb droga en un laboratori clandestí

Un home i una dona han ingressat a presó després que la Guàrdia Civil haja desmantellat a Oriola un laboratori clandestí on, segons la investigació, elaboraven i envasaven gominoles i xocolatines adulterades amb droga.

La vaga ferroviària no suprimix cap tren de Renfe a la Comunitat Valenciana

Renfe ha assegurat que la vaga convocada pel Sindicato Ferroviario no ha obligat a cancel·lar cap tren a la Comunitat Valenciana i que el seguiment a escala estatal ha sigut d’un 1,5 %. Al conjunt d’Espanya s’han suprimit 23 serveis, cap d’ells amb origen o destinació valenciana.

50 milions per a mantindre 354 km de carreteres de l’Estat a la Comunitat Valenciana

Transportes ha licitat 50,13 milions per a conservar 354 km de carreteres estatals a la Comunitat Valenciana, amb actuacions en vies d’Alacant i Castelló durant almenys tres anys.

El fotògraf de la ‘Mà de Déu’ perseguix als 85 anys una nova imatge eterna en la final del Mundial

Giuliano Bevilacqua, fotoperiodista italià afincat a Alacant i autor de la mítica imatge de la ‘Mà de Déu’ de Maradona, cobrirà als 85 anys la final del Mundial 2026 a Nova York buscant una nova fotografia per a la història.

Giuliano Bevilacqua, el fotògraf de la ‘Mà de Déu’, busca una nova imatge eterna a la final del Mundial

Giuliano Bevilacqua, el fotògraf italià que va immortalitzar la ‘Mà de Déu’ de Maradona en Mèxic 1986, cobrix als 85 anys una nova final del Mundial a Nova York, des d’on tornarà a buscar una foto per a la història.

Millán Jiménez deixa el Valencia Basket després d’un acord de desvinculació

El Valencia Basket i l’aler riojà Millán Jiménez han acordat trencar el contracte que els vinculava fins a 2028, després de huit anys al club taronja i d’una cessió esta última temporada a l’Hiopos Lleida en la Liga Endesa.

Sis anys de presó per incendiar una vivenda de Borriana i intentar matar dos hòmens

L'Audiència de Castelló ha condemnat a sis anys de presó un home que va incendiar una vivenda de Borriana per intentar matar dos hòmens amb qui havia discutit prèviament. El condemnat, que pateix esquizofrènia i consumia alcohol i drogues, haurà de seguir també tractament mèdic i no podrà acostar-se a les víctimes durant cinc anys.