14.3 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Un home resulta ferit greu en explotar una bombona de càmping gas a Castelló

 

Agents de la Policia Local de Castelló juntament amb una dotació de Bombers Municipals, dos ambulàncies i diverses dotacions de la Policia Nacional van acudir ahir de matí fins a una estació de servei de repostaje de combustible situada a la Ciutat del Transport  d’esta ciutat de la comarca de la Plana Alta a causa d’una explosió d’una bombona de càmping gas que ha provocat una persona ferida de pronòstic greu. Els fets s’han produït sobre les onze del matí quan el telèfon d’emergències 112 ha rebut la telefonada de nombroses persones que alertaven que s’havia produït una explosió de gas dins d’una estació de servei situada al carrer Dinamarca. 

Tenia una ferida oberta en la seua cama

  

Fins al lloc s’han desplaçat amb urgència els serveis d’emergències ja que els testimonis de la deflagració informaven que hi havia una persona ferida molt greu. Als pocs minuts s’han personat en el lloc dels fets agents de la Policia Local de Castelló i de la Policia Nacional, els quals han pres les primeres mesures de seguretat per evitar una nova situació de perill en l’estació de servei. També han acudit al lloc dels fets dos ambulàncies, els facultatius mèdics de les quals, després d’estabilitzar al pacient, V.O., de 40 anys d’edat, ho han traslladat d’urgència fins a l’Hospital General amb pronòstic greu. La persona lesionada presentava una important ferida oberta en la seua cama esquerra en la qual tenia practicat un torniquet col·locat per diversos testimonis de l’explosió, que han estat els primers que han assistit a la persona ferida després de la deflagració. En el lloc dels fets també es trobava un familiar de la persona lesionada la qual també ha resultat ferida encara que en aquest cas les lesions han estat de menor entitat i només presentava xicotetes abrasions a causa de la forta explosió.

 

L’estació de servei de combustible també afectada

 

Quant als danys materials causats per l’esclat de la bombona de càmping gas i la metralla que ha generat, a més de l’estació de servei de combustible, que ha registrat danys en un dels seus sortidors, també han sofert desperfectes en la façana i en la seua porta d’accés a una nau industrial i a un establiment comercial. Finalment, una reguarda de Bombers Municipals han supervisat l’estació de servei i els seus sortidors comprovant que no s’havia produït cap fugida de gas ni de combustible després de la deflagració.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.