Deixen lliure a l’home que va tancar a la seua dona durant quatre mesos en València

 

Actualització 24/03/2021 a les 19.25 hores. El Jutjat de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha decretat llibertat provisional per a l’home detingut per suposadament agredir i mantindre tancada durant quasi quatre mesos a la seua dona a la seua casa en València cada volta que ell eixia de la casa.

 

Segons pareix, la causa ha quedat oberta per maltractaments, amenaces i contra la llibertat de les persones, a l’espera de la investigació. El jutjat ha dictat ordre de protecció en favor de la víctima i la prohibició que l’acusat es comunique o acoste a la seua dona.

 

Un home tanca a la seua dona durant quatre mesos en una casa en València

Agents de la Policia Nacional han arrestat a València a un home d’uns 49 anys per agredir i mantindre tancada a la seua dona a casa cada volta que ell eixia durant quatre mesos. La víctima no parlava espanyol i va ser un familiar el que, des de Londres, va avisar a les autoritats.

 

Els fets van passar el dimarts, després que la víctima cridara a la seua germana, resident en Londres, i esta, al seu torn, alertara a la Policia Nacional que la dona estava retinguda, segons han informat a Europa Press fonts de les forces de seguretat.

 

Els agents van trobar a la dona cap a les 14.00 hores en el balcó de la casa. La víctima, que no parlava espanyol, va indicar als agents a través de senyals que estava tancada. Per això, els efectius de la Policia Nacional van avisar als bombers perquè la rescataren de la vivenda.

 

La dona portava en eixa situació 4 mesos

Els bombers van conseguir accedir al pis, situat en l’avinguda de Cardenal Benlloch, la porta del que estava franquejada per forrellats, a través del balcó amb un vehicle-grua dotat d’un braç retràctil, d’acord amb la informació avançada pel diari Levante-EMV.

 

Segons ha detallat la Policia Nacional, els bombers van conseguir traure per la porta a la víctima. La dona sí que parlava anglés, pel que va poder relatar el succeït als agents. Segons ha explicat la víctima, el seu marit la tancava en la casa cada volta que ell eixia de la casa, una situació que venia donant-se des que va arribar a la ciutat fa quatre mesos. També va indicar que l’home la colpejava.

 

La dona va ser traslladada a un hospital que la revisara un metge i els agents de la Policia Nacional van activar el protocol contemplat en casos de violència masclista. Quan l’home va arribar a casa després de treballar, cap a les 19.00 hores, els agents de la Policia Nacional el van arrestar per un presumpte delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, segons han precisat les forces de seguretat. L’home ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.