Deixen lliure a l’home que va tancar a la seua dona durant quatre mesos en València

 

Actualització 24/03/2021 a les 19.25 hores. El Jutjat de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha decretat llibertat provisional per a l’home detingut per suposadament agredir i mantindre tancada durant quasi quatre mesos a la seua dona a la seua casa en València cada volta que ell eixia de la casa.

 

Segons pareix, la causa ha quedat oberta per maltractaments, amenaces i contra la llibertat de les persones, a l’espera de la investigació. El jutjat ha dictat ordre de protecció en favor de la víctima i la prohibició que l’acusat es comunique o acoste a la seua dona.

 

Un home tanca a la seua dona durant quatre mesos en una casa en València

Agents de la Policia Nacional han arrestat a València a un home d’uns 49 anys per agredir i mantindre tancada a la seua dona a casa cada volta que ell eixia durant quatre mesos. La víctima no parlava espanyol i va ser un familiar el que, des de Londres, va avisar a les autoritats.

 

Els fets van passar el dimarts, després que la víctima cridara a la seua germana, resident en Londres, i esta, al seu torn, alertara a la Policia Nacional que la dona estava retinguda, segons han informat a Europa Press fonts de les forces de seguretat.

 

Els agents van trobar a la dona cap a les 14.00 hores en el balcó de la casa. La víctima, que no parlava espanyol, va indicar als agents a través de senyals que estava tancada. Per això, els efectius de la Policia Nacional van avisar als bombers perquè la rescataren de la vivenda.

 

La dona portava en eixa situació 4 mesos

Els bombers van conseguir accedir al pis, situat en l’avinguda de Cardenal Benlloch, la porta del que estava franquejada per forrellats, a través del balcó amb un vehicle-grua dotat d’un braç retràctil, d’acord amb la informació avançada pel diari Levante-EMV.

 

Segons ha detallat la Policia Nacional, els bombers van conseguir traure per la porta a la víctima. La dona sí que parlava anglés, pel que va poder relatar el succeït als agents. Segons ha explicat la víctima, el seu marit la tancava en la casa cada volta que ell eixia de la casa, una situació que venia donant-se des que va arribar a la ciutat fa quatre mesos. També va indicar que l’home la colpejava.

 

La dona va ser traslladada a un hospital que la revisara un metge i els agents de la Policia Nacional van activar el protocol contemplat en casos de violència masclista. Quan l’home va arribar a casa després de treballar, cap a les 19.00 hores, els agents de la Policia Nacional el van arrestar per un presumpte delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, segons han precisat les forces de seguretat. L’home ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘vas vindre en pastera’ i l’àrbitre deté el joc

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir d'un comentari racista en el minut 78 de l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol i va parar el partit tres minuts.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.