Deixen lliure a l’home que va tancar a la seua dona durant quatre mesos en València

 

Actualització 24/03/2021 a les 19.25 hores. El Jutjat de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha decretat llibertat provisional per a l’home detingut per suposadament agredir i mantindre tancada durant quasi quatre mesos a la seua dona a la seua casa en València cada volta que ell eixia de la casa.

 

Segons pareix, la causa ha quedat oberta per maltractaments, amenaces i contra la llibertat de les persones, a l’espera de la investigació. El jutjat ha dictat ordre de protecció en favor de la víctima i la prohibició que l’acusat es comunique o acoste a la seua dona.

 

Un home tanca a la seua dona durant quatre mesos en una casa en València

Agents de la Policia Nacional han arrestat a València a un home d’uns 49 anys per agredir i mantindre tancada a la seua dona a casa cada volta que ell eixia durant quatre mesos. La víctima no parlava espanyol i va ser un familiar el que, des de Londres, va avisar a les autoritats.

 

Els fets van passar el dimarts, després que la víctima cridara a la seua germana, resident en Londres, i esta, al seu torn, alertara a la Policia Nacional que la dona estava retinguda, segons han informat a Europa Press fonts de les forces de seguretat.

 

Els agents van trobar a la dona cap a les 14.00 hores en el balcó de la casa. La víctima, que no parlava espanyol, va indicar als agents a través de senyals que estava tancada. Per això, els efectius de la Policia Nacional van avisar als bombers perquè la rescataren de la vivenda.

 

La dona portava en eixa situació 4 mesos

Els bombers van conseguir accedir al pis, situat en l’avinguda de Cardenal Benlloch, la porta del que estava franquejada per forrellats, a través del balcó amb un vehicle-grua dotat d’un braç retràctil, d’acord amb la informació avançada pel diari Levante-EMV.

 

Segons ha detallat la Policia Nacional, els bombers van conseguir traure per la porta a la víctima. La dona sí que parlava anglés, pel que va poder relatar el succeït als agents. Segons ha explicat la víctima, el seu marit la tancava en la casa cada volta que ell eixia de la casa, una situació que venia donant-se des que va arribar a la ciutat fa quatre mesos. També va indicar que l’home la colpejava.

 

La dona va ser traslladada a un hospital que la revisara un metge i els agents de la Policia Nacional van activar el protocol contemplat en casos de violència masclista. Quan l’home va arribar a casa després de treballar, cap a les 19.00 hores, els agents de la Policia Nacional el van arrestar per un presumpte delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, segons han precisat les forces de seguretat. L’home ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.