Un home viola a una turista inconscient a la platja

 

La Policia Local de Palma va detindre aquest diumenge a un home per presumptament violar a una turista inconscient en un carrer de la Platja de Palma. Diferents testimonis que van presenciar l’agressió sexual van avisar ràpidament als serveis d’emergència. La víctima va ser traslladada a un hospital i el sospitós va ser detingut.

 

Fonts policials han assegurat que els fets van ocórrer cap a les tres de la matinada d’aquest diumenge, en la zona de les Meravelles de la capital balear. Pel que sembla, diverses persones van veure com un home mantenia relacions sexuals amb una dona, tombada al carrer i aparentment inconscient. Els testimonis van intervindre per a posar fi a la violació i al lloc va acudir una patrulla de la Policia Local.

 

Els agents van comprovar que la dona, britànica de 50 anys, tenia la roba baixada i no responia. Després de prestar declaració als testimonis, els policies van detindre al sospitós, alemany d’uns 40 anys, acusat d’un delicte d’agressió sexual.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.