Hospitalitzada una xiqueta de 4 anys després que un gos l’atacara a Chiva

Una xiqueta de 4 anys es troba hospitalitzada amb estat greu des d'este passat dilluns després que un gos l'atacara en un domicili de Chiva, tal com explica 'Las Provincias'. El gos en qüestió és un mascle 'labrador' encara que l'ajuntament també va alertar de la presència d'una femella pitbull. Els fets ocorregueren en el barri antic de la població exactament en una casa antiga. Allí es trobava la menor amb la seua àvia i els dos gossos del domicili. Així, segons conta el citat mitjà la víctima es trobava jugant amb els gossos quan de sobte el mascle va començar a atacar-la de manera perillosa. Quan la seua àvia es va adonar es va llançar a ajudar-la i també va patir lesions però en este cas de menor gravetat.

 

Quan arribaren els agents trobaren a la menor plena de sang, amb ferides contundents en diverses parts del cos i amb un traumatisme cranial. Per la seua part, la seua àvia també contenia lesions i un estat de nerviosisme important. La Policia va sol·licitar la presència urgent d'una ambulància la qual va traslladar a la menor a l'Hospital de Manises, encara que finalment va ser derivada a l'Hospital la Fe de València.

Primeres investigacions

Segons les primeres investigacions, el gos que va atacar a la xiqueta no té xip identificatiu. Així mateix, segons ha comunicat l'Ajuntament de Chiva no hi ha constància que algun dels dos cans hi hagen atacat prèviament. Tampoc hi ha registrada cap denúncia per part d'algun veí sobre actituds perilloses d'estos gossos.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.