Hospitalitzada una xiqueta de 4 anys després que un gos l’atacara a Chiva

Una xiqueta de 4 anys es troba hospitalitzada amb estat greu des d'este passat dilluns després que un gos l'atacara en un domicili de Chiva, tal com explica 'Las Provincias'. El gos en qüestió és un mascle 'labrador' encara que l'ajuntament també va alertar de la presència d'una femella pitbull. Els fets ocorregueren en el barri antic de la població exactament en una casa antiga. Allí es trobava la menor amb la seua àvia i els dos gossos del domicili. Així, segons conta el citat mitjà la víctima es trobava jugant amb els gossos quan de sobte el mascle va començar a atacar-la de manera perillosa. Quan la seua àvia es va adonar es va llançar a ajudar-la i també va patir lesions però en este cas de menor gravetat.

 

Quan arribaren els agents trobaren a la menor plena de sang, amb ferides contundents en diverses parts del cos i amb un traumatisme cranial. Per la seua part, la seua àvia també contenia lesions i un estat de nerviosisme important. La Policia va sol·licitar la presència urgent d'una ambulància la qual va traslladar a la menor a l'Hospital de Manises, encara que finalment va ser derivada a l'Hospital la Fe de València.

Primeres investigacions

Segons les primeres investigacions, el gos que va atacar a la xiqueta no té xip identificatiu. Així mateix, segons ha comunicat l'Ajuntament de Chiva no hi ha constància que algun dels dos cans hi hagen atacat prèviament. Tampoc hi ha registrada cap denúncia per part d'algun veí sobre actituds perilloses d'estos gossos.

Últimes notícies

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.