Hospitalitzada una xiqueta de 4 anys després que un gos l’atacara a Chiva

Una xiqueta de 4 anys es troba hospitalitzada amb estat greu des d'este passat dilluns després que un gos l'atacara en un domicili de Chiva, tal com explica 'Las Provincias'. El gos en qüestió és un mascle 'labrador' encara que l'ajuntament també va alertar de la presència d'una femella pitbull. Els fets ocorregueren en el barri antic de la població exactament en una casa antiga. Allí es trobava la menor amb la seua àvia i els dos gossos del domicili. Així, segons conta el citat mitjà la víctima es trobava jugant amb els gossos quan de sobte el mascle va començar a atacar-la de manera perillosa. Quan la seua àvia es va adonar es va llançar a ajudar-la i també va patir lesions però en este cas de menor gravetat.

 

Quan arribaren els agents trobaren a la menor plena de sang, amb ferides contundents en diverses parts del cos i amb un traumatisme cranial. Per la seua part, la seua àvia també contenia lesions i un estat de nerviosisme important. La Policia va sol·licitar la presència urgent d'una ambulància la qual va traslladar a la menor a l'Hospital de Manises, encara que finalment va ser derivada a l'Hospital la Fe de València.

Primeres investigacions

Segons les primeres investigacions, el gos que va atacar a la xiqueta no té xip identificatiu. Així mateix, segons ha comunicat l'Ajuntament de Chiva no hi ha constància que algun dels dos cans hi hagen atacat prèviament. Tampoc hi ha registrada cap denúncia per part d'algun veí sobre actituds perilloses d'estos gossos.

Últimes notícies

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.