Hospitalitzada una xiqueta de 4 anys després que un gos l’atacara a Chiva

Una xiqueta de 4 anys es troba hospitalitzada amb estat greu des d'este passat dilluns després que un gos l'atacara en un domicili de Chiva, tal com explica 'Las Provincias'. El gos en qüestió és un mascle 'labrador' encara que l'ajuntament també va alertar de la presència d'una femella pitbull. Els fets ocorregueren en el barri antic de la població exactament en una casa antiga. Allí es trobava la menor amb la seua àvia i els dos gossos del domicili. Així, segons conta el citat mitjà la víctima es trobava jugant amb els gossos quan de sobte el mascle va començar a atacar-la de manera perillosa. Quan la seua àvia es va adonar es va llançar a ajudar-la i també va patir lesions però en este cas de menor gravetat.

 

Quan arribaren els agents trobaren a la menor plena de sang, amb ferides contundents en diverses parts del cos i amb un traumatisme cranial. Per la seua part, la seua àvia també contenia lesions i un estat de nerviosisme important. La Policia va sol·licitar la presència urgent d'una ambulància la qual va traslladar a la menor a l'Hospital de Manises, encara que finalment va ser derivada a l'Hospital la Fe de València.

Primeres investigacions

Segons les primeres investigacions, el gos que va atacar a la xiqueta no té xip identificatiu. Així mateix, segons ha comunicat l'Ajuntament de Chiva no hi ha constància que algun dels dos cans hi hagen atacat prèviament. Tampoc hi ha registrada cap denúncia per part d'algun veí sobre actituds perilloses d'estos gossos.

Últimes notícies

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.

L’operadora del SAIH declara que ningú va telefonar per la pujada sobtada del Poyo a les 18.43 hores

Una operadora del SAIH de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer assegura davant el jutjat de Catarroja que ningú va telefonar per demanar aclariments sobre la crescuda sobtada del barranc del Poyo, de la qual havien avisat per correu electrònic a les 18.43 hores durant la dana.

Quinze tortugues marines nascudes a Dénia tornen a la mar en el Dia Mundial dels Oceans

Quinze tortugues marines nascudes a Dénia i criades a l'Oceanogràfic de València han sigut alliberades a la platja de Punta del Raset en el marc del projecte de conservació 'Head Starting'. L'acte, celebrat en el Dia Mundial dels Oceans, ha reunit institucions, entitats i voluntariat implicats en la protecció dels nius.

Un centenar i mig de docents pedalegen entre Castelló i Vila-real en la cinquena setmana de vaga

Al voltant de 150 docents i simpatitzants recorren en bicicleta Castelló i Vila-real en l’inici de la cinquena setmana de vaga indefinida de l’ensenyament públic no universitari, amb 21 jornades lectives de paro i el conflicte encara obert entre la Conselleria d’Educació i els sindicats.