Hospitalitzada una xiqueta de 4 anys després que un gos l’atacara a Chiva

Una xiqueta de 4 anys es troba hospitalitzada amb estat greu des d'este passat dilluns després que un gos l'atacara en un domicili de Chiva, tal com explica 'Las Provincias'. El gos en qüestió és un mascle 'labrador' encara que l'ajuntament també va alertar de la presència d'una femella pitbull. Els fets ocorregueren en el barri antic de la població exactament en una casa antiga. Allí es trobava la menor amb la seua àvia i els dos gossos del domicili. Així, segons conta el citat mitjà la víctima es trobava jugant amb els gossos quan de sobte el mascle va començar a atacar-la de manera perillosa. Quan la seua àvia es va adonar es va llançar a ajudar-la i també va patir lesions però en este cas de menor gravetat.

 

Quan arribaren els agents trobaren a la menor plena de sang, amb ferides contundents en diverses parts del cos i amb un traumatisme cranial. Per la seua part, la seua àvia també contenia lesions i un estat de nerviosisme important. La Policia va sol·licitar la presència urgent d'una ambulància la qual va traslladar a la menor a l'Hospital de Manises, encara que finalment va ser derivada a l'Hospital la Fe de València.

Primeres investigacions

Segons les primeres investigacions, el gos que va atacar a la xiqueta no té xip identificatiu. Així mateix, segons ha comunicat l'Ajuntament de Chiva no hi ha constància que algun dels dos cans hi hagen atacat prèviament. Tampoc hi ha registrada cap denúncia per part d'algun veí sobre actituds perilloses d'estos gossos.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.