Huit detinguts en un operatiu antidroga en Elx

Detingut un menor per tràfic de drogues en Almenara, en la Plana Baixa (Castelló)

Droga | Pixabay

 

La Policia Nacional d’Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant), en col·laboració amb la Policia Local, ha desmantellat diferents cultius dedicats a la producció de marihuana, a demés de diferents punts de distribució i venda de substàncies estupefaents. En l’operatiu s’ha detingut als huit presumptes responsables i s’han confiscat 1.200 plantes de marihuana.

 

La investigació va arrancar fa uns mesos, segons ha informat la Comissaria provincial este dijous, contra el cultiu, distribució i venda de marihuana en els barris de Carrús i Toscar d’esta localitat alacantina. Durant el transcurs de la investigació, els agents van fer seguiments sobre una persona identificada com a presumpta propietària de tres punts a on es cultivaven plantacions de marihuana.

 

L’organització era molt coneguda

Continuades les perquisicions, els agents van descobrir que esta persona era el presumpte cap d’una organització criminal perfectament estructurada en la que participaven altres set persones amb faenes com la custòdia i cura de les plantacions o la distribució a la menuda pels barris.

 

Els agents van detindre a tots els membres de l’organització i van fer diferents registres en els que es van desmantellar diferents cultius hidropònics de marihuana amb més de 1.200 plantes. En un dels registres es va intervindre una pistola i una arma detonadora que havia sigut modificada per a disparar foc real. També es van trobar cartutxos per a usar com a munició.

 

Les cases investigades estaven dotades amb mesures de seguretat amb sistemes de vídeo-vigilància que controlaven tot l’exterior per a dificultar la labor policial. Gràcies a les investigacions, els detinguts han passat a disposició judicial del Jutjat d’Instrucció en funcions de Guàrdia d’Elx.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.