Huit detinguts en un operatiu antidroga en Elx

Detingut un menor per tràfic de drogues en Almenara, en la Plana Baixa (Castelló)

Droga | Pixabay

 

La Policia Nacional d’Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant), en col·laboració amb la Policia Local, ha desmantellat diferents cultius dedicats a la producció de marihuana, a demés de diferents punts de distribució i venda de substàncies estupefaents. En l’operatiu s’ha detingut als huit presumptes responsables i s’han confiscat 1.200 plantes de marihuana.

 

La investigació va arrancar fa uns mesos, segons ha informat la Comissaria provincial este dijous, contra el cultiu, distribució i venda de marihuana en els barris de Carrús i Toscar d’esta localitat alacantina. Durant el transcurs de la investigació, els agents van fer seguiments sobre una persona identificada com a presumpta propietària de tres punts a on es cultivaven plantacions de marihuana.

 

L’organització era molt coneguda

Continuades les perquisicions, els agents van descobrir que esta persona era el presumpte cap d’una organització criminal perfectament estructurada en la que participaven altres set persones amb faenes com la custòdia i cura de les plantacions o la distribució a la menuda pels barris.

 

Els agents van detindre a tots els membres de l’organització i van fer diferents registres en els que es van desmantellar diferents cultius hidropònics de marihuana amb més de 1.200 plantes. En un dels registres es va intervindre una pistola i una arma detonadora que havia sigut modificada per a disparar foc real. També es van trobar cartutxos per a usar com a munició.

 

Les cases investigades estaven dotades amb mesures de seguretat amb sistemes de vídeo-vigilància que controlaven tot l’exterior per a dificultar la labor policial. Gràcies a les investigacions, els detinguts han passat a disposició judicial del Jutjat d’Instrucció en funcions de Guàrdia d’Elx.

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.