Huit xiques detingudes per furtar a ancianes quan cobraven la pensió en València

 

La Policia Nacional ha detingut en València a huit delinqüents pertanyents a tres bandes que es dedicaven a furtar targetes bancàries i les cartilles del banc a ancianes quan estes cobraven la pensió a finals de mes. Segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat, s’atribuïx a les detingudes, d’entre 20 i 30 anys, fins a 25 actes delictives d’esta classe comesos des de setembre.

 

Les investigacions es van iniciar en detectar els agents un augment de denúncies formulades per persones majors, a les que els havien furtat les carteres, cartilles o targetes bancàries, amb les que posteriorment van efectuar reintegraments de diners.

 

Durant les investigacions, els policies van constatar que les autores dels fets eren grups de dones joves que havien canviat el seu mètode i zona d’actuació, ja que anteriorment furtaven les carteres a les seues víctimes dins de comerços.

 

Actuaven en grups de 3 a 4 persones

En l’actualitat es dedicaven a furtar cartilles, targetes bancàries i carteres en els voltants dels bancs i sempre a persones majors i en horari de matí i a finals de mes, quan les seues víctimes, d’edats entre els 67 i 77 anys, cobraven la pensió. Les detingudes actuaven en grups formats per tres o quatre integrants, i, de manera organitzada, mentres una d’elles selecciona a les víctimes dins del banc, les altres esperen en els voltants per a interceptar-les.

 

La ‘captadora’ avisava per telèfon als seus col·legues, informant de quina víctima es tracta i el lloc a on porta els diners o la cartilla. Un volta que obtenien els objectes, una altra persona diferent anava al banc a fer l’extracció de diners, generalment fins a 1.000 euros, que sol ser el topall màxim dels caixers.

Últimes notícies

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.

Víctor Muñoz i Christian Mosquera celebren un debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz marca en la seua estrena amb la selecció absoluta i destaca el suport del vestuari, mentres Christian Mosquera celebra un debut molt especial prop de casa en el 3-0 a Sèrbia.

Víctor Muñoz celebra el seu debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz debuta amb la selecció espanyola marcant en el 3-0 a Sèrbia i destaca el suport dels seus companys i la confiança del seleccionador en ple camí cap al Mundial 2026.

Espanya s’exhibix davant Sèrbia amb un 3-0 i encarrila el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un convincent 3-0 davant Sèrbia a Vila-real amb doblet de Oyarzabal i estrena golejadora de Víctor Muñoz, reforçant les seues sensacions abans del Mundial.

Les pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

El València Basket malgasta diversos avantatges de fins a deu i dotze punts en la pista del Partizan i cedix 110-104 en la segona pròrroga, frenant la seua baralla pel play in de l'Eurolliga.

Espanya es lluïx davant Sèrbia amb un 3-0 i consolida el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un sòlid 3-0 davant Sèrbia en un amistós que De la Font va plantejar com a part del Mundial, amb doblet de Oyarzabal i debut golejador de Víctor Muñoz.

Les 22 pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

Les 22 pèrdues de pilota impedixen al València Basket tancar un dol que va dominar durant molts minuts i acaba perdent 110-104 davant el Partizan en la segona pròrroga.