9.3 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

La Guàrdia Civil incauta uns 16 quilos de marihuana en el maleter de dos vehicles

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut a Villena i a Guardamar del Segura, a dos conductors com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues, per portar en els seus maleters 12 i 3 quilos de cabdells de marihuana, respectivament. Les dues actuacions es van realitzar quan els agents es trobaven realitzant labors preventives de seguretat ciutadana.

 

Prop de 13 quilos de cabdells de marihuana amagats en el maleter

A Villena, guàrdies civils de l’Àrea d’Investigació estaven en un servei de vigilància discreta pròxima a una zona on en altres ocasions havien detingut a persones relacionades amb el tràfic de drogues. En un moment donat, va aparéixer un vehicle de matrícula francesa que no semblava ser del lloc i van decidir donar-li l’alt quan va passar pel seu costat.

 

Una vegada parat el vehicle, es va identificar al conductor, que va resultar ser un ciutadà de nacionalitat francesa de 24 anys. En el registre de l’interior del cotxe, van trobar quatre bosses de gran grandària en el maleter amb cabdells de marihuana, el pes final de la qual va ser de 12.850 grams.

 

Pels fets descrits, es va procedir a la detenció del jove com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues, qui, després de passar a disposició judicial, va ingressar a la presó provisional.

.

Un altre conductor a Guardamar del Segura amb més de 3 quilos de marihuana premsada

Així mateix, en la localitat de Guardamar del Segura, una patrulla estava prestant servei de seguretat ciutadana quan va albirar un vehicle que va fer un moviment esquiu i evasiu en veure’ls. Al principi van pensar que la maniobra va ser deguda al fet que tenia la Inspecció Tècnica de Vehicles caducada, però en procedir a la identificació del conductor es va comprovar que ell no era el titular del vehicle, encara que, segons ell, l’havia adquirit recentment i no havia fet encara el canvi de titularitat.

 

Davant la possibilitat que aquesta persona estiguera ocultant una cosa il·legal, es va procedir a contrastar les seues dades d’identitat i a realitzar un registre superficial extern de les seues pertinences i del vehicle. Quan van obrir el maleter van trobar una caixa de cartó oberta amb sis bosses de plàstic amb 3.261 grams de marihuana premsada envasada al buit.

 

El conductor, un britànic de 42 anys, va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues. Després de passar a disposició judicial, va quedar en llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

El València arrasa 115-73 al Saragossa després de gestionar el cansament

El València va convertir el desgast en virtut i va agranar al Saragossa amb una tercera habitació demolidora. Montero i De Larrea van liderar un triomf ajornat que va arribar amb autoritat.

115-73: València Basket esclafa a Casademont Zaragoza després de domar el cansament

València Basket, en el seu octau partit en setze dies, va gestionar millor el desgast i va triturar a Casademont Zaragoza 115-73 en el Roig Arena, en un dol ajornat de la jornada 10.

115-73. València Basket va domar el cansament i va arrasar al Saragossa

L'equip de Pedro Martínez va gestionar el seu octau partit en 16 dies amb paciència i ritme per a trencar el dol després del descans i firmar la seua sexta victòria en huit.

Quatre detinguts en caure un grup que proveïa a la menuda a Alacant i Elx

La Policia ha desmantellat a Novelda un grup que subministrava cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la província; hi ha quatre detinguts. L'operació va deixar 5,5 kg de cocaïna i altres útils de distribució confiscats i el conductor d'un Q5 va intentar fugir, causant lesions lleus a un agent.

Quatre detinguts per proveir punts de sovintege a Alacant i Elx

Quatre persones han sigut detingudes a Novelda per proveir de cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la menuda a Alacant i Elx. En l'operació s'han confiscat 5,5 quilos de cocaïna i s'han practicat registres a Novelda i Aspe.

Parella valenciana, espies de Stalin

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmanaanalitza el llibre de Carles Senso com una obra que va més enllà de la crònica històrica: humanitza els personatges, reflexiona sobre les ideologies, la fidelitat, el sacrifici i els grans dilemes morals del segle XX, i ho fa amb una mirada profunda i vigent, combinant Història, Memòria i literatura

Sergio García renova quatre anys amb LIV Golf i es proposa mantindre’s jove

El castellonenc afronta la seua quinta temporada com a capità dels Fireballs després d'ampliar el seu contracte per quatre anys. Aplaudix el salt a 72 clots i confia que compte per al ránking mundial.

L’acusat de matar a la seua exparella s’acull a no declarar i al·lega amnèsia en el juí amb jurat

El juí amb jurat per l'assassinat d'una jove a Alcoi ha arrancat amb l'acusat negant-se a declarar per amnèsia. La Fiscalia manté la seua petició de 23 anys per assassinat i 2 més per amenaces.