La Guàrdia Civil incauta uns 16 quilos de marihuana en el maleter de dos vehicles

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut a Villena i a Guardamar del Segura, a dos conductors com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues, per portar en els seus maleters 12 i 3 quilos de cabdells de marihuana, respectivament. Les dues actuacions es van realitzar quan els agents es trobaven realitzant labors preventives de seguretat ciutadana.

 

Prop de 13 quilos de cabdells de marihuana amagats en el maleter

A Villena, guàrdies civils de l’Àrea d’Investigació estaven en un servei de vigilància discreta pròxima a una zona on en altres ocasions havien detingut a persones relacionades amb el tràfic de drogues. En un moment donat, va aparéixer un vehicle de matrícula francesa que no semblava ser del lloc i van decidir donar-li l’alt quan va passar pel seu costat.

 

Una vegada parat el vehicle, es va identificar al conductor, que va resultar ser un ciutadà de nacionalitat francesa de 24 anys. En el registre de l’interior del cotxe, van trobar quatre bosses de gran grandària en el maleter amb cabdells de marihuana, el pes final de la qual va ser de 12.850 grams.

 

Pels fets descrits, es va procedir a la detenció del jove com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues, qui, després de passar a disposició judicial, va ingressar a la presó provisional.

.

Un altre conductor a Guardamar del Segura amb més de 3 quilos de marihuana premsada

Així mateix, en la localitat de Guardamar del Segura, una patrulla estava prestant servei de seguretat ciutadana quan va albirar un vehicle que va fer un moviment esquiu i evasiu en veure’ls. Al principi van pensar que la maniobra va ser deguda al fet que tenia la Inspecció Tècnica de Vehicles caducada, però en procedir a la identificació del conductor es va comprovar que ell no era el titular del vehicle, encara que, segons ell, l’havia adquirit recentment i no havia fet encara el canvi de titularitat.

 

Davant la possibilitat que aquesta persona estiguera ocultant una cosa il·legal, es va procedir a contrastar les seues dades d’identitat i a realitzar un registre superficial extern de les seues pertinences i del vehicle. Quan van obrir el maleter van trobar una caixa de cartó oberta amb sis bosses de plàstic amb 3.261 grams de marihuana premsada envasada al buit.

 

El conductor, un britànic de 42 anys, va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues. Després de passar a disposició judicial, va quedar en llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

Descomptes i més talent valencià en la sisena edició del festival FRESCA! a Alacant

La sisena edició del festival FRESCA!, del 17 al 25 de juliol a Alacant, reforça el talent valencià i amplia els descomptes per a públic jove i familiar.

Un any de presó per distribuir pornografia infantil amb més de 1.700 arxius pedòfils

Un home ha sigut condemnat per l’Audiència d’Alacant a un any de presó per distribuir pornografia infantil a internet, després de trobar-li més de 1.700 arxius pedòfils i reconéixer els fets. La pena de presó queda suspesa durant tres anys amb la condició que no torne a delinquir.

Arcadi España dona per fet que les explicacions de Zapatero pel cas Plus Ultra seran satisfactòries

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, ha assegurat a València que està segur que les explicacions de José Luis Rodríguez Zapatero com a investigat pel cas Plus Ultra seran satisfactòries i ha defensat la professionalitat de l'Agència Tributària.

Lydia Rodríguez deixa Presuntos Implicados i denuncia maltractament i control extrem

La cantant Lydia Rodríguez ha anunciat que abandona Presuntos Implicados després de 17 anys i acusa el grup i el seu entorn de control extrem sobre el seu físic i maltractament psicològic. El músic Nacho Mañó ha contestat indignat i defensa la seua honorabilitat.

Baldoví acusa Pérez Llorca de fer més de correveidile de Feijóo i Ayuso que de president dels valencians

Joan Baldoví ha acusat Juanfran Pérez Llorca de prioritzar els interessos de Feijóo i Ayuso davant del nou model de finançament autonòmic i la condonació del deute, aprofitant la seua reunió amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España.

Arcadi España dona per bones les explicacions que Zapatero oferirà pel cas Plus Ultra

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha assegurat a València que està segur que les explicacions de José Luis Rodríguez Zapatero pel cas Plus Ultra seran satisfactòries i ha reivindicat la professionalitat de l’Agència Tributària.

El sector azuleter reclama un marc estable per a mantindre la cogeneració i els llocs de faena a Castelló

La patronal Ascer i representants institucionals han reclamat a Castelló un marc regulador estable per a la cogeneració industrial, que consideren essencial per a la competitivitat, l’ocupació i el futur de la indústria ceràmica.

Un patinet manipulat fuig pel centre de Benidorm a 104 km/h abans de ser interceptat

La Policia Local de Benidorm ha interceptat un patinet elèctric manipulat que ha arribat als 104 km/h després d’una fuga de més de dos quilòmetres pel centre de la ciutat. El conductor ha sigut sancionat per conducció temerària i per circular sense assegurança ni certificat de registre.