La Guàrdia Civil incauta uns 16 quilos de marihuana en el maleter de dos vehicles

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut a Villena i a Guardamar del Segura, a dos conductors com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues, per portar en els seus maleters 12 i 3 quilos de cabdells de marihuana, respectivament. Les dues actuacions es van realitzar quan els agents es trobaven realitzant labors preventives de seguretat ciutadana.

 

Prop de 13 quilos de cabdells de marihuana amagats en el maleter

A Villena, guàrdies civils de l’Àrea d’Investigació estaven en un servei de vigilància discreta pròxima a una zona on en altres ocasions havien detingut a persones relacionades amb el tràfic de drogues. En un moment donat, va aparéixer un vehicle de matrícula francesa que no semblava ser del lloc i van decidir donar-li l’alt quan va passar pel seu costat.

 

Una vegada parat el vehicle, es va identificar al conductor, que va resultar ser un ciutadà de nacionalitat francesa de 24 anys. En el registre de l’interior del cotxe, van trobar quatre bosses de gran grandària en el maleter amb cabdells de marihuana, el pes final de la qual va ser de 12.850 grams.

 

Pels fets descrits, es va procedir a la detenció del jove com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues, qui, després de passar a disposició judicial, va ingressar a la presó provisional.

.

Un altre conductor a Guardamar del Segura amb més de 3 quilos de marihuana premsada

Així mateix, en la localitat de Guardamar del Segura, una patrulla estava prestant servei de seguretat ciutadana quan va albirar un vehicle que va fer un moviment esquiu i evasiu en veure’ls. Al principi van pensar que la maniobra va ser deguda al fet que tenia la Inspecció Tècnica de Vehicles caducada, però en procedir a la identificació del conductor es va comprovar que ell no era el titular del vehicle, encara que, segons ell, l’havia adquirit recentment i no havia fet encara el canvi de titularitat.

 

Davant la possibilitat que aquesta persona estiguera ocultant una cosa il·legal, es va procedir a contrastar les seues dades d’identitat i a realitzar un registre superficial extern de les seues pertinences i del vehicle. Quan van obrir el maleter van trobar una caixa de cartó oberta amb sis bosses de plàstic amb 3.261 grams de marihuana premsada envasada al buit.

 

El conductor, un britànic de 42 anys, va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues. Després de passar a disposició judicial, va quedar en llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.