La Guàrdia Civil incauta uns 16 quilos de marihuana en el maleter de dos vehicles

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut a Villena i a Guardamar del Segura, a dos conductors com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues, per portar en els seus maleters 12 i 3 quilos de cabdells de marihuana, respectivament. Les dues actuacions es van realitzar quan els agents es trobaven realitzant labors preventives de seguretat ciutadana.

 

Prop de 13 quilos de cabdells de marihuana amagats en el maleter

A Villena, guàrdies civils de l’Àrea d’Investigació estaven en un servei de vigilància discreta pròxima a una zona on en altres ocasions havien detingut a persones relacionades amb el tràfic de drogues. En un moment donat, va aparéixer un vehicle de matrícula francesa que no semblava ser del lloc i van decidir donar-li l’alt quan va passar pel seu costat.

 

Una vegada parat el vehicle, es va identificar al conductor, que va resultar ser un ciutadà de nacionalitat francesa de 24 anys. En el registre de l’interior del cotxe, van trobar quatre bosses de gran grandària en el maleter amb cabdells de marihuana, el pes final de la qual va ser de 12.850 grams.

 

Pels fets descrits, es va procedir a la detenció del jove com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues, qui, després de passar a disposició judicial, va ingressar a la presó provisional.

.

Un altre conductor a Guardamar del Segura amb més de 3 quilos de marihuana premsada

Així mateix, en la localitat de Guardamar del Segura, una patrulla estava prestant servei de seguretat ciutadana quan va albirar un vehicle que va fer un moviment esquiu i evasiu en veure’ls. Al principi van pensar que la maniobra va ser deguda al fet que tenia la Inspecció Tècnica de Vehicles caducada, però en procedir a la identificació del conductor es va comprovar que ell no era el titular del vehicle, encara que, segons ell, l’havia adquirit recentment i no havia fet encara el canvi de titularitat.

 

Davant la possibilitat que aquesta persona estiguera ocultant una cosa il·legal, es va procedir a contrastar les seues dades d’identitat i a realitzar un registre superficial extern de les seues pertinences i del vehicle. Quan van obrir el maleter van trobar una caixa de cartó oberta amb sis bosses de plàstic amb 3.261 grams de marihuana premsada envasada al buit.

 

El conductor, un britànic de 42 anys, va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues. Després de passar a disposició judicial, va quedar en llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.