Un incendi en l’Aeroport d’Alacant-Elx obliga a desallotjar la terminal

Incendi

Les flames afecten a una de les cobertes de la terminal | Twitter

 

Esta vesprada de dimecres, cap a les 14.45 hores, en l’Aeroport d’Alacant-Elx, s’ha declarat un incendi en una de les cobertes de la terminal, segons informa l’empresa pública Aena en la xarxa social ‘Twitter’ en un comunicat.

 

Les flames han obligat a evacuar als passatgers i treballadors i s’ha tancat el trànsit aeri fins que no s’extingisquen les flames. Fins al lloc s’han desplaçat dos unitats del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS), dos dels Bombers d’Alacant i efectius d’Aena. Es desconeixen els motius que han causat este incendi. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mónica Oltra es reafirma en una confluència d’esquerres a València per a desallotjar al PP i Vox

Mónica Oltra defén un pacte de confluència de les forces a l'esquerra del PSOE a València per a canviar l'actual govern de PP i Vox i centra el seu missatge en la defensa d'una vida digna i el dret a la vivenda.

El Síndic de Greuges rebutja l’informe de vulnerabilitat per a la regularització extraordinària

El Síndic de Greuges de la Comunitat Valenciana qüestiona l'exigència d'un informe de vulnerabilitat per a accedir a la regularització extraordinària d'immigrants i alerta que esta mesura agreuja el col·lapse dels servicis socials municipals.

El Síndic de Greuges reclama respecte institucional i alerta de mala administració en la Comunitat

El Síndic de Greuges, Ángel Luna, demana a les Corts que respecten la independència de la institució i alerta de greus fallades en servicis socials, vivenda i transparència en l'administració valenciana.

Morant critica que el PP assumisca el discurs de l’extrema dreta sobre migració

Diana Morant acusa el PP d'assumir el marc ideològic de l'extrema dreta en els seus pactes amb Vox i defén la regularització i aportació de les persones migrants.

Inspectores de Transports neguen pressions en l’auditoria dels contractes del cas Koldo

Tres inspectores del Ministeri de Transports defenen davant el Suprem la independència de l'auditoria interna sobre contractes de màscares vinculats al cas Koldo i que afecten a José Luis Ábalos.

Morant insistix que el PSPV continuarà exigint transparència sobre els diners a la sanitat privada

Diana Morant afirma que el PSPV-PSOE mantindrà la pressió al Consell per a conéixer amb detall quants diners públics es destina a la sanitat privada i en quines condicions.

Ford Europa reafirma el paper clau de la planta de València en la seua transformació de negoci

El president de Ford Europa visita la factoria d'Almussafes i subratlla el seu paper estratègic en la transformació del negoci en el continent, en un context d'ERTO i a l'espera d'un nou model.

El TSJCV ordena revisar l’absolució de 14 acusats per 117 quilos de cocaïna intervinguts a València

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana anul·la l'absolució de 14 acusats per introduir 117 quilos de cocaïna en el Port de València i ordena dictar una nova sentència valorant totes les proves, incloses les converses intervingudes en Sky ECC.