Un incendi arrasa un habitatge a Alacant

La Regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que ahir a la nit es va produir un incendi en un habitatge situat en un baix d’un edifici al carrer Poeta Sansano, que va ser controlat i sufocat amb celeritat pels bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS).

En aquesta emergència van resultar ferides per inhalació de fum dotze persones, que van ser ateses pels serveis sanitaris, sent necessari el trasllat d’una dona i un menor a l’hospital, i quedant tres habitacions de l’habitatge afectat arrasades per les flames.

L’SPEIS va rebre l’avís al voltant de les 20,25 hores alertant d’un incendi en un baix d’un edifici de tres plantes, immediatament es va muntar un operatiu amb tres dotacions de bombers i cinc patrulles de Policia Local, que van tallar els accessos i van ajudar a traure als veïns que estaven eixint de l’edifici.

Segons fonts de Bombers, van ser els propis inquilins els que van descobrir el foc quan van entrar a l’habitatge, localitzat en una de les habitacions, i en accedir van donar avís del sinistre. Els bombers van trobar l’incendi molt avançat a la seua arribada, i les flames eixint per la part exterior del baix, que inundava de fum tot l’accés a les escales dels habitatges. Alguns veïns van decidir eixir, motiu pel qual van resultar ferits per inhalació.

Un total de deu bombers, es van dividir en dos equips per a atacar les flames que es propagaven molt ràpidament per tot l’immoble, un va intervindre per l’exterior per a controlar que no s’estenguera a les plantes superiors per la façana, i un altre grup d’efectius van accedir a l’interior de l’habitatge incendiat per a aconseguir extingir-lo. Els bombers van trobar tres estades molt afectades, amb el foc molt avançat.

Els bombers van aconseguir extingir l’incendi amb celeritat, però a causa del virulent foc l’habitatge ha quedat molt afectada per les flames, i amb posterioritat s’han fet les tasques de ventilació. En total va ser atés pels serveis sanitaris dotze persones, el matrimoni i els tres fills menors, inquilins de l’habitatge incendiat, sent necessari el trasllat a un hospital de la dona i un menor. Així com set veïns de l’edifici atesos in situ.

Així mateix va ser necessari també utilitzar els grups de pressió positiva per a ventilar les escales perquè el fum havia afectat els accessos.

L’incendi s’ha originat per causes que es desconeixen, les tasques d’extinció es van allargar més d’una hora, i l’habitatge ha quedat arrasada per les flames, els inquilins es van desplaçar a casa d’uns familiars, ja que va quedar clausurada.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.

Awa Fam afronta la Copa de la Reina centrada en el València Basket malgrat la seua condició de possible número u del draft WNBA

Awa Fam, interior del València Basket i una de les grans favorites al número u del draft de la WNBA, afronta la Copa de la Reina centrada en ajudar al seu equip i no a millorar la seua posició en el sorteig estatunidenc.

La Comunitat Valenciana es consolida com a gran node logístic europeu amb el nou centre de JYSK a Almenara

La Generalitat destaca a la Comunitat Valenciana com a gran node logístic i industrial europeu gràcies a la inversió de 300 milions d'euros de JYSK en un macrocentre a Almenara, que generarà més de 250 ocupacions i reforçarà la xarxa de distribució a Espanya, Portugal i el Marroc.

L’alta velocitat Madrid-València reduïx la velocitat en un tram de Tarancón per problemes en la via

La línia d'alta velocitat Madrid-València manté limitada la velocitat en un tram de 163 metres a l'altura de Tarancón per problemes en el carril, amb impacte mínim en els temps de viatge, segons Adif.

Barcala anuncia una reunió al més alt nivell per a impulsar el tren a l’aeroport d’Alacant-Elx

Luis Barcala anuncia una reunió al més alt nivell en els pròxims dies per a abordar la connexió ferroviària de l'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández amb les ciutats d'Alacant i Elx i reduir el dèficit d'infraestructures.

Pérez Llorca garantix que els diputats del PP col·laboraran amb la Justícia per la gestió de la dana

Juanfran Pérez Llorca assegura que tots els diputats del PP continuaran acudint a les citacions judicials com a testimonis en la causa penal per la gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024, en la qual està cridat a declarar Carlos Mazón.