Un incendi arrasa un habitatge a Alacant

La Regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que ahir a la nit es va produir un incendi en un habitatge situat en un baix d’un edifici al carrer Poeta Sansano, que va ser controlat i sufocat amb celeritat pels bombers del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS).

En aquesta emergència van resultar ferides per inhalació de fum dotze persones, que van ser ateses pels serveis sanitaris, sent necessari el trasllat d’una dona i un menor a l’hospital, i quedant tres habitacions de l’habitatge afectat arrasades per les flames.

L’SPEIS va rebre l’avís al voltant de les 20,25 hores alertant d’un incendi en un baix d’un edifici de tres plantes, immediatament es va muntar un operatiu amb tres dotacions de bombers i cinc patrulles de Policia Local, que van tallar els accessos i van ajudar a traure als veïns que estaven eixint de l’edifici.

Segons fonts de Bombers, van ser els propis inquilins els que van descobrir el foc quan van entrar a l’habitatge, localitzat en una de les habitacions, i en accedir van donar avís del sinistre. Els bombers van trobar l’incendi molt avançat a la seua arribada, i les flames eixint per la part exterior del baix, que inundava de fum tot l’accés a les escales dels habitatges. Alguns veïns van decidir eixir, motiu pel qual van resultar ferits per inhalació.

Un total de deu bombers, es van dividir en dos equips per a atacar les flames que es propagaven molt ràpidament per tot l’immoble, un va intervindre per l’exterior per a controlar que no s’estenguera a les plantes superiors per la façana, i un altre grup d’efectius van accedir a l’interior de l’habitatge incendiat per a aconseguir extingir-lo. Els bombers van trobar tres estades molt afectades, amb el foc molt avançat.

Els bombers van aconseguir extingir l’incendi amb celeritat, però a causa del virulent foc l’habitatge ha quedat molt afectada per les flames, i amb posterioritat s’han fet les tasques de ventilació. En total va ser atés pels serveis sanitaris dotze persones, el matrimoni i els tres fills menors, inquilins de l’habitatge incendiat, sent necessari el trasllat a un hospital de la dona i un menor. Així com set veïns de l’edifici atesos in situ.

Així mateix va ser necessari també utilitzar els grups de pressió positiva per a ventilar les escales perquè el fum havia afectat els accessos.

L’incendi s’ha originat per causes que es desconeixen, les tasques d’extinció es van allargar més d’una hora, i l’habitatge ha quedat arrasada per les flames, els inquilins es van desplaçar a casa d’uns familiars, ja que va quedar clausurada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.