Un incendi calcina 41 cotxes en Alacant

INCENDI EMPRESA COTXES

Fins a 41 cotxes s’han cremat en l’incendi | Ajuntament d’Alacant

Els Bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) de l’Ajuntament d’Alacant han extingit un devastador incendi, originat esta matinada de dissabte, en una empresa de magatzematge i distribució de vehicles, que es troba situada en el camí de la Serra de les Índies, en la partida del Rebolledo, a on el foc ha calcinat a un total de 41 cotxes i afectat a 9 parcialment, sense que ningú resultara ferit.

 

Segons fonts policials, l’avís de l’emergència al 112 va entrar de matinada cap a les 01.35 hores i immediatament es van desplaçar fins al lloc de l’incendi quatre vehicles de bombers i quatre patrulles de Policia Local, amb més d’una vintena d’efectius i, en concret, l’empresa estava situada en una zona campa oberta a on es trobaven aparcats centenars de vehicles.

 

INCENDI COTXES

L’incendi ha provocat una gran columna de fum | Ajuntament d’Alacant

 

Els bombers es van dividir en equips per a poder atacar des de diferents fronts simultàniament l’espectacular incendi, utilitzant diferents línies d’aigua i espuma, per a poder controlar les flames al més prompte possible i de la forma més efectiva i evitar que incendiara a la totalitat del pàrquing mòbil de vehicles emmagatzemats i aparcats.

 

Segons fonts de bombers, l’incendi va afectar totalment un total de 41 vehicles que van quedar calcinats, i a 9 parcialment, sense que ningú resultara ferit. El foc es va declarar per causes que s’investiguen.

 

Els bombers, després de les tres hores d’intervenció i una volta es va donar per extingit el foc, van  retirar l’ampli operatiu d’intervenció. Una dotació del SPEIS es va quedar de forma preventiva controlant la zona per si es reavivava algun nou focus i com a mesura per a assegurar que la zona afectada estava fora perill.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.