Un incendi calcina 41 cotxes en Alacant

INCENDI EMPRESA COTXES

Fins a 41 cotxes s’han cremat en l’incendi | Ajuntament d’Alacant

Els Bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) de l’Ajuntament d’Alacant han extingit un devastador incendi, originat esta matinada de dissabte, en una empresa de magatzematge i distribució de vehicles, que es troba situada en el camí de la Serra de les Índies, en la partida del Rebolledo, a on el foc ha calcinat a un total de 41 cotxes i afectat a 9 parcialment, sense que ningú resultara ferit.

 

Segons fonts policials, l’avís de l’emergència al 112 va entrar de matinada cap a les 01.35 hores i immediatament es van desplaçar fins al lloc de l’incendi quatre vehicles de bombers i quatre patrulles de Policia Local, amb més d’una vintena d’efectius i, en concret, l’empresa estava situada en una zona campa oberta a on es trobaven aparcats centenars de vehicles.

 

INCENDI COTXES

L’incendi ha provocat una gran columna de fum | Ajuntament d’Alacant

 

Els bombers es van dividir en equips per a poder atacar des de diferents fronts simultàniament l’espectacular incendi, utilitzant diferents línies d’aigua i espuma, per a poder controlar les flames al més prompte possible i de la forma més efectiva i evitar que incendiara a la totalitat del pàrquing mòbil de vehicles emmagatzemats i aparcats.

 

Segons fonts de bombers, l’incendi va afectar totalment un total de 41 vehicles que van quedar calcinats, i a 9 parcialment, sense que ningú resultara ferit. El foc es va declarar per causes que s’investiguen.

 

Els bombers, després de les tres hores d’intervenció i una volta es va donar per extingit el foc, van  retirar l’ampli operatiu d’intervenció. Una dotació del SPEIS es va quedar de forma preventiva controlant la zona per si es reavivava algun nou focus i com a mesura per a assegurar que la zona afectada estava fora perill.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.

Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Tuéjar

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar ha mobilitzat deu mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres per a intentar la seua extinció.

València tanca 26 col·legis de zones inundables des de les 14 h per alerta taronja

L'Ajuntament de València suspén des de les 14 hores de dimecres les activitats en 26 centres educatius de zones inundables i afectades per la DANA i paralitza també l'esport a l'aire lliure, mercats i actes municipals.

L’oposició exigeix fer públic el dosier sobre Pérez Llorca mentre el PP el resta importància

PSPV i Compromís reclamen conéixer el suposat dosier intern del PP sobre Juanfran Pérez Llorca, mentre el PP el qualifica de xafardeig i Vox apel·la a la presumpció d’innocència.

Exonerats els consellers no executius de Banco de Valencia pel cas Grand Coral

Una vintena de consellers no executius de Banco de Valencia i Bancaja han quedat exonerats en el juí pel cas Grand Coral després que la Fiscalia Anticorrupció i l’Advocacia de l’Estat hagen retirat totes les acusacions. Els principals acusats han admés els fets i han defensat que els consellers només coneixien la informació que els traslladava el comitè de Riscos.

Alerta taronja este dimecres per fortes pluges a la província de València

Emergències ha activat per a este dimecres l’alerta taronja en tota la província de València per fortes pluges i tempestes, amb fins a 80 l/m2 en poques hores i possibilitat de granís de fins a quatre centímetres.

El PP exigeix explicacions per les ajudes a UGT i Vox acusa el PSOE de suposada “màfia organitzada”

PP, Vox, Compromís i PSPV han reaccionat a la investigació de l’Agència Valenciana Antifrau sobre 255.000 euros en subvencions a un congrés d’UGT en 2021. Els partits es creuen acusacions per les ajudes al sindicat i per altres casos que reclamen investigar.