Un incendi calcina 41 cotxes en Alacant

INCENDI EMPRESA COTXES

Fins a 41 cotxes s’han cremat en l’incendi | Ajuntament d’Alacant

Els Bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) de l’Ajuntament d’Alacant han extingit un devastador incendi, originat esta matinada de dissabte, en una empresa de magatzematge i distribució de vehicles, que es troba situada en el camí de la Serra de les Índies, en la partida del Rebolledo, a on el foc ha calcinat a un total de 41 cotxes i afectat a 9 parcialment, sense que ningú resultara ferit.

 

Segons fonts policials, l’avís de l’emergència al 112 va entrar de matinada cap a les 01.35 hores i immediatament es van desplaçar fins al lloc de l’incendi quatre vehicles de bombers i quatre patrulles de Policia Local, amb més d’una vintena d’efectius i, en concret, l’empresa estava situada en una zona campa oberta a on es trobaven aparcats centenars de vehicles.

 

INCENDI COTXES

L’incendi ha provocat una gran columna de fum | Ajuntament d’Alacant

 

Els bombers es van dividir en equips per a poder atacar des de diferents fronts simultàniament l’espectacular incendi, utilitzant diferents línies d’aigua i espuma, per a poder controlar les flames al més prompte possible i de la forma més efectiva i evitar que incendiara a la totalitat del pàrquing mòbil de vehicles emmagatzemats i aparcats.

 

Segons fonts de bombers, l’incendi va afectar totalment un total de 41 vehicles que van quedar calcinats, i a 9 parcialment, sense que ningú resultara ferit. El foc es va declarar per causes que s’investiguen.

 

Els bombers, després de les tres hores d’intervenció i una volta es va donar per extingit el foc, van  retirar l’ampli operatiu d’intervenció. Una dotació del SPEIS es va quedar de forma preventiva controlant la zona per si es reavivava algun nou focus i com a mesura per a assegurar que la zona afectada estava fora perill.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

PSPV i Compromís acusen a Mazón de dificultar la investigació judicial de la dana

PSPV i Compromís critiquen que Carlos Mazón recórrega la seua no personació en la causa sobre la gestió de la dana i l'acusen d'entorpir la instrucció, mentres PP i Vox apel·len al respecte a la justícia.

El PSPV recorrerà a la justícia per la falta de dades sobre derivacions sanitàries a la privada

El PSPV-PSOE presentarà un recurs per vulneració de drets fonamentals contra la Generalitat al no rebre les dades completes sobre derivacions de pacients a concessions sanitàries privatitzades.

Baldoví recolza l’acte de Mónica Oltra sobre lawfare al costat de Sira Rego i Irene Montero

El síndic de Compromís, Joan Baldoví, afirma que l'acte de Mónica Oltra amb Sira Rego, Irene Montero i la primera dama del Brasil se centrarà en el lawfare i compta amb el suport de la seua formació.

La Generalitat concedirà 2,5 milions d’euros en 2026 als mitjans de comunicació privats i a les agències de notícies per al foment del valencià

La Direcció General de Política Lingüística augmenta en 750.000 euros, un 42 %, la quantia inicialment prevista en la convocatòria

Les Corts amplien fins a 2026 l’ajuda fiscal als afectats per l’incendi de Campanar

Les Corts Valencianes aprovaran estendre fins a 2026 els avantatges fiscals perquè els afectats per l'incendi de Campanar puguen adquirir vivenda, dins d'un decret que també introduïx una bonificació del 100% en transmissions d'explotacions de ramaderia extensiva.

El PP s’alinea amb Vox per a mantindre escuts i plaques vinculats al franquisme en la Comunitat Valenciana

El PP recolza en Les Corts la iniciativa de Vox per a evitar la retirada de construccions, escuts i plaques vinculats al franquisme en aplicació de la Llei de Concòrdia valenciana. L'oposició acusa els dos partits de voler preservar monuments que considera associats al feixisme.

El juí a Rafa Mir per presumpta agressió sexual es fixa per al 28 de maig

L'Audiència Provincial de València ha assenyalat el 28 de maig per al juí a Rafa Mir i Pablo Jara per presumptes delictes d'agressió sexual i lesions, amb una forta petició de pena per part de la Fiscalia i la defensa reclamant la lliure absolució.

Elx busca la salvació recolzat en els dols directes i un calendari favorable

L'Elx s'aferra als enfrontaments directes i a un calendari amb rivals sense pressió per a sumar almenys 10 punts en les set jornades restants i assegurar la permanència.