Un incendi calcina 41 cotxes en Alacant

INCENDI EMPRESA COTXES

Fins a 41 cotxes s’han cremat en l’incendi | Ajuntament d’Alacant

Els Bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) de l’Ajuntament d’Alacant han extingit un devastador incendi, originat esta matinada de dissabte, en una empresa de magatzematge i distribució de vehicles, que es troba situada en el camí de la Serra de les Índies, en la partida del Rebolledo, a on el foc ha calcinat a un total de 41 cotxes i afectat a 9 parcialment, sense que ningú resultara ferit.

 

Segons fonts policials, l’avís de l’emergència al 112 va entrar de matinada cap a les 01.35 hores i immediatament es van desplaçar fins al lloc de l’incendi quatre vehicles de bombers i quatre patrulles de Policia Local, amb més d’una vintena d’efectius i, en concret, l’empresa estava situada en una zona campa oberta a on es trobaven aparcats centenars de vehicles.

 

INCENDI COTXES

L’incendi ha provocat una gran columna de fum | Ajuntament d’Alacant

 

Els bombers es van dividir en equips per a poder atacar des de diferents fronts simultàniament l’espectacular incendi, utilitzant diferents línies d’aigua i espuma, per a poder controlar les flames al més prompte possible i de la forma més efectiva i evitar que incendiara a la totalitat del pàrquing mòbil de vehicles emmagatzemats i aparcats.

 

Segons fonts de bombers, l’incendi va afectar totalment un total de 41 vehicles que van quedar calcinats, i a 9 parcialment, sense que ningú resultara ferit. El foc es va declarar per causes que s’investiguen.

 

Els bombers, després de les tres hores d’intervenció i una volta es va donar per extingit el foc, van  retirar l’ampli operatiu d’intervenció. Una dotació del SPEIS es va quedar de forma preventiva controlant la zona per si es reavivava algun nou focus i com a mesura per a assegurar que la zona afectada estava fora perill.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘vas vindre en pastera’ i l’àrbitre deté el joc

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir d'un comentari racista en el minut 78 de l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol i va parar el partit tres minuts.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.