Un incendi calcina 41 cotxes en Alacant

INCENDI EMPRESA COTXES

Fins a 41 cotxes s’han cremat en l’incendi | Ajuntament d’Alacant

Els Bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) de l’Ajuntament d’Alacant han extingit un devastador incendi, originat esta matinada de dissabte, en una empresa de magatzematge i distribució de vehicles, que es troba situada en el camí de la Serra de les Índies, en la partida del Rebolledo, a on el foc ha calcinat a un total de 41 cotxes i afectat a 9 parcialment, sense que ningú resultara ferit.

 

Segons fonts policials, l’avís de l’emergència al 112 va entrar de matinada cap a les 01.35 hores i immediatament es van desplaçar fins al lloc de l’incendi quatre vehicles de bombers i quatre patrulles de Policia Local, amb més d’una vintena d’efectius i, en concret, l’empresa estava situada en una zona campa oberta a on es trobaven aparcats centenars de vehicles.

 

INCENDI COTXES

L’incendi ha provocat una gran columna de fum | Ajuntament d’Alacant

 

Els bombers es van dividir en equips per a poder atacar des de diferents fronts simultàniament l’espectacular incendi, utilitzant diferents línies d’aigua i espuma, per a poder controlar les flames al més prompte possible i de la forma més efectiva i evitar que incendiara a la totalitat del pàrquing mòbil de vehicles emmagatzemats i aparcats.

 

Segons fonts de bombers, l’incendi va afectar totalment un total de 41 vehicles que van quedar calcinats, i a 9 parcialment, sense que ningú resultara ferit. El foc es va declarar per causes que s’investiguen.

 

Els bombers, després de les tres hores d’intervenció i una volta es va donar per extingit el foc, van  retirar l’ampli operatiu d’intervenció. Una dotació del SPEIS es va quedar de forma preventiva controlant la zona per si es reavivava algun nou focus i com a mesura per a assegurar que la zona afectada estava fora perill.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Corberán promet que el València ho donarà tot per Europa davant el Barcelona

Carlos Corberán assegura que el València ho donarà tot per a aconseguir la classificació a la Lliga Conferència, encara que reconeix que no depenen de si mateixos i han de guanyar al Barcelona i esperar altres resultats.

Castro afronta davant el Betis el partit decisiu per a la permanència del Llevant

Luís Castro reconeix que el Llevant arriba a l'escenari que desitjava, depenent de si mateix davant el Betis per a certificar la permanència, i exigix al seu equip màxima concentració.

El València es juga la Conference davant un Barcelona ja campió

El València necessita guanyar a un Barcelona ja sense objectius i esperar les ensopegades de Getafe i Raig per a aconseguir la plaça de Lliga Conferència en l'última jornada.

Morant acusa a Pérez Llorca d’absentar-se de la crisi educativa i compara la seua actitud amb la de Mazón en la dana

Diana Morant retrau a Juanfran Pérez Llorca que no s'implique en la vaga del professorat i li critica per no revertir beneficis fiscals ni subvencions, mentres exigix explicacions pel cas de les vivendes públiques dels Naus a Alacant.

Set de cada deu directives valencianes treballen en empreses liderades per dones

Quasi el 70% de les empresàries i directives de la Comunitat Valenciana desenrotllen la seua carrera en companyies encapçalades per dones, un entorn que impulsa noves oportunitats i referents femenins.

Un milió d’euros per a modernitzar el regadiu del nispro a Callosa d’en Sarrià

El Govern destina un milió d'euros a implantar tecnologia de reg de precisió en els cultius de nispro i alvocat de Callosa d'en Sarrià, amb l'objectiu d'optimitzar l'ús de l'aigua i reforçar la sostenibilitat del camp valencià.

Morant qüestiona la Justícia per no citar a Mazón ni com investigat ni com a testimoni per la DANA

Diana Morant critica que la Justícia no cite a Carlos Mazón ni com investigat ni com a testimoni per la DANA d'octubre de 2024 i es pregunta si eixa decisió suposa impunitat.