Controlat l’incendi en les cotxeres de l’EMT de València després de calcinar 16 vehicles i afectar a altres 7

 

Efectius de bombers han donat per controlat l’incendi declarat este dissabte en les cotxeres de l’EMT de València, que ha calcinat un total de 16 vehicles i ha afectat altres set, segons ha informat la Policia Local. De moment, es desconeixen les causes del foc.

 

Fins al depòsit sud de l’EMT en el barri de Sant Isidre s’han desplaçat 11 dotacions de bombers dels parcs Sud, Oest, Campanar, Nord i Centre Històric i el CICU ha mobilitzat una ambulància del SAMU. La columna de fum s’ha pogut observar des de numerosos punts de la ciutat.

 

A causa de l’incendi, la Guàrdia Civil ha tallat durant part de la vesprada els carrils lents de la V-30 i els accessos en el quilòmetre 7. A demés, Metrovalencia ha desallotjat l’estació de Sant Isidre i els trens de les línies 1, 2 i 7 no han efectuat parada en esta, segons ha informat la companyia a través del seu compte de Twitter.

Per part seua, Adif ha suprimit la circulació entre les estacions d’Aldaia i València Nord i ha establit durant este període de temps transport alternatiu.

 

Cap a les 18.10 hores, el 112 ha informat de la represa dels dos servicis de transport i que la situació començava a estar controlada.

 

 

Les línies de EMT han funcionat

El regidor de Mobilitat Sostenible de l’Ajuntament de València, Giuseppe Grezzi, ha assenyalat en un missatge publicat en el seu compte de Twitter que «tots els tècnics i la gerència estan mobilitzats per a gestionar la situació».

 

L’incendi no ha afectat el servici de les línies de l’EMT, que ha funcionat durant tota la vesprada amb normalitat, segons ha informat la companyia en les seues xarxes socials.

 

El regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano, ha destacat la ràpida actuació dels bombers, que han conseguit perimetrar i controlar l’incendi i han evitat que el foc afectara més autobusos.

 

De la mateixa manera, ha posat en valor la coordinació entre l’Administració estatal, autonòmica i local per a proporcionar tots els recursos possibles i garantir la seguretat dels treballadors i veïns. Cano ha indicat que de moment es desconeixen les causes de l’incendi.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig