Controlat l’incendi en les cotxeres de l’EMT de València després de calcinar 16 vehicles i afectar a altres 7

 

Efectius de bombers han donat per controlat l’incendi declarat este dissabte en les cotxeres de l’EMT de València, que ha calcinat un total de 16 vehicles i ha afectat altres set, segons ha informat la Policia Local. De moment, es desconeixen les causes del foc.

 

Fins al depòsit sud de l’EMT en el barri de Sant Isidre s’han desplaçat 11 dotacions de bombers dels parcs Sud, Oest, Campanar, Nord i Centre Històric i el CICU ha mobilitzat una ambulància del SAMU. La columna de fum s’ha pogut observar des de numerosos punts de la ciutat.

 

A causa de l’incendi, la Guàrdia Civil ha tallat durant part de la vesprada els carrils lents de la V-30 i els accessos en el quilòmetre 7. A demés, Metrovalencia ha desallotjat l’estació de Sant Isidre i els trens de les línies 1, 2 i 7 no han efectuat parada en esta, segons ha informat la companyia a través del seu compte de Twitter.

Per part seua, Adif ha suprimit la circulació entre les estacions d’Aldaia i València Nord i ha establit durant este període de temps transport alternatiu.

 

Cap a les 18.10 hores, el 112 ha informat de la represa dels dos servicis de transport i que la situació començava a estar controlada.

 

 

Les línies de EMT han funcionat

El regidor de Mobilitat Sostenible de l’Ajuntament de València, Giuseppe Grezzi, ha assenyalat en un missatge publicat en el seu compte de Twitter que «tots els tècnics i la gerència estan mobilitzats per a gestionar la situació».

 

L’incendi no ha afectat el servici de les línies de l’EMT, que ha funcionat durant tota la vesprada amb normalitat, segons ha informat la companyia en les seues xarxes socials.

 

El regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano, ha destacat la ràpida actuació dels bombers, que han conseguit perimetrar i controlar l’incendi i han evitat que el foc afectara més autobusos.

 

De la mateixa manera, ha posat en valor la coordinació entre l’Administració estatal, autonòmica i local per a proporcionar tots els recursos possibles i garantir la seguretat dels treballadors i veïns. Cano ha indicat que de moment es desconeixen les causes de l’incendi.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.

València activa el protocol per contaminació de pols en suspensió i llança recomanacions a la població

L'Ajuntament de València activa el protocol informatiu per un episodi de contaminació de pols en suspensió i demana reduir l'exposició a l'aire lliure i l'ús del cotxe privat.

Kameron Taylor afronta el repte de Màlaga sense por i amb màxim respecte a Unicaja

Kameron Taylor destaca que València Basket no es tirarà arrere davant el repte de visitar a Unicaja després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i subratlla el carinyo i respecte que sent pel seu exequipo.

El València Basket defén la seua segona plaça en l’ACB en la pista d’un Unicaja molt exigit

El València Basket visita a l'Unicaja a Màlaga per a protegir la seua segona posició en la Lliga Endesa després d'una exigent setmana en Eurolliga, enfront d'un rival esgotat per les derrotes però reforçat per la seua passada a la Final Four de la BCL.

Athletic i Vila-real mesuren les seues aspiracions europees en San Mamés

San Mamés acull un dol clau per Europa en el qual l'Athletic intenta recuperar crèdit després del seu colp a Getafe davant un Vila-real que vol consolidar la seua plaça de Champions.