Controlat l’incendi en les cotxeres de l’EMT de València després de calcinar 16 vehicles i afectar a altres 7

 

Efectius de bombers han donat per controlat l’incendi declarat este dissabte en les cotxeres de l’EMT de València, que ha calcinat un total de 16 vehicles i ha afectat altres set, segons ha informat la Policia Local. De moment, es desconeixen les causes del foc.

 

Fins al depòsit sud de l’EMT en el barri de Sant Isidre s’han desplaçat 11 dotacions de bombers dels parcs Sud, Oest, Campanar, Nord i Centre Històric i el CICU ha mobilitzat una ambulància del SAMU. La columna de fum s’ha pogut observar des de numerosos punts de la ciutat.

 

A causa de l’incendi, la Guàrdia Civil ha tallat durant part de la vesprada els carrils lents de la V-30 i els accessos en el quilòmetre 7. A demés, Metrovalencia ha desallotjat l’estació de Sant Isidre i els trens de les línies 1, 2 i 7 no han efectuat parada en esta, segons ha informat la companyia a través del seu compte de Twitter.

Per part seua, Adif ha suprimit la circulació entre les estacions d’Aldaia i València Nord i ha establit durant este període de temps transport alternatiu.

 

Cap a les 18.10 hores, el 112 ha informat de la represa dels dos servicis de transport i que la situació començava a estar controlada.

 

 

Les línies de EMT han funcionat

El regidor de Mobilitat Sostenible de l’Ajuntament de València, Giuseppe Grezzi, ha assenyalat en un missatge publicat en el seu compte de Twitter que «tots els tècnics i la gerència estan mobilitzats per a gestionar la situació».

 

L’incendi no ha afectat el servici de les línies de l’EMT, que ha funcionat durant tota la vesprada amb normalitat, segons ha informat la companyia en les seues xarxes socials.

 

El regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano, ha destacat la ràpida actuació dels bombers, que han conseguit perimetrar i controlar l’incendi i han evitat que el foc afectara més autobusos.

 

De la mateixa manera, ha posat en valor la coordinació entre l’Administració estatal, autonòmica i local per a proporcionar tots els recursos possibles i garantir la seguretat dels treballadors i veïns. Cano ha indicat que de moment es desconeixen les causes de l’incendi.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.

Munilla equipara avortament i guerra i acusa la política de calcigar l’ètica

El bisbe d'Orihuela-Alacant, José Ignacio Munilla, equipara la condemna moral de l'avortament i de la guerra i critica que es pretenga blindar l'avortament en la Constitució en un context que definix com de politica que calciga l'ètica.