Controlat l’incendi en les cotxeres de l’EMT de València després de calcinar 16 vehicles i afectar a altres 7

 

Efectius de bombers han donat per controlat l’incendi declarat este dissabte en les cotxeres de l’EMT de València, que ha calcinat un total de 16 vehicles i ha afectat altres set, segons ha informat la Policia Local. De moment, es desconeixen les causes del foc.

 

Fins al depòsit sud de l’EMT en el barri de Sant Isidre s’han desplaçat 11 dotacions de bombers dels parcs Sud, Oest, Campanar, Nord i Centre Històric i el CICU ha mobilitzat una ambulància del SAMU. La columna de fum s’ha pogut observar des de numerosos punts de la ciutat.

 

A causa de l’incendi, la Guàrdia Civil ha tallat durant part de la vesprada els carrils lents de la V-30 i els accessos en el quilòmetre 7. A demés, Metrovalencia ha desallotjat l’estació de Sant Isidre i els trens de les línies 1, 2 i 7 no han efectuat parada en esta, segons ha informat la companyia a través del seu compte de Twitter.

Per part seua, Adif ha suprimit la circulació entre les estacions d’Aldaia i València Nord i ha establit durant este període de temps transport alternatiu.

 

Cap a les 18.10 hores, el 112 ha informat de la represa dels dos servicis de transport i que la situació començava a estar controlada.

 

 

Les línies de EMT han funcionat

El regidor de Mobilitat Sostenible de l’Ajuntament de València, Giuseppe Grezzi, ha assenyalat en un missatge publicat en el seu compte de Twitter que «tots els tècnics i la gerència estan mobilitzats per a gestionar la situació».

 

L’incendi no ha afectat el servici de les línies de l’EMT, que ha funcionat durant tota la vesprada amb normalitat, segons ha informat la companyia en les seues xarxes socials.

 

El regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano, ha destacat la ràpida actuació dels bombers, que han conseguit perimetrar i controlar l’incendi i han evitat que el foc afectara més autobusos.

 

De la mateixa manera, ha posat en valor la coordinació entre l’Administració estatal, autonòmica i local per a proporcionar tots els recursos possibles i garantir la seguretat dels treballadors i veïns. Cano ha indicat que de moment es desconeixen les causes de l’incendi.

Últimes notícies

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.