Un incendi deixa cinc vehicles calcinats en un pàrquing a Castelló

Un incendi va calcinar el passat dimecres en un pàrquing de Castelló sis vehicles estacionats. A part d'aquestos quantiosos danys materials, les flames van afectar altres 25 vehicles que han quedat danyats parcialment pel foc. L'incendi es va produir la matinada de dimecres a dijous en el carrer Puig Roda de Castelló, i ara ha transcendit que aquest incendi va deixar l'edifici de l'aparcament sense aigua- Segons ha avançat 'El Periódico Mediterráneo', hi ha nombrosos afectats, ja que no poden utilitzar el subministrament d'aigua. Els veïns denuncies que les flames han destrossat les tuberies i ara tota la finca es veu afectada i no té accés a aigua per a ús diari.

Els veïns intenten recuperar-se de l'incendi amb la nova situació que els obliga o a viure en casa de familiars o a utilitzar constantment banys públics. El pati de l'edifici encara està afectat pel fum i queden restes d'olor a fum. Els veïns del bloc sostenen que es tracta d'un incendi provocat: «ens han dit que l'incendi va tindre dos focus dispersos i allunyats, em costa creure que siga casualitat», ha dit un dels veïns. Mentrestant la Policia Local i els Bombers tracten d'esclarir com es van produir exactament les flames i en quines circumstàncies.

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.