Un incendi deixa cinc vehicles calcinats en un pàrquing a Castelló

Un incendi va calcinar el passat dimecres en un pàrquing de Castelló sis vehicles estacionats. A part d'aquestos quantiosos danys materials, les flames van afectar altres 25 vehicles que han quedat danyats parcialment pel foc. L'incendi es va produir la matinada de dimecres a dijous en el carrer Puig Roda de Castelló, i ara ha transcendit que aquest incendi va deixar l'edifici de l'aparcament sense aigua- Segons ha avançat 'El Periódico Mediterráneo', hi ha nombrosos afectats, ja que no poden utilitzar el subministrament d'aigua. Els veïns denuncies que les flames han destrossat les tuberies i ara tota la finca es veu afectada i no té accés a aigua per a ús diari.

Els veïns intenten recuperar-se de l'incendi amb la nova situació que els obliga o a viure en casa de familiars o a utilitzar constantment banys públics. El pati de l'edifici encara està afectat pel fum i queden restes d'olor a fum. Els veïns del bloc sostenen que es tracta d'un incendi provocat: «ens han dit que l'incendi va tindre dos focus dispersos i allunyats, em costa creure que siga casualitat», ha dit un dels veïns. Mentrestant la Policia Local i els Bombers tracten d'esclarir com es van produir exactament les flames i en quines circumstàncies.

Últimes notícies

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.