17.4 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Un incendi destapa una plantació de marihuana en Crevillent

Este matí de dijous, 24 de setembre, cap a les 09.00 hores, els bombers del Parc Comarcal d’Elx s’han desplaçat a la localitat de Crevillent, en la comarca del Baix Vinalopó, per extingir un incendi que, s’havia produït en una casa situada en la partida de La Coralada.

 

Segons ha publicat el diari ‘Información’, després d’arribar al lloc dels fets, els bombers s’han sorprès per la forta olor de marihuana que arribava des de dins de la casa. Efectivament, els seus olfactes no els enganyaven, en l’interior del domicili, els bombers han trobat una plantació de marihuana.

 

Immediatament, els bombers han donat avís a la Guàrdia Civil i a la Policia Local perquè, encara que la seua missió havia acabat, començava la dels cossos de seguretat. Afortunadament, l’incendi no ha registrat ferits. A hores d’ara, les autoritats investiguen les causes de l’incident.

Últimes notícies

Carlos Álvarez reafirma que és feliç en el Llevant i confia a seguir mentres negocia la seua renovació

El migcampista del Llevant va reiterar el seu desig de continuar en el club i es va mostrar tranquil amb les converses per a ampliar el seu contracte de 2027 a 2029. Va delegar la negociació en els seus agents per a centrar-se en l'objectiu de seguir en Primera.

El Consell destinarà 12,1 milions a ampliar i reformar el centre de salut de Requena

La Generalitat invertirà 12,1 milions en una reforma integral i ampliació del centre de salut de Requena. El pla preveu un annex, reordenació per àrees i un termini de 20 mesos.

Arriben a Madrid els cinc presos espanyols alliberats a Veneçuela

Els cinc presos espanyols alliberats a Veneçuela han aterrat a Madrid en un vol des de Bogotà. Exteriors confirma la seua arribada i celebra el retrobament amb les seues famílies.

AVA i La Va unir rebutgen l’acord amb Mercosur pel seu alt cost per a l’agricultura valenciana

Les organitzacions agràries valencianes han criticat l'aprovació de l'acord UE-Mercosur en el COREPER II i acusen el Govern de donar suport a un pacte sense garanties. Alerten de competència deslleial, salvaguardes més febles i riscos per a productors i consumidors.

Bernabé sobre la fi de la busca de Quique a Indonèsia: tant de bo es poguera trobar

Pilar Bernabé ha lamentat la fi de l'operatiu per a trobar a Quique, desaparegut després d'un naufragi a Indonèsia, i ha expressat que tant de bo es poguera trobar.

Urtasun tatxa a Feijóo de ‘mentider compulsiu’ després de la seua declaració sobre la dana

Urtasun ha acusat a Feijóo de 'mentider compulsiu' en sostindre que va admetre haver mentit sobre un contacte 'permanent' amb Carlos Mazón durant la dana. Feijóo ha reconegut davant la jutgessa que es va confondre amb les dates i que no va rebre informació el dilluns.

La Comunitat Valenciana condiciona el seu suport al finançament a un fons d’anivellament immediat

Juanfran Pérez Llorca ha advertit que la Comunitat Valenciana no recolzarà el nou model si no inclou un fons d'anivellament immediat. Ha reclamat també abordar el deute per dependència i els costos de desplaçats sanitaris.

Generalitat i agents socials es comprometen a reactivar el diàleg social i tancar un pacte abans de l’estiu

La Generalitat, la patronal i els sindicats han acordat reactivar el diàleg social després de la dana i treballar per a concretar abans de l'estiu un pacte econòmic i social.